LOLquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wordt ook dagelijks op de proef gesteld door die twee donderstenen hier
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
FAAAANN, mn wasje is klaar!!
Het is mooooooi![]()
![]()
Echt, superblij dat ik het heb gedaan!
Het draait nu met waspoeder, dus daarna de foto'sMaar heb het natuurlijk al uitgebreid bekeken.
De wrapper bevat nogal wat polyesterdraadmateriaal, dus lijkt haast blauw-wit gestreeptMinst mooie resultaat, maar wel beter dan wat het was.
Het witte hesje dat ik met chloor had bewerkt en waar gele melkvlekken op zaten is mooi egaal navy blue.
Het witte 'doopjurkje' wat vol zat met gele melkvlekken is geweldig gaaf egaal navy blue!
Een romper (van mijn oudste) met fletse witte en blauwe strepen vol met theevlekken ook prachtig egaal navy blue.
Een witte romper met melkvlekken en een witte applicatie, mooi egaal navy blue maar die applicatie is niet mooi wit meer, maar goed, t was het proberen waard.
Een donkerblauw rompertje van de jongste was wat flets geworden door het vele wassen en is nu diep navy blue.
Op de stiksels na allemaalMaar dat stoort niet, is zelfs wel mooi.
Nu hopen dat het na het wasje nog steeds zo mooi is![]()
Dit ga ik vaker doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noemde het een 'doopjurk'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:03 schreef CarOnline het volgende:
Wat is dat voor een lang ding met die gezichtjes op de mouwtjes?
Hoe draag je dat?
quote:Schattig vestje ook. Ahhh ik wil ook een baby!
quote:...
Oh nee, toch niet!
quote:Hier ook alles blauwst.
Vandaag de computerkamer blauw staan sausen en sta nu de coördinaten op de muur te schilderen maar ik heb totaal geen zin meer![]()
Die hele kamer is blauw, krijg echt zo'n zwembad gevoel
O dus naast de theedoeken die iedereen nu voor de asperges gebruikt wapperen nu ook geverfde spulletjes aan de waslijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het merk van de wasverfjes
Mooi geworden Marrije
Ga je varkens houden of meeten met fokkers?quote:
Marrije ik begreep dat het blauw moest worden maar ik zie donker bruin achtig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef Marrije het volgende:
Inderdaad best spannend![]()
Gaaf dat je de kleren ook al aan hebt gehad
Dat is de kastquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrije ik begreep dat het blauw moest worden maar ik zie donker bruin achtig.
Volgende keer gebruik ik geen donkerblauwe theedoekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef Coos het volgende:
O dus naast de theedoeken die iedereen nu voor de asperges gebruikt wapperen nu ook geverfde spulletjes aan de waslijn.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:37 schreef Marrije het volgende:Nouhouu da's heul geen slechte oogst voor je 8 eurootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of niet dan ?![]()
Hout Coos, brandhoutopslag voor de komende strenge winterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga je varkens houden of meeten met fokkers?
Licht blauwe asperges.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer gebruik ik geen donkerblauwe theedoek.
Maar ook met een lichtblauwe gloed smaakten de asperges op z'n Coos' gekookt en met Soury's sausje heerlijk.
Koken in een theedoek is ook je reinste kolder. Bewaren in een vochtige theedoek, dat moet je ze wel. En dat spreken we over ongeschilde asperges. Geschilde asperges moet je direct koken en niet bewaren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer gebruik ik geen donkerblauwe theedoek.
Maar ook met een lichtblauwe gloed smaakten de asperges op z'n Coos' gekookt en met Soury's sausje heerlijk.
Ohhhh ja, wel een leuk dingquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik noemde het een 'doopjurk', maar tis een pyjama en die flapjes waar de gezichtjes op staan die kun je om het handje heen slaan zodat de baby zich niet kan krabben.
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Teun de schillen en de kontjes zitten boordevol smaakstoffen en vitaminen, waarom zou je dat weggooien, die doe je onderin de pan waarin je de asperges kookt en dan is het handig dat de asperges in een pakje bij elkaar zitten. Plus dat als je dat pakje eruit schept en op het aanrecht legt lekken ze goed uit en blijven bovendien goed heet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Koken in een theedoek is ook je reinste kolder.
Ik gaat het volgende week proberen op deze manierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun de schillen en de kontjes zitten boordevol smaakstoffen en vitaminen, waarom zou je dat weggooien, die doe je onderin de pan waarin je de asperges kookt en dan is het handig dat de asperges in een pakje bij elkaar zitten. Plus dat als je dat pakje eruit schept en op het aanrecht legt lekken ze goed uit en blijven bovendien goed heet.
edit: en soms zeef ik het kookvocht en maak daar aspergesoep van.
Luie mopquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
zo dol ben ik nou ook weer niet op koken![]()
Het topicthema wordt zo wel goed doorgevoerd.quote:
en de zwarte longen ben je over 10 jaar ook kwijtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:16 schreef Disana het volgende:
Dankjewel. En om in stijl te blijven: het ziet in mijn huis niet langer blauw van de rook.
Hoi hoi. We hebben de COS doodgemaakt heks, wanneer gaat Peter weer eens iets doen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
Leuk al dat blauw, dus het pakt dus in de wasmachineen Disana toppertje
![]()
goedenavond allemaal.
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een beetje spijt dat ik mijn zus Champix heb aangeraden
Ze voelt zich zo ontzettend rot, komt al 2 dagen haar bed niet uit en vindt niets meer leuk, zo triest.quote:
Hoe lang gebruikt ze het al dan? Als het nog maar net is, zou ik toch even doorzetten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voelt zich zo ontzettend rot, komt al 2 dagen haar bed niet uit en vindt niets meer leuk, zo triest.
Ik heb eens zitten zoeken op internet, maar bij sommige mensen pakt het echt helemaal verkeerd uit als ze Champix gebruiken.
Oh, dus ze gebruikt het al een lange tijd. Dat lees ik inderdaad meer, dat het in een later stadium voor sommigen niet zo goed uitpakt. Kan ze afbouwen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze is er begin april mee begonnen en op advies van de huisarts vanwege haar klachten gestopt.
Ik kan me zo voorstellen dat ze liever zou roken dan zich zo klote te voelen.
Ik had al ff naar de onderwerpen gekeken, maar dat sprak me niet echt aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen ene donder. En Rondom Tien is echt niets meer sinds die Van der Plag het doet.
Een administratief medewerkster haar mening laten geven over de Euro en de situatie in Griekenland. As if I care.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had al ff naar de onderwerpen gekeken, maar dat sprak me niet echt aan.
Mwah, vind er niet veel aan dat programma.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:54 schreef Marrije het volgende:
Bij ons in de PC, is dat wat? Ik vind Jort wel ok. Zo jammer dat Georgina niet zwanger is van hem maar van die drummer of wat het ook is.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, vind er niet veel aan dat programma.
Is Georgina Verbaan zwanger dan?
Jeetje, en niet van Jort. Nou ja, dat was al een poosje uit toch?quote:
Ik vind het een zeldzaam stom wijf. Kan net tot twee tellen en nou ontdekt ze ineens dat 1+1 3 is. Zal een hele schok voor haar zijn.quote:
Normaal ben jij wat genuanceerderquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het een zeldzaam stom wijf. Kan net tot twee tellen en nou ontdekt ze ineens dat 1+1 3 is. Zal een hele schok voor haar zijn.
Dankjewelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedenavond Bong en allemaal natuulijk.
Logisch, dat zit nu bij Cc in de panquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
Onderzoek wijst uit dat er ondanks beloftes nauwelijks meer blauw op straat is.
Ik praat ook maar mijn ex Brabants-Zeeuwse schoonmoeder achterna Coos. Die maakte ze altijd super (kwam volgens haar door ze zilte grond, dat waren volgens haar de besten) en ik doe een beetje wat zij ook deed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun de schillen en de kontjes zitten boordevol smaakstoffen en vitaminen, waarom zou je dat weggooien, die doe je onderin de pan waarin je de asperges kookt en dan is het handig dat de asperges in een pakje bij elkaar zitten. Plus dat als je dat pakje eruit schept en op het aanrecht legt lekken ze goed uit en blijven bovendien goed heet.
edit: en soms zeef ik het kookvocht en maak daar aspergesoep van.
Ik zou het laatste doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verder nog iets te beleven hier of kan ik ook maar beter een film gaan kijken
Ik heb het gras gemaaid en geventricudingest, niet in mijn blote kont, was nog te koud. maar dus datquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel lekker m'n kop wat verbrand vandaag in de zon, dat voelt goed
Gras maaien ben ik niet aan toegekomen, moet morgen of maandag maar. Maar wtf is geventricudingestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het gras gemaaid en geventricudingest, niet in mijn blote kont, was nog te koud. maar dus dat
g e v e r t i c u l e e r d . Je zevert soms, maar daar is iets aan te doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gras maaien ben ik niet aan toegekomen, moet morgen of maandag maar. Maar wtf is geventricudingest
Volgens mij ben je dronkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
g e v e r t i c u l e e r d . Je zevert soms, maar daar is iets aan te doen
Ik omschrijf dat als aangeschoten, maar ik acht me niet meer in staat om de auto te gebruikenquote:
Ik voelde hetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik omschrijf dat als aangeschoten, maar ik acht me niet meer in staat om de auto te gebruiken
Hebben ze op jou ook een schot gelostquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem je mij nou aangeschoten wild?
Ja maar niet met scherp.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben ze op jou ook een schot gelost
Edit kwam niet uit de verf , maar ik mag als ik dat wil.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef je toch niet voor te blozen?
Maar je hoeft nooit op uitzending enzo?
Maar daar heb je geen behoefte aan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Edit kwam niet uit de verf , maar ik mag als ik dat wil.
Je bent goed op de hoogtequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen behoefte aan?
Ben je bij de Nationale reserve dan?
Want je deed ook iets met polen toch?![]()
Maar wel je amo en alles dus.
Iedereen wil graag dichtbij jou blijven WJ.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
omdat ruud lekker dichtbij z'n vriend wil blijven![]()
Wie is die vriend WJ ?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
omdat ruud lekker dichtbij z'n vriend wil blijven![]()
ben je al zwanger van die neger?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen wil graag dichtbij jou blijven WJ.
Ik zit het Arnhem topic te verbaggeren dus geen probleem.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef Laysa het volgende:
Hoi....fkus maar hoor...dan duik ik mn bed in
trusten laysaquote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef Laysa het volgende:
Hoi....fkus maar hoor...dan duik ik mn bed in
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was het net een kwartier vergetenbedankt!
Gelukkig dan maar,quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, gaat wel redelijk naar mstndghdn.
en met jouw wratjes?
mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar,
Ja goed! Ze zijn inmiddels volwassen.
Cheers.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost!
Was het gezellig? En lekker gegeten?
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Cheers.
Héérlijk was het!![]()
Tegen de tijd dat je van tafel gaat heeft iedereen al wel een fles wijn op, en daarna nog tjoepen (een variant op het brabantse kaartspel, waarbij je omstebeurt een youtube mag uitkiezen die dan fullscreen en over de boxen wordt gedraaid). En toen werd het laat of zo..![]()
Jij nog wat uitgespookt?
Het wordt tijd voor het zomerseizoen!
Nee.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
Oh, oh... had je overlegd met de buren??
Ik weet niet of dit het juiste moment is om een boom te "snoeien"...
Wit bij het voorgerecht, rood bij het hoofd, port bij het toetje.. dat gaat best hard hoor. Maar super gezellig, lekker tafelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja? Had iedereen al een fles wijn op na het eten?
Tjoepen ken ik niet maar klinkt gezellig.
Nee niet veel gedaan, wel gister een halve boom uit de tuin van de buren gezaagd, hangend over de schutting.![]()
Want die hing in mijn tuin.
En vandaag had ik graag lekker buiten gezeten, maar het is niet echt wat he? Het weer?
Klopt.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch vreemd dat een activiteit als jezelf rondom dronken zuipen bij volwassen mensen als iets stoers en daarmee vermeldenswaardig wordt gezien.
Strikt genomen en objectief bezien is het natuurlijk een walgelijke activiteit die enkel schade berokkend aan lichaam, geest en financiën.
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch vreemd dat een activiteit als jezelf rondom dronken zuipen bij volwassen mensen als iets stoers en daarmee vermeldenswaardig wordt gezien.
Strikt genomen en objectief bezien is het natuurlijk een walgelijke activiteit die enkel schade berokkend aan lichaam, geest en financiën.
Ik zat het net te lezen. Wat een dramaqueen. Wear your hair, don't let it wear you out!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
Cc ik heb je nodig in R&P....
Onzekerheid en depressie komen terug na verpest kapsel.
Ja, tot je koter van 14 je posts van "vroeger" gaat nalezen en ziet dat jij je ver na je puberteit nog zo ongeveer in coma zoop, maar wel roepen dat hij niet in de buurt van een biertje mag komenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook goedquote:
Ik neem aan dat het een zondagmiddaghoax is, ik bedoel........ echt, waar kun je in hemelsnaam drama van maken?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen. Wat een dramaqueen. Wear your hair, don't let it wear you out!
Denk het ook, maar uiteraard moet ik me er ook tegenaan bemoeien.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat het een zondagmiddaghoax is, ik bedoel........ echt, waar kun je in hemelsnaam drama van maken?
Stoer man!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook goed![]()
* En weer gaat timmeren, zagen, lijmen in het heerlijke zonnetje dat hier volop schijnt.
Daar hoopte ik al op ging ik al vanuitquote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het ook, maar uiteraard moet ik me er ook tegenaan bemoeien.
Een vermeldenswaardige activiteit!quote:
Enjoyquote:Op zondag 16 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vermeldenswaardige activiteit!
En nu ga ik brunchen. Met een zachtgekookt eitje.
Strikt genomen en objectief bezien en neutraal beschouwd wél ja . Ik heb net een keihard gebakken ei met spek op. Klodder ketchup er op en veel gemalen peper. Stevige mok koffie erbij. Lekker katervoer. Stoer ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een activiteit als het overslaan van het ontbijt bij volwassen mensen als iets stoers en daarmee vermeldenswaardig wordt gezien.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben gisteren al een boom omgezaagd, met jullie verweerde koppen in de gure zuidwesterwind, dus je hebt wel wat stoerheidscredits.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga heel stoer maar eens naar de AH, mag dat?
Toch vreemd dat een activiteit als winkelen bij een relatief dure supermarkt bij volwassen mensen als iets stoers en daarmee vermeldenswaardig wordt gezien.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een activiteit als winkelen bij een relatief dure supermarkt bij volwassen mensen als iets stoers en daarmee vermeldenswaardig wordt gezien.
Nee ik ben niet stoerquote:Op zondag 16 mei 2010 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch geen kater he? Want strikt bezien....
Wat een stiekeme lafbekquote:Op zondag 16 mei 2010 13:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik ben niet stoer![]()
nee dit is mn voorhoofdholte ontsteking die smerig heeft liggen wachten totdat de antibioticum kuur voorbij was en alsnog met een dikke middelvinger terug is gekomen
Jups...en toen ik mn ogen open deed daarststraks hoorde ik de smerige bastard gillen : Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa you can run but never hide nananananananaaaaaaaaaaaaaa.....quote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stiekeme lafbek![]()
Gewoon om een hoekje op de loer gelegen, wachtend tot hij toe kan slaan
Het is wel zondag hè....quote:Op zondag 16 mei 2010 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
En je homey minpunten! Tenzij hij ondertussen Hertog Jan grand prestige zat te klokken op de bank natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie?
Ik dus.
Hopla, nog wat credits in de pocket.
Hier was net een buurman bezig met een kantentrimmer. Moet eerlijk bekennen dat ik dan denk, joh doe dat op zaterdag en niet op zondag...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel zondag hè....
Ik merkte net pas hoe erg dat erinzit; had vanmorgen al gezien dat het gras in de tuin wel erg hoog staat, maar toen mijn lief daarnet zijn schoenen aantrok en ik vroeg wat hij ging doen, en het antwoord "gras maaien" was, had ik toch zoiets van "op zondag?"![]()
Ah, goeie. Ik bel meteen ff.quote:
Wil je ook nog dat ik verjaardagen ga onthouden voor je. Dan herinner ik je daar ook aan. Ik zou echt een goede agenda zijn. Je haalt meteen sfeer in huis ook! Een sieraad voor elke glazen tafel.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Wil je ook nog dat ik verjaardagen ga onthouden voor je. Dan herinner ik je daar ook aan. Ik zou echt een goede agenda zijn. Je haalt meteen sfeer in huis ook! Een sieraad voor elke glazen tafel.
Het was erg tof, veel verschillende outfits maar niet extreem veel ´show´ eromheen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Wil je ook nog dat ik verjaardagen ga onthouden voor je. Dan herinner ik je daar ook aan. Ik zou echt een goede agenda zijn. Je haalt meteen sfeer in huis ook! Een sieraad voor elke glazen tafel.
Je moet het me eerst Pingen. CarO zei dat ik aan de Ping moest dus ik wil dat doen maar er zijn natuurlijk weer meerdere versies. *paniek!!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], donderdag over een week ga ik sushi eten in R´dam. Help je me ff herinneren?
En waarom zei je niet dat de oven voorverwarmt is, nu moet ik opstaan en koelt ie weer af.
CarO zei van wel. Dus!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pingen voor android is nog niet, geloof ik. Nog even geduld.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier was net een buurman bezig met een kantentrimmer. Moet eerlijk bekennen dat ik dan denk, joh doe dat op zaterdag en niet op zondag...
Maar goed, hij was met een kwartier klaar dus t viel wel mee...
Het is soort van sms´en en een soort van mailen, ineen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
Dat is toch geen soort van msn-en hè? Want deze agenda kan daar niet mee omgaan.
En is het handiger of beter dan sms, en waarom dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is soort van sms´en en een soort van mailen, ineen.
Gelukkig zuip je als een .... bootwerker? Nee, da's eten.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
Godver, wéér iets hips gemist dus., ik ping alleen in een dosbox en draai ook al geen ubuntu.![]()
En in augustus pas een iphone maar dat is tegen die tijd natuurlijk helemaal niet cool meer.
Ies graties!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
En is het handiger of beter dan sms, en waarom dan?
Geen idee, ik gebruik ´t niet. Vooral bij meisjes met blackberry´s schijnt ´t hip te zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
En is het handiger of beter dan sms, en waarom dan?
Of is het een soort ubuntu? Niet aantoonbaar beter maar "weer eens wat anders"?
M'n iphone 1g doet het nog steeds.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
Godver, wéér iets hips gemist dus., ik ping alleen in een dosbox en draai ook al geen ubuntu.![]()
En in augustus pas een iphone maar dat is tegen die tijd natuurlijk helemaal niet cool meer.
KNMIquote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef Gert het volgende:
.. nee dus. "Vanuit het westen bewolking en later regen."
Ik ga de 3GS 16 denk ik kopen. Of zou jij de 32 nemen?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
M'n iphone 1g doet het nog steeds.
Juud mag eind deze maand al de 3gs bestellen, ik heb nu een abonnement van de zaak maar geen telefoon.
We zitten zakelijk bij de verkeerde provider om een iphone te kunnen bestellen.
Zuipen als een maleier!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig zuip je als een .... bootwerker? Nee, da's eten.
Ja, wat dan? Ik ping je wel even als ik het weet!
Hangt af van wat je er van verwacht, als het tevens een volwaardige mp3 speler moet zijn zou ik voor de 32gb gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga de 3GS 16 denk ik kopen. Of zou jij de 32 nemen?
Stom en stom.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zuipen als een maleier!
Waar het op slaat weet ik niet.
En zuipen als een tempelier, is geloof ik ook een uitdrukking. Wel een stomme.
En dan ook nog verzinpingen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Stom en stom.
Zal het zelf wel weer verzinnen. Best zwaar zo in m'n eentje, alles verzinnen enzo.
Ha! HA!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
Katervrij maar wel 12uur non stop geslapen en net 30min wakker
Ik ook de 16, en natuurlijk een witte, volgens mij is dat meer dan voldoende. Wel moet ik met mijn abbo 100 eurie betalen voor die foon. Dus ik zit er nog over na te denken om te wachten totdat de nieuwe er is, dan zal deze namelijk weer goedkoper worden. Krenterig als ik ben...quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga de 3GS 16 denk ik kopen. Of zou jij de 32 nemen?
Die nieuwe duurt nog wel even toch? In Q3 of Q4 zelfs, in de VS dacht ik?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ook de 16, en natuurlijk een witte, volgens mij is dat meer dan voldoende. Wel moet ik met mijn abbo 100 eurie betalen voor die foon. Dus ik zit er nog over na te denken om te wachten totdat de nieuwe er is, dan zal deze namelijk weer goedkoper worden. Krenterig als ik ben...
Haha die smileysquote:
Joh ik help je wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Stom en stom.
Zal het zelf wel weer verzinnen. Best zwaar zo in m'n eentje, alles verzinnen enzo.
Vloeken als een bootwerkerquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Stom en stom.
Bouwvakker toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ik help je wel.
Ik doe de eerste drie woorden wel en dan maak jij 'm af!![]()
Zuipen als een .........................
quote:
Dan kwam je bilnaad boven je broekrand uit??quote:Op zondag 16 mei 2010 15:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Je zit erbij als een bouwvakker, zei mijn moeder wel vaak.
Ja! Maar een mens moet toch bukken?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kwam je bilnaad boven je broekrand uit??
Haha ja ik ga net weer naar binnen. Was lekker!quote:Op zondag 16 mei 2010 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
En ook gelijk weggaan he? Stomme zon.![]()
Dan maar opruimen.
iPhone, boekhouder? Heb jij soms veel centjes?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:15 schreef hondjes het volgende:
Mijn Iphone ligt al drie weken bij de boekhouder.....
heb hem nog niet gezien...volgende week, als ik weer in Holland ben, ga ik wel eens uitzoeken of ik hem bellend krijg....
Als je een eigen bedrijf hebt dan heb je nogal snel een boekhouder, accountant, belastingadviseur of fiscalist, dat wil nog niet zeggen dat je rijk bent...quote:Op zondag 16 mei 2010 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
iPhone, boekhouder? Heb jij soms veel centjes?
Sure, in sprookjesland! Als je drie weken zonder iPhone kan, omdat ie bij de boekhouder ligt heb je dus meer dan 1 telefoontje met een te duur abonnement!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een eigen bedrijf hebt dan heb je nogal snel een boekhouder, accountant, belastingadviseur of fiscalist, dat wil nog niet zeggen dat je rijk bent...
En zelfs een bijstandsmoeder kan met het juiste abonnement een iPhone hebben
Gebruikt de boekhouder de iphone als calculator?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:15 schreef hondjes het volgende:
Mijn Iphone ligt al drie weken bij de boekhouder.....
heb hem nog niet gezien...volgende week, als ik weer in Holland ben, ga ik wel eens uitzoeken of ik hem bellend krijg....
FILMTIP!!!!quote:
Ben je aan het mee fietsen Coos?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:31 schreef Coos het volgende:
[..]
FILMTIP!!!!
Vanavond 22.05 Canvas
"Lista de espera"
Moet je zien!!!
en het is weer fris geworden buut'n
Kom net binnen en heb de tv net aangezet.quote:
Ik vind 'm heel erg tegenvallen!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
Plastic Beach van Gorillaz is zo'n mooie CD.
Deze heb ik vannacht nog even liggen luisteren op de bank, voor ik mezelf als aangeschoten wild naar boven sleepte:
Vanaf ca 2:14 komt er meer leven in, maar ik vind het gehele nummer zo mooi.
Oh Joys R us
En ik vind dat prototype niet mooi. Zo hoekig, het is net een HTC ding.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
22 juni wordt iPhone 4 waarschjijnlijk gelanceerd, beweren "Apple watchers".
Foto's van het prototype zijn al op internet te vinden, want die heeft een Apple-werkenemer in een café laten liggen.
Ja, het zuigt enorm hoekige randen er zit nog net geen pennetje bij.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vind dat prototype niet mooi. Zo hoekig, het is net een HTC ding.
Dr was net een fikkiequote:Op zondag 16 mei 2010 16:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom net binnen en heb de tv net aangezet.
Precies op tijd geloof ik. Boven ligt er sneeuw zeggen ze, dus mooie beelden.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kruiswijk vooraan, leuk weereens een Nederlander in de kopgroep.
Kijk jij ook?
De resolutie is een stuk hoger.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, het zuigt enorm hoekige randen er zit nog net geen pennetje bij.
Maar de specs zullen wel weer iets beter zijn..und eine austauschbare akku.
Die vind ik wat wisselvallig.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr was net een fikkie![]()
[..]
...ik heb ietwat een zwak voor voeckler
Ja, dan heb je iets heel lelijks in handen.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Samsung 3310
Kost niets, maar dan heb je wel wat!
Begrijp ikquote:Op zondag 16 mei 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ook...Maar ik heb gewoon in het algemeen een zwak voor hem
Kittensssssssssssquote:Op zondag 16 mei 2010 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt een paar daagjes eerder, ze komen de 27e al![]()
O jullie hebben het over telefoons, Samsung Touchwizz hier
Ja, mooi stom.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
22 juni wordt iPhone 4 waarschjijnlijk gelanceerd, beweren "Apple watchers".
quote:
daar ga je je handen nog vol aan hebben dusquote:Op zondag 16 mei 2010 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben net weer wezen kijken, ze waren zo lief en nu echt katjes![]()
De rooie was eerst nog een beetje angstig, maar liet zich later wel pakken en de zwarte is een drukteschopper eersteklas
Dan word het tijd dat ze de telefoon van de baas naar Spanje sturenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:53 schreef hondjes het volgende:
Gewoon een zakelijk abonnement,,,en mijn andere telefoon was kapot....
Dus de telefoon wordt afgeleverd op het bedrijf....
En ja,,daar ben ik toevallig de baas *O
![]()
Ik vind het beter dan de vorige! GPS, internet, office en de hele meuk erop! En een accu van 4 uur tijdens internettenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dan heb je iets heel lelijks in handen.
Jij mag niks verklappen want ik moet S4 nog kijken!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
En nu weer even een Dextertje. Hij zit Trinity op de hielen.
Dan moet je er voorlopig ook maar niet gaan kijken, want het is zoooo verleidelijk en je hebt toch al 2 schatten.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar ga je je handen nog vol aan hebben dus![]()
Vriendinnetje heeft een nestje noorse boskatjes ...en ooooooooooooooo...maar ik doe het niet
Ik ben nergens de baasquote:Op zondag 16 mei 2010 16:53 schreef hondjes het volgende:
Gewoon een zakelijk abonnement,,,en mijn andere telefoon was kapot....
Dus de telefoon wordt afgeleverd op het bedrijf....
En ja,,daar ben ik toevallig de baas *O
![]()
Ze woont in Friesland en er kan hier niets meer bijquote:Op zondag 16 mei 2010 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je er voorlopig ook maar niet gaan kijken, want het is zoooo verleidelijk en je hebt toch al 2 schatten.
Niet eensquote:
Tuurlijk ben ik de man!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, natuurlijk niet,,jij bent man....
Denk het niet, nog ruim 2 kilometer en een voorsprong van niks.quote:
Jaquote:Op zondag 16 mei 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
Zou Sorensen winnen ? Laven en Coos?
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Jagewonnen dus.
Maar geen sneeuw te zien. Wel goeie Nederlanders.
Iemand moet hier de boel schoonhouden!quote:
Ik zeg niks meerquote:Op zondag 16 mei 2010 16:56 schreef Gert het volgende:
Jij mag niks verklappen want ik moet S4 nog kijken!
Er is een klein kolere-knolletje geboren, misschien leuk om daar een paar uur naar te zitten staren?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer.
Ik heb honger, maar nergens zin in.
Ik blief geen paardenvlees.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Er is een klein kolere-knolletje geboren, misschien leuk om daar een paar uur naar te zitten staren?![]()
http://www.streamitout.com/stream/
Een paar uur suddere met een kruidnageltje, lauwelierblad, peper en zout, en je piept wel anders!!quote:
Dees? Hoe was/is het met zus?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je er voorlopig ook maar niet gaan kijken, want het is zoooo verleidelijk en je hebt toch al 2 schatten.
Met 2 katten en vloerbedekking zul je het bij moeten houden....en morgen ben ik werken en heb ik er geen zin in.... ik ga het nog uitleggen ookquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met 2 katten en vloerbedekking zul je het bij moeten houden....en morgen ben ik werken en heb ik er geen zin in.... ik ga het nog uitleggen ook![]()
Any hoes....tis altijd zo klaar
Weet die kardinaal niet hoe de stofzuiger werkt?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met 2 katten en vloerbedekking zul je het bij moeten houden....en morgen ben ik werken en heb ik er geen zin in.... ik ga het nog uitleggen ook![]()
Nâh mop, mijn post was vooral ingegeven omdat iemand zich kennelijk ergerde aan grastrimmen op zondag.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben wel ergere pijn gewend dan datquote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
En een voorhoofdsholte ontsteking erbij.. Hoe doe je dat ? Met oogkleppen en oordoppen in ofzo
jawel...maar ik doe dingen graag zelf...dat heeft dan weer te maken met het feit dat ik dat allemaal nog kan...dr is een tijd geweest dat dat anders was....quote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet die kardinaal niet hoe de stofzuiger werkt?
Of mag die wegens zijn kerkelijke functie niet op zondag stofzuigen??
Wonen ze samen danquote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben net samen de afwas gedaan...Iedereen weer blij?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh mop, mijn post was vooral ingegeven omdat iemand zich kennelijk ergerde aan grastrimmen op zondag.![]()
Bij mij is het iedere dag zondag!!![]()
En wat Leandra zegt.....die Kardinaal. Maar hij doet toch zeker wel zijn voetjes omhoog als je onder zijn stoel moet zijn??
Allang! Teruglezen Annie.quote:
Hij zeker afdrogenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben net samen de afwas gedaan...Iedereen weer blij?
Ja uh... Dat heb ik zelfs opgegevenquote:
AMENquote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinsdag ga ik aan de sardine's .. Moet naar de tandarts en die zit om de hoek van de Albert Cuyp markt.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Krijgt opeens een heel ander beeld van (stof)zuigen
Die Kardinaal is gewoon een soort van poederblusser?quote:
Hoezo voetjes omhoog?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij doet toch zeker wel zijn voetjes omhoog als je onder zijn stoel moet zijn??
Ja domme vraag iid. Hij mag al blij zijn dat ze zuigtquote:
iets jonger dan dat ik benquote:Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Kardinaal is gewoon een soort van poederblusser?
Edit: Hoe oud is ie eigenlijk?![]()
En stof haptquote:Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja domme vraag iid. Hij mag al blij zijn dat ze zuigt
quote:
Stoffig topic is het.. Ik doe ff niks meer. Straks heb ik de LAPOquote:
Daar geloof ik nu helemaal niets van!!quote:Scherpschutters (2)
vrijdag 14 mei 2010
Fuuuuuck. Wat we nou horen uit het wereldje van speurneuzen en geheimschrijvers. Dat de collega met wie minister Guusje Terhorst aan het hopsen zou zijn geweest niemand anders dan Woutje Bos was. En dat zou de onderliggende reden zijn geweest waarom de redder van onze grote geldzakken zo plotseling afscheid heeft genomen van het pluche. Na eerst zijn vrijage thuis te hebben opgebiecht. Na Jack dus Woutje. En er schijnt nog een minister onder schot te liggen. Maar ach, ministers zijn ook mensen zullen we maar zeggen. Nederland? Het is net Italië. Stay tuned.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
Ik doe ook niks meerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoffig topic is het.. Ik doe ff niks meer. Straks heb ik de LAPO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |