Zoals in de laatste 3 kwartalen?quote:
Zoals hier in de buurt.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals in de laatste 3 kwartalen?
Fokquote:Op maandag 17 mei 2010 00:24 schreef luckyb1rd het volgende:
Dam vraagt zelf constant hoeveel, waarom, hoezo, wat is je bron, wees eens duidelijk, maar zelf komt er ook helemaal niks uit die kerel.. jij zit echt met je tophypotheek in je maag he Dam?
Waar is hier en hoeveel zijn de prijzen gedaald?quote:
In het midden van NL, het aantal huizen wat te koop staat blijft steeds hetzelfde, de nieuwbouw is al 20% gezakt, daar zit blijkbaar nog genoeg marge op.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar is hier en hoeveel zijn de prijzen gedaald?
Die huizen staan dus al 2 jaar te koop?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
In het midden van NL, het aantal huizen wat te koop staat blijft steeds hetzelfde, de nieuwbouw is al 20% gezakt, daar zit blijkbaar nog genoeg marge op.
Ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die huizen staan dus al 2 jaar te koop?
Raar dat er nog steeds huizen verkocht worden danquote:
De huizen waarvan de prijs wel goed is na wat onderhandelen misschien?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Raar dat er nog steeds huizen verkocht worden dan
Maar al die huizen staan toch al 2 jaar te koop?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
De huizen waarvan de prijs wel goed is na wat onderhandelen misschien?
Als de prijs goed is dan wordt er nog weleens wat verkocht, de rest blijft te koop staan met geintresseerden die wel willen maar de hypotheek niet rond krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 01:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar al die huizen staan toch al 2 jaar te koop?
Wat is het nu?
En waarom kost je dat geld?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als de prijs goed is dan wordt er nog weleens wat verkocht, de rest blijft te koop staan met geintresseerden die wel willen maar de hypotheek niet rond krijgen.
Hij komt op mij ook over als een paniekerige lener die de prijzen via FOK omhoog probeert te praten.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:24 schreef luckyb1rd het volgende:
Dam vraagt zelf constant hoeveel, waarom, hoezo, wat is je bron, wees eens duidelijk, maar zelf komt er ook helemaal niks uit die kerel.. jij zit echt met je tophypotheek in je maag he Dam?
Neuh hij komt op dit gebied eerder over als een realist.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:02 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Hij komt op mij ook over als een paniekerige lener die de prijzen via FOK omhoog probeert te praten.
Als je het hebt over in het verleden behaalde resultaten wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh hij komt op dit gebied eerder over als een realist.
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:02 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Hij komt op mij ook over als een paniekerige lener die de prijzen via FOK omhoog probeert te praten.
Al Qaida zit al jarenlang undercover bij de banken, zodoende kan zij de verderfelijke westerse levensstijl vanuit de bron van het kwaad een zware slag toebrengen, dat is toch wel bij je bekend mag ik hopenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef inXs het volgende:
Als men maar lang genoeg roept... Ik ga denk ik maar eens beginnen met het roepen dat er nog een grote al qaeda aanslag gaat gebeuren.. Dat komt vast wel voordat ik doodga
En toch telkens terugkomenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fok![]()
Waar debielen het denken te weten
Ik ga ook naar de Jostibandquote:
Niks mis mee, ik wist wel dat je een liefhebber van triangle-muziek wasquote:
Ze dalen stabiel doorquote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dalen de prijzen nu of stabilseren de prijzen?
Over een paar daagjes komen de CBS cijfers weer uit. Dan post ik wel een linkje met de juiste filters. Op funda loopt, sinds een aantal weken, het aantal te koop staande woningen weer dagelijks op. Dat is te zien als vooruitlopend op een daling, kennelijk wordt de groep van nog grotere idioten onder de kopers kleiner en kleiner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |