abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80339576
Zijn er nog mensen die heen gaan ?

http://www.foodloversfestival.nl/
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80342096
helaas tis me iets te ver. wordt het ieder jaar op dezelfde plek gehouden? het lijkt me nml wel leuk om het eens een keer te zien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 15 april 2010 @ 17:03:24 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80350075
Nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_81378728
Moet je nou voor alles weer betalen? Ik zie dat je naast entree ook nog muntjes moet kopen van 2,50 per stuk....
Wij gaan wel...
pi_81467633
Bah, absoluut waardeloos!! Super kleine hal, je bent binnen 10 minuten uitgekeken. Het eten is duur en niet lekker. Wij gingen na een half uur weg, en met ons vele anderen. En dan hebben we nog 10 euro pp betaald voor entree. Alles kost extra geld. Gemiddeld 5 euro voor twee hapjes. Absoluut overslaan als je nog wilt.
pi_81469373
Thanx voor de tip.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_81469729
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
Thanx voor de tip.

Te laat? of vond jij het wel leuk?
pi_81479709
Nee netjes optijd en ik kwam toen ooit die link tegen toen leek het me wel leuk , maar uiteindelijk niet gegaan en daar ben ik nu blij om

30 mei is er hier in de noordkop wat te doen een proeverij van allerlei restaurantjes en lokale streek producten daar ga ik zeker heen.
pi_81482163
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:30 schreef athlonkmf het volgende:
Bah, absoluut waardeloos!! Super kleine hal, je bent binnen 10 minuten
uitgekeken. Het eten is duur en niet lekker. Wij gingen na een half uur weg,
en met ons vele anderen. En dan hebben we nog 10 euro pp betaald voor entree.
Alles kost extra geld. Gemiddeld 5 euro voor twee hapjes. Absoluut overslaan als je nog wilt.
Maar goed dat ik niet eens de moeite heb genomen het te overwegen om te bezoeken.

Ik blijf het apart vinden dat men klakkeloos accepteert dat je,om iets te proeven,moet
betalen. Typische geldklopperij daar waar je in landen zoals Frankrijk of Duitsland
gewoon gratis iets mag proeven zonder constant het gevoel te hebben dat men aan
je wilt verdienen.
75 topics = FIN
pi_81486448
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef FP128 het volgende:

[..]

Maar goed dat ik niet eens de moeite heb genomen het te overwegen om te bezoeken.

Ik blijf het apart vinden dat men klakkeloos accepteert dat je,om iets te proeven,moet
betalen. Typische geldklopperij daar waar je in landen zoals Frankrijk of Duitsland
gewoon gratis iets mag proeven zonder constant het gevoel te hebben dat men aan
je wilt verdienen.
Ik will best wel betalen, maar niet op de manier hoe deze geldtroggerij het probeert te doen. Entreeprijs kost 20 euro. Dan verwacht je toch wel wat meer dan een veredelde expositie. Bij de voorverkoop werd op de website niets gesproken over muntjes die je moet inleveren voor proeven. En zeker niet dat een munt 2,50 kost. Pas op de laatste paar dagen was dat stukje er bij geschreven.

Eenmaal daar aangekomen werd je nog geacht een parkeerkaart van 5 euro te kopen (persoon voor ons vroeg er om), maar je kan gewoon zo wegrijden. Gelukkig hadden wij het nog niet gekocht.

De 'markt' bestond uit twee kraampjes, met groente welke op een echte markt de helft goedkoper is.

En voor de rest zijn de expositanten gewoon marktkooplui die hun spullen willen slijten...

Ga in het weekend naar een echte markt in je buurt, daar kan je meer zien en proeven dan hier.
pi_81490835
-edit-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')