Je had het contact ook wat langer ingedrukt kunnen houden dan opent hij het scherm daarvoor en kan je het ook aanpassenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:54 schreef Ireyon het volgende:
Over die contactwidget gesproken; hoe kan ik de handeling bij een persoon wijzigen? Als ik nu bijv. in die widget iemand aan klik, gaat-ie bij de ene meteen bellen, bij de ander mag ik meteen een sms typen en bij de rest wordt gewoon alle contactinfo getoond, wat ik eigenlijk bij alle contacten in die widget dus wil hebben..
Laat maar, 'k weet het al. In het contactvenster op Menu en dan Meer kiezen, dan kun je de widgethandeling instellen
.
ligt eraan welke telfort winkelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef Plasterk het volgende:
krijg ik dezelfde aanbieding in een telfortwinkel als online bij verlengen?
dan is online net zo duur als in de winkel. voordeel aan de winkel is dat je het toestel meteen mee krijgt (in ehv hebben we er namelijk genoeg op voorraad)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Plasterk het volgende:
ik krijg nu de desire met 200 min Surf en Mail en 1000 smsjes voor 40 e bij een 1-jarig abonnement
nog een vraag. Stel ik regel het via de webshop en krijg een DOA of heb een defect. Kan ik hem dan naar een telfort winkel brengen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan is online net zo duur als in de winkel. voordeel aan de winkel is dat je het toestel meteen mee krijgt (in ehv hebben we er namelijk genoeg op voorraad)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nog een vraag. Stel ik regel het via de webshop en krijg een DOA of heb een defect. Kan ik hem dan naar een telfort winkel brengen?
Opladen gaat sneller als je hem uitzet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb 'm al anderhalf uur aan de laptop gehangen en hij was nog maar 13%... Heb 'm maar aangesloten aan het stopcontact ga nu ff langs mijn meid.
ok, dat is niet klantvriendelijk en pijnlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan schoppen we je heel hard naar het postkantoor...
USB 1.1?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb 'm al anderhalf uur aan de laptop gehangen en hij was nog maar 13%... Heb 'm maar aangesloten aan het stopcontact ga nu ff langs mijn meid.
Opladen gaat sneller als je de battery eruit haalt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Opladen gaat sneller als je hem uitzet.
welke kleuren hebben jullie in de winkel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan schoppen we je heel hard naar het postkantoor...
bruin en bruinquote:
Ja die heb ik maar ik moet ff nadenken hoe die heet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef marcel-o het volgende:
Is er een Energiebeheer widget waarmee je ook de internetverbinding uit/aan kan schakelen?
ik meen gezien te hebben dat er ook een is met 6 knoppen inplaats van 5
deze dus:
[ afbeelding ]
maar dan met 6 knoppen waarmee je G/3G uit kan zetten
Jup, je moet een CC bezitten voor Google checkout. Bij mijn weten nog geen andere opties beschikbaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef marcel-o het volgende:
thx
dat zelfde topic zag ik m ook dus
daar moet je een creditcard voor hebben![]()
of kan t anders dan met google checkout?
Die Pouch heb ik vandaag ook besteld (de Desire pouch, niet de N1). Daarnaast ook maar een Brando Ultra Clear Screen protector besteld bij de Brando shop. M'n zelf geknipte protector was waardeloos...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:47 schreef gday het volgende:
Vandaag maar eens de Google Wave gaan volgens over Google I/O.
Verder heb ik gisteren onderstaande pouch binnengekregen uit Hong Kong via Ebay:
[ afbeelding ]
Past perfect! Het is weliswaar niet de echte van de Nexus One dus we zullen zien hoe hij er over een tijdje uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |