abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81519245
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dan dalen de prijzen.
Zoals in de laatste 3 kwartalen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81519300
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals in de laatste 3 kwartalen?
Zoals hier in de buurt.
  maandag 17 mei 2010 @ 00:24:40 #103
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_81519328
Dam vraagt zelf constant hoeveel, waarom, hoezo, wat is je bron, wees eens duidelijk, maar zelf komt er ook helemaal niks uit die kerel.. jij zit echt met je tophypotheek in je maag he Dam?
pi_81519368
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:24 schreef luckyb1rd het volgende:
Dam vraagt zelf constant hoeveel, waarom, hoezo, wat is je bron, wees eens duidelijk, maar zelf komt er ook helemaal niks uit die kerel.. jij zit echt met je tophypotheek in je maag he Dam?
Fok

Waar debielen het denken te weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81519388
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zoals hier in de buurt.
Waar is hier en hoeveel zijn de prijzen gedaald?
pi_81519651
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar is hier en hoeveel zijn de prijzen gedaald?
In het midden van NL, het aantal huizen wat te koop staat blijft steeds hetzelfde, de nieuwbouw is al 20% gezakt, daar zit blijkbaar nog genoeg marge op.
pi_81519731
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

In het midden van NL, het aantal huizen wat te koop staat blijft steeds hetzelfde, de nieuwbouw is al 20% gezakt, daar zit blijkbaar nog genoeg marge op.
Die huizen staan dus al 2 jaar te koop?
pi_81520301
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die huizen staan dus al 2 jaar te koop?
Ja.
pi_81520330
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja.
Raar dat er nog steeds huizen verkocht worden dan
pi_81520365
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Raar dat er nog steeds huizen verkocht worden dan
De huizen waarvan de prijs wel goed is na wat onderhandelen misschien?
pi_81520438
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

De huizen waarvan de prijs wel goed is na wat onderhandelen misschien?
Maar al die huizen staan toch al 2 jaar te koop?

Wat is het nu?
pi_81520528
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar al die huizen staan toch al 2 jaar te koop?

Wat is het nu?
Als de prijs goed is dan wordt er nog weleens wat verkocht, de rest blijft te koop staan met geintresseerden die wel willen maar de hypotheek niet rond krijgen.
pi_81520538
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:11 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als de prijs goed is dan wordt er nog weleens wat verkocht, de rest blijft te koop staan met geintresseerden die wel willen maar de hypotheek niet rond krijgen.
En waarom kost je dat geld?
  maandag 17 mei 2010 @ 08:02:10 #114
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_81522825
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:24 schreef luckyb1rd het volgende:
Hij komt op mij ook over als een paniekerige lener die de prijzen via FOK omhoog probeert te praten.
pi_81522923
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:02 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Hij komt op mij ook over als een paniekerige lener die de prijzen via FOK omhoog probeert te praten.
Neuh hij komt op dit gebied eerder over als een realist.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81523108
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh hij komt op dit gebied eerder over als een realist.
Als je het hebt over in het verleden behaalde resultaten wel.
Maar als je het hebt over risico's in de toekomst van de Nederlandse huizenmarkt krijg je de wind van voren. Een huis kopen is momenteel risicovoller dan tien jaar geleden.
Neem daarbij zijn topics over de huurmarkt, waar verder niets mis mee is, een stevige stellingname om een discussie te starten is goed, en dan kan ik me voorstellen dat mensen dat beeld krijgen.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81523318
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:02 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Fok
pi_81523428
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef inXs het volgende:

Als men maar lang genoeg roept... Ik ga denk ik maar eens beginnen met het roepen dat er nog een grote al qaeda aanslag gaat gebeuren.. Dat komt vast wel voordat ik doodga
Al Qaida zit al jarenlang undercover bij de banken, zodoende kan zij de verderfelijke westerse levensstijl vanuit de bron van het kwaad een zware slag toebrengen, dat is toch wel bij je bekend mag ik hopen

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81523443
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Fok

Waar debielen het denken te weten
En toch telkens terugkomen
I'll sing you a lullaby.
pi_81523459
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

En toch telkens terugkomen
Ik ga ook naar de Jostiband
pi_81523759
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik ga ook naar de Jostiband
Niks mis mee, ik wist wel dat je een liefhebber van triangle-muziek was
I'll sing you a lullaby.
pi_81523781
Dalen de prijzen nu of stabilseren de prijzen?
pi_81523842
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dalen de prijzen nu of stabilseren de prijzen?
Ze dalen stabiel door
I'll sing you a lullaby.
pi_81524836
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ze dalen stabiel door
Over een paar daagjes komen de CBS cijfers weer uit. Dan post ik wel een linkje met de juiste filters. Op funda loopt, sinds een aantal weken, het aantal te koop staande woningen weer dagelijks op. Dat is te zien als vooruitlopend op een daling, kennelijk wordt de groep van nog grotere idioten onder de kopers kleiner en kleiner.
pi_81524873
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ze dalen stabiel door
Geef de cijfers eens dan van q3,q4 en q1?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')