J lindeberg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:24 schreef Oksel het volgende:
Ik probeer al tijden een jeans te vinden die ik ook gewoon aan kan als ik ga werken in combi met een hemd en jasje. Onvindbaar.
hm die acne moet ik dan even najagen, overige merken zal ik ook zoekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:26 schreef Dalliance het volgende:
APC, Acne, Nudie, Sugar Cane, Flat Head enz.
yeah boy! jeweetzelf!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:36 schreef Gibeon het volgende:
Probeer anders een toffe Denham te scoren!
Ook voor mij, ik ben slank maar heb vanwege mijn bouw/sport redelijk dikke bovenbenen, PRPS is ideaal, maar je moet van de soms extreme wassingen houden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:39 schreef SwOoSh het volgende:
PRPS model: barracuda
Nog steeds voor mij het perfecte model.
Laat ze dan gewoon innemen slimmerikquote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef Sigg het volgende:
Even inhakend op TS, ik zoek hetzelfde, maar heb een extra handicap, ben namelijk niet erg lang, dus zit bij veel jeans met te lange pijpen. De enige jeans waarmee ik echt succes heb qua pasvorm/lengte pijpen zijn Levi's 501 en Hugo Boss en dan met lengtemaat 32. Heb ook weleens van andere merken lengtemaat 30 geprobeerd, maar dan is het vaak ook weer niet wat. Ik zoek dus mooie jeans waarbij lengtemaat 32 kort uitvalt, wie helpt?
Nudie is tegenwoordig ook in 30 verkrijgbaar. In ieder geval online.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:59 schreef Sigg het volgende:
[..]
Moet ik weer terug naar winkel of naar kleermaker heen en weer, ik wil in 1x klaar zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |