abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81525492
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Geef de cijfers eens dan van q3,q4 en q1?
Zolang auto verkopers iedere maand nog met grotere kortingen op de proppen komen gaan de winsten gewoon gestaagd naar beneden. Of denk jij dat ze vrijwillig hun prijsstelling naar beneden doen?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81525501
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zolang auto verkopers iedere maand nog met grotere kortingen op de proppen komen gaan de winsten gewoon gestaagd naar beneden. Of denk jij dat ze vrijwillig hun prijsstelling naar beneden doen?
Beantwoord de vraag !!!!!!
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81525560
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Beantwoord de vraag !!!!!!
alsjeblieft
I'll sing you a lullaby.
pi_81525568
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

alsjeblieft
Wordt simpel van je
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81525877
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wordt simpel van je
Fijn dat je dankzij mij je ware zelf ontdekt

Gelukkig is er een remedie, goed opletten hier op fok, veel vragen blijven stellen en vooral voor jezelf blijven denken
I'll sing you a lullaby.
pi_81525964
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Fijn dat je dankzij mij je ware zelf ontdekt

Gelukkig is er een remedie, goed opletten hier op fok, veel vragen blijven stellen en vooral voor jezelf blijven denken
Beantwoord de vraag!!!!!!!!
pi_81526060
Afgelopen weekend weer eens gekeken naar potentiële huisjes op de Veluwe & in Enschede... Viel me op dat de prijzen in Enschede behoorlijk waren gedaald. Sommigen hadden hun vraagprijs al 10% naar beneden bijgesteld .

Op de veluwe waren de prijzen ook al wat lager geworden, maar veel minder dan in Enschede.

Al met al, leuke tijd om rond te kijken
pi_81526199
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Beantwoord de vraag!!!!!!!!
Ga je er nu iedere keer meer uitroeptekens achter plakken
I'll sing you a lullaby.
pi_81526214
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:51 schreef RvLaak het volgende:
Afgelopen weekend weer eens gekeken naar potentiële huisjes op de Veluwe & in Enschede... Viel me op dat de prijzen in Enschede behoorlijk waren gedaald. Sommigen hadden hun vraagprijs al 10% naar beneden bijgesteld .

Op de veluwe waren de prijzen ook al wat lager geworden, maar veel minder dan in Enschede.

Al met al, leuke tijd om rond te kijken
Goed om te horen dat je lekker aan het kijken bent
I'll sing you a lullaby.
  maandag 17 mei 2010 @ 11:00:32 #135
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_81526285
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een echte Nederlander dus
pi_81526317
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

Een echte Nederlander dus
Kijke kijke, niete kope.
En ondertussen stijgt de teller op Funda gestaag door.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81527141
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, men, keihard!!!!!
Het word met de dag interessanter om nu eens te weten te komen waarom jij zo depressief word van dalende huizenprijzen Je moet er op de een of andere manier onder lijden, lijkt mij?
I'll sing you a lullaby.
pi_81527215
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Kijke kijke, niete kope.
En ondertussen stijgt de teller op Funda gestaag door.
Check..

207.006 huizen te koop
I'll sing you a lullaby.
pi_81527320
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het word met de dag interessanter om nu eens te weten te komen waarom jij zo depressief word van dalende huizenprijzen Je moet er op de een of andere manier onder lijden, lijkt mij?
pi_81527582
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tja, we willen wel, maar we willen niet krom liggen voor een huis. Dus onze eisen qua hypotheek zijn vrij onrealistisch . De kans is dus klein dat we een huis gaan kopen binnenkort. Al hebben we er wel 1 op het oog .

Hier wel een kanttekening bijzetten. Droomhuis = kopen
pi_81528142
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef RvLaak het volgende:

Tja, we willen wel, maar we willen niet krom liggen voor een huis. Dus onze eisen qua hypotheek zijn vrij onrealistisch . De kans is dus klein dat we een huis gaan kopen binnenkort. Al hebben we er wel 1 op het oog .

Hier wel een kanttekening bijzetten. Droomhuis = kopen
Maar bij een droomhuis zit natuurlijk ook een droomprijsje

Uiteraard als je iets ziet wat je de moeite lijkt is er niets mis mee om te kopen.
I'll sing you a lullaby.
pi_81528143
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ga maar eens snuffelen in z'n postgeschiedenis...
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81528186
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef Prutzenberg het volgende:

Ga maar eens snuffelen in z'n posthistorie...
Lijkt me niet nodig, het zou wel interessant zijn als DAM ons eens zou verlichten, maar als hij dat niet wil, even goede vrienden
I'll sing you a lullaby.
pi_81528244
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar bij een droomhuis zit natuurlijk ook een droomprijsje

Uiteraard als je iets ziet wat je de moeite lijkt is er niets mis mee om te kopen.
Tja, voor je droomhuisje wil je nog wel eens die extra sprong nemen
pi_81528307
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Lijkt me niet nodig, het zou wel interessant zijn als DAM ons eens zou verlichten, maar als hij dat niet wil, even goede vrienden
Ik heb DAM nog nooit kunnen betrappen op het onderbouwen van zijn mening. Enkel op het afkraken van de meningen van anderen & het niet accepteren van de onderbouwingen van meningen die hem niet aanstaan...

Maar goed, alles is mogelijk natuurlijk .
pi_81528364
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:30 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Als je het hebt over in het verleden behaalde resultaten wel.
Maar als je het hebt over risico's in de toekomst van de Nederlandse huizenmarkt krijg je de wind van voren. Een huis kopen is momenteel risicovoller dan tien jaar geleden.
Neem daarbij zijn topics over de huurmarkt, waar verder niets mis mee is, een stevige stellingname om een discussie te starten is goed, en dan kan ik me voorstellen dat mensen dat beeld krijgen.
er zit helemaal geen risico bij het kopen van een huis? Alleen als je het als speculatieobject gebruikt en als je jezelf totaal afhankelijk maakt van de HRA. Als je een huis koopt om in te wonen is er niets aan de hand neem ik aan?
pi_81528449
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb DAM nog nooit kunnen betrappen op het onderbouwen van zijn mening. Enkel op het afkraken van de meningen van anderen & het niet accepteren van de onderbouwingen van meningen die hem niet aanstaan...

Maar goed, alles is mogelijk natuurlijk .
Wanneer geef ik precies mijn mening?
pi_81528463
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef inXs het volgende:

[..]

er zit helemaal geen risico bij het kopen van een huis? Alleen als je het als speculatieobject gebruikt en als je jezelf totaal afhankelijk maakt van de HRA. Als je een huis koopt om in te wonen is er niets aan de hand neem ik aan?
Wel als de huizenprijzen 50% dalen
pi_81528558
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wel als de huizenprijzen 50% dalen
Hoezo? Als je gewoon aan je verplichtingen kan voldoen is er toch niets aan de hand?
I'll sing you a lullaby.
pi_81528623
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoezo? Als je gewoon aan je verplichtingen kan voldoen is er toch niets aan de hand?
Ligt eraan of de bank een bijbetaling van je eist omdat je huis minder waard is dan de hypotheek. En zelfs in zo'n situatie is er nog niets aan de hand als je die bijbetaling kan ophoesten.

Maar goed, in de laatste 20/30 jaar zijn de Nederlanders het sparen compleet afgeleerd. We sparen niet voor nieuwe dingen, we lenen er voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')