Nee ik vind 'm niet zo mooi. Maar hij heeft wel 830 vrienden en een eckte nike windblazerquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:32 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
En is hij ook zo'n lekkere hUstlAaaAh?
impossiblequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef stef040 het volgende:
Goed bezig weer GekruldeMondhoek!
Straks heb je ze allemaal gehad
Kwam haar ook tegen, denkt echt dat ze knap isquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Here I go again:
[ afbeelding ]
Aangezien ze circa 12 foto's van zichzelf post in deze pose met hetzelfde gezicht en met drama-teksten over haters etc, ga ik met je mee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef stef040 het volgende:
[..]
Kwam haar ook tegen, denkt echt dat ze knap is
Zou jou wel eens een keer bezig willen zien als je zulke jongens/meisjes aan het zoeken bent hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Aangezien ze circa 12 foto's van zichzelf post in deze pose met hetzelfde gezicht en met drama-teksten over haters etc, ga ik met je mee.
Jammer dat FOK! geen beeld heeft, hè? Ben namelijk (alweerquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef stef040 het volgende:
[..]
Zou jou wel eens een keer bezig willen zien als je zulke jongens/meisjes aan het zoeken bent haha
Ga je je voetbalfrustraties ook al in dit topic uitenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef Sinnie het volgende:![]()
![]()
![]()
Dat misbaksel met dat ajax-shirt zou ik wel in 1 van die grachten willen dumpen met een blok om der been![]()
![]()
'ook al'quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ga je je voetbalfrustraties ook al in dit topic uiten
jU bEn gwN jAloErz 0mdAh jY niE s0 K@n eD!tUnquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die editDie benen
das gewoon met paint gedaan
kl0pT iCkk dOeh @lle3n aaN ViDioEditTuh :$ :$ :$quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
jU bEn gwN jAloErz 0mdAh jY niE s0 K@n eD!tUn![]()
- Godallemachtig, wat typt dat verrot. Voel me net een kleuter van 3.
hY gRypt jU n0GG duSz ghA niE l0pUhn f0CkaH meT uM, iCk krYg jU tU paKkUh!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
kl0pT iCkk dOeh @lle3n aaN ViDioEditTuh :$ :$ :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |