quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef FP128 het volgende:[..]
Maar goed dat ik niet eens de moeite heb genomen het te overwegen om te bezoeken.
Ik blijf het apart vinden dat men klakkeloos accepteert dat je,om iets te proeven,moet
betalen.

Typische geldklopperij daar waar je in landen zoals Frankrijk of Duitsland
gewoon gratis iets mag proeven zonder constant het gevoel te hebben dat men aan
je wilt verdienen.
Ik will best wel betalen, maar niet op de manier hoe deze geldtroggerij het probeert te doen. Entreeprijs kost 20 euro. Dan verwacht je toch wel wat meer dan een veredelde expositie. Bij de voorverkoop werd op de website niets gesproken over muntjes die je moet inleveren voor proeven. En zeker niet dat een munt 2,50 kost. Pas op de laatste paar dagen was dat stukje er bij geschreven.
Eenmaal daar aangekomen werd je nog geacht een parkeerkaart van 5 euro te kopen (persoon voor ons vroeg er om), maar je kan gewoon zo wegrijden. Gelukkig hadden wij het nog niet gekocht.
De 'markt' bestond uit twee kraampjes, met groente welke op een echte markt de helft goedkoper is.
En voor de rest zijn de expositanten gewoon marktkooplui die hun spullen willen slijten...
Ga in het weekend naar een echte markt in je buurt, daar kan je meer zien en proeven dan hier.