Zolang auto verkopers iedere maand nog met grotere kortingen op de proppen komen gaan de winsten gewoon gestaagd naar beneden. Of denk jij dat ze vrijwillig hun prijsstelling naar beneden doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef de cijfers eens dan van q3,q4 en q1?
Beantwoord de vraag !!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zolang auto verkopers iedere maand nog met grotere kortingen op de proppen komen gaan de winsten gewoon gestaagd naar beneden. Of denk jij dat ze vrijwillig hun prijsstelling naar beneden doen?
alsjeblieftquote:
Wordt simpel van jequote:
Fijn dat je dankzij mij je ware zelf ontdektquote:
Beantwoord de vraag!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Fijn dat je dankzij mij je ware zelf ontdekt![]()
Gelukkig is er een remedie, goed opletten hier op fok, veel vragen blijven stellen en vooral voor jezelf blijven denken
Ga je er nu iedere keer meer uitroeptekens achter plakkenquote:
Goed om te horen dat je lekker aan het kijken bentquote:Op maandag 17 mei 2010 10:51 schreef RvLaak het volgende:
Afgelopen weekend weer eens gekeken naar potentiële huisjes op de Veluwe & in Enschede... Viel me op dat de prijzen in Enschede behoorlijk waren gedaald. Sommigen hadden hun vraagprijs al 10% naar beneden bijgesteld.
Op de veluwe waren de prijzen ook al wat lager geworden, maar veel minder dan in Enschede.
Al met al, leuke tijd om rond te kijken
Een echte Nederlander dusquote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je lekker aan het kijken bent
Kijke kijke, niete kope.quote:
Het word met de dag interessanter om nu eens te weten te komen waarom jij zo depressief word van dalende huizenprijzenquote:
Check..quote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kijke kijke, niete kope.
En ondertussen stijgt de teller op Funda gestaag door.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het word met de dag interessanter om nu eens te weten te komen waarom jij zo depressief word van dalende huizenprijzenJe moet er op de een of andere manier onder lijden, lijkt mij?
Tja, we willen wel, maar we willen niet krom liggen voor een huis. Dus onze eisen qua hypotheek zijn vrij onrealistischquote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je lekker aan het kijken bent
Maar bij een droomhuis zit natuurlijk ook een droomprijsjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef RvLaak het volgende:
Tja, we willen wel, maar we willen niet krom liggen voor een huis. Dus onze eisen qua hypotheek zijn vrij onrealistisch. De kans is dus klein dat we een huis gaan kopen binnenkort. Al hebben we er wel 1 op het oog
.
Hier wel een kanttekening bijzetten. Droomhuis = kopen
Ga maar eens snuffelen in z'n postgeschiedenis...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het word met de dag interessanter om nu eens te weten te komen waarom jij zo depressief word van dalende huizenprijzenJe moet er op de een of andere manier onder lijden, lijkt mij?
Lijkt me niet nodig, het zou wel interessant zijn als DAM ons eens zou verlichten, maar als hij dat niet wil, even goede vriendenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef Prutzenberg het volgende:
Ga maar eens snuffelen in z'n posthistorie...
Tja, voor je droomhuisje wil je nog wel eens die extra sprong nemenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar bij een droomhuis zit natuurlijk ook een droomprijsje![]()
Uiteraard als je iets ziet wat je de moeite lijkt is er niets mis mee om te kopen.
Ik heb DAM nog nooit kunnen betrappen op het onderbouwen van zijn mening. Enkel op het afkraken van de meningen van anderen & het niet accepteren van de onderbouwingen van meningen die hem niet aanstaan...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, het zou wel interessant zijn als DAM ons eens zou verlichten, maar als hij dat niet wil, even goede vrienden
er zit helemaal geen risico bij het kopen van een huis? Alleen als je het als speculatieobject gebruikt en als je jezelf totaal afhankelijk maakt van de HRA. Als je een huis koopt om in te wonen is er niets aan de hand neem ik aan?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:30 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Als je het hebt over in het verleden behaalde resultaten wel.
Maar als je het hebt over risico's in de toekomst van de Nederlandse huizenmarkt krijg je de wind van voren. Een huis kopen is momenteel risicovoller dan tien jaar geleden.
Neem daarbij zijn topics over de huurmarkt, waar verder niets mis mee is, een stevige stellingname om een discussie te starten is goed, en dan kan ik me voorstellen dat mensen dat beeld krijgen.
Wanneer geef ik precies mijn mening?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb DAM nog nooit kunnen betrappen op het onderbouwen van zijn mening. Enkel op het afkraken van de meningen van anderen & het niet accepteren van de onderbouwingen van meningen die hem niet aanstaan...
Maar goed, alles is mogelijk natuurlijk.
Wel als de huizenprijzen 50% dalenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef inXs het volgende:
[..]
er zit helemaal geen risico bij het kopen van een huis? Alleen als je het als speculatieobject gebruikt en als je jezelf totaal afhankelijk maakt van de HRA. Als je een huis koopt om in te wonen is er niets aan de hand neem ik aan?
Hoezo? Als je gewoon aan je verplichtingen kan voldoen is er toch niets aan de hand?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als de huizenprijzen 50% dalen
Ligt eraan of de bank een bijbetaling van je eist omdat je huis minder waard is dan de hypotheek. En zelfs in zo'n situatie is er nog niets aan de hand als je die bijbetaling kan ophoesten.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? Als je gewoon aan je verplichtingen kan voldoen is er toch niets aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |