Dan poets je je tanden toch even of neem je een kauwgommetje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Het is zo lekker. Met een verse bak op de bank zitten.
Maar tegelijkertijd ook weer vies. Je gaat uit de mond stinken zoals leraren die ook nog roken.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:26 schreef BeeKneus het volgende:
Koffie is geen klacht waardig. Koffie is heerlijk.
heb je uberhaupt de OP gelezen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:28 schreef RichCalibier het volgende:
Mensen die op koffie haten.
Koffie is gewoon het beste begin van de dag, of ik in de trein nou nog steeds stink naar deze meuk of niet, mensen blijven je baas vinden, en het is een visitekaartje dat je gewoon doet wat iedereen zou moeten doen!
Terechte klacht!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar tegelijkertijd ook weer vies. Je gaat uit de mond stinken zoals leraren die ook nog roken.
Energiedrankjes en de mensen die ze drinken.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Energiedrankjes en de mensen die ze drinken.
Is toch gewoon stoer?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Energiedrankjes en de mensen die ze drinken.
Stoer? Oke, wellicht word ik te oud om bepaalde dingen te eten of drinken enkel omdat ze stoer zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:22 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Is toch gewoon stoer?![]()
Niet dat 't helpt zoals de naam moet vermoeden maar de smaak is af en toe gewoon lekkel.
Voor echte energy moet je cola drinken![]()
Sarcasme niet snaptquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Stoer? Oke, wellicht word ik te oud om bepaalde dingen te eten of drinken enkel omdat ze stoer zijn.
En cola voor echte energie? Nee, dan raad ik toch nog steeds een dubbele espresso bij een goeie espressobar aan.
Het was even wachten, maar de eerste koffiepurist meldt zich.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:27 schreef Zith het volgende:
Ik gok dat 99% van de posters hier niet weten hoe echt koffie smaakt, maar denken aan senseo/nespresso/gemalen koffie uit de supermarkt/SimonLevelt
Ik ben blij dat het als sarcasme bedoeld was.quote:
Tja, volgens mij ligt dat enkel aan de overheersende gedachte dat je 's ochtend vroeg beter geen koolzuurhoudende dranken kunt drinken. Mensen kijken mij ook raar aan als ik om 9 uur 's ochtends een blik sinas opentrek.quote:Denk dat 't echt verschilt per persoon, cola werkt voor mij echt als goede energie bron, koffie / espresso en al die troep weer iets minder, maar goed, om als je net wakker bent cola te gaan drinken is ook weer zo iets
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was even wachten, maar de eerste koffiepurist meldt zich.
precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was even wachten, maar de eerste koffiepurist meldt zich.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:32 schreef nozem het volgende:
Tja, volgens mij ligt dat enkel aan de overheersende gedachte dat je 's ochtend vroeg beter geen koolzuurhoudende dranken kunt drinken. Mensen kijken mij ook raar aan als ik om 9 uur 's ochtends een blik sinas opentrek.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:27 schreef Zith het volgende:
Ik gok dat 99% van de posters hier niet weten hoe echt koffie smaakt, maar denken aan senseo/nespresso/gemalen koffie uit de supermarkt/SimonLevelt
Lang leve de commercie zulllen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:04 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nespresso dacht dat juist dure goede koffie was vanwege hun dure classy winkels
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Lang leve de commercie zulllen we maar zeggen.
Filter, mokkapot, french press, espresso... dat maakt niet uit, zolang de grondstoffen (KOFFIE) maar goed zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Broder het volgende:
[..]
Maar goed wat is dan echt goede koffie?
Jij staat altijd zo dicht op iemand dat je zijn adem kunt ruiken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |