Er komt geen serie meer mits er genoeg fans interesse aangeven. Twitter stond iig wel bomvol, maar in principe was dit de laatste serie jongens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:46 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijke rol toch, die Alice.![]()
Enne..erisi weer hoop bij mi, want noch zij, noch Luther zijn dood. Dus er kan nog wel een serie achteraan.
Hij is wel uiteindelijk z'n jas kwijt geraakt.
Ja, maar waarom zou die baardmeneer haar niet gewoon helpen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef golfer het volgende:
Overigens was die persoonsverwisseling op het laatst wat vreemd, want de collega met baard had de echte Alice op het politiebureau toch al gezien?
En bikkel Luther met schotwond in z'n been hoeft natuurlijk niet even naar een ziekenhuis?
Ja, waarom?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef Jmsls het volgende:
Ja, maar waarom zou die baardmeneer haar niet gewoon helpen?
quote:'Luther' Movie Prequel: Idris Elba Set To Star In BBC Series Film Adaptation, Says Show Creator
Golden Globe award-winner Idirs Elba and his popular BBC crime drama series, “Luther” may have a possible future in theaters, according to the show’s creator, Neil Cross.
While speaking at the Edinburgh TV Festival, Cross revealed that he has developed a script for a prequel to the series, which concluded its three-season run last month, the Mirror reports.
"I've written the script and we hope to get the film made next year," said Cross. "Idris is a brilliant leading man and we've hoped to turn Luther into a movie for a long time. It will follow his career in the earlier days, when he is still married to Zoe [played in the first series by Indira Varma], and the final scene in the film is the first of the initial TV series."
Though production details are still being worked out, the creator added that he doesn’t have any plans on reviving the series on television.
In addition to starring in the forthcoming “Luther” prequel, later this year Elba will also portray the role of Nelson Mandela in the biopic, “Mandela: Long Walk to Freedom.”
Bron
Zo, redelijk racistische uitspraak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik had op den Belg al eens wat afleveringen gezien, ook al eerder op de NL televisie. Nu weer op op TV.
Wat een goede serie. Elba is een baas. Prima 'normale' neger trouwens, zonder al die stereotype negermaniertjes enzoZelfde geldt voor Lenny James.
Neen. Mijn reactie is puur positief. Voor mij als witman zijn deze 2 gekleurde acteurs net zo herkenbaar als mijn witte buurman, ik kan me met ze identificeren. Goede ontwikkeling dat acteurs met een kleur dus ook rollen krijgen waarbij hun kleur dus helemaal geen rol speelt. Dat ze niet alleen maar als crimineel of rapper of welzijnswerker gecast worden maar ook voor traditioneel witte rollen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo, redelijk racistische uitspraak.
Dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen, sorry. Ik sluit me wel bij deze mening aan overigensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Neen. Mijn reactie is puur positief. Voor mij als witman zijn deze 2 gekleurde acteurs net zo herkenbaar als mijn witte buurman, ik kan me met ze identificeren. Goede ontwikkeling dat acteurs met een kleur dus ook rollen krijgen waarbij hun kleur dus helemaal geen rol speelt. Dat ze niet alleen maar als crimineel of rapper of welzijnswerker gecast worden maar ook voor traditioneel witte rollen.
Danku!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Mike het volgende:
TV / [UK] Luther #1: BBC's bazenserie
Daar verder.
Dan kan je zeker stellen. Wel is het een feit dat mensen met een donkere huidskleur vaak juist erg gestigmatiseerd worden in dit soort series omdat ze altijd alleen bepaalde taken hebben en bepaalde omgangsvormen en humor opgelegd krijgen. Dat is pas racistisch!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo, redelijk racistische uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |