Volgens mij verwar jij saaiheid met bescheidenheid. Want als de vraag 'Heb jij de X-Factor?' wordt gesteld, zegt hij niet meteen 'Natuurlijk', zoals Dony en de Badboyz zouden doen. Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs na een minuut nadenken kon hij nog geen antwoord geven.
Hij heeft inderdaad gewoon geen persoonlijkheid. Niet zo heel erg hoor, maar het maakt hem wel nog saaier dan hij al is met z'n matige optredens.
Welke mening gaf hij dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Croon het volgende:
[..]
Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.
Natuurlijk gaf hij een antwoord, maar die hebben ze eruit geknipt. Ze lieten alleen het nadenken en twijfelen van Kelvin zien, zodat die Coen&Sander 'hun punt' konden maken.quote:
Jep.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Croon het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij saaiheid met bescheidenheid. Want als de vraag 'Heb jij de X-Factor?' wordt gesteld, zegt hij niet meteen 'Natuurlijk', zoals Dony en de Badboyz zouden doen. Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.
Als jij niet overtuigd bent van jezelf dat je de x factor hebt, wat doe je dan in dat programma?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Croon het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij saaiheid met bescheidenheid. Want als de vraag 'Heb jij de X-Factor?' wordt gesteld, zegt hij niet meteen 'Natuurlijk', zoals Dony en de Badboyz zouden doen. Hij denkt er goed over na en geeft dan zijn eerlijke mening.
Omdat hij de kwaliteiten in zijn mede-kandidaten ook herkent waarschijnlijk. Wat is de X-Factor? Absoluut een vraag waar je even over na mag denkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als jij niet overtuigd bent van jezelf dat je de x factor hebt, wat doe je dan in dat programma?
De vraag was niet of hij meer de x-factor bezit dan zijn medekandidaten, dan is het logisch dat je even nadenkt. Maar de vraag was of hij de x-factor bezit...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Omdat hij de kwaliteiten in zijn mede-kandidaten ook herkent waarschijnlijk. Wat is de X-Factor? Absoluut een vraag waar je even over na mag denken
Grrrr...ik ga het niet eens uitleggenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De vraag was niet of hij meer de x-factor bezit dan zijn medekandidaten, dan is het logisch dat je even nadenkt. Maar de vraag was of hij de x-factor bezit...
En ik ben van mening dat als je zo ver bent gekomen in dit programma je ergens gewoon er van overtuigd moet zijn dat je die hebt.
Of jouw definitie van de x-factor overeen komt met de "standaard" is een tweede, en daarmee ook een hele andere vraag.
Waarom vraag je dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:10 schreef eleusis het volgende:
Kelvin is toch geen FOK!-user?
Finale voor Kelvinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
Zieltjes winnen
Hij gaat straks nog winnen ook
daaromquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het vandaag alleen om de stemmen van het publiek
Gelukkig niet zeg.quote:
Volgens mij ben jij al de hele tijd negatieve dingen aan het plaatsten in dit topic. Je mening geven mag natuurlijk, maar het is niet echt nodig om na elke positieve post iets sarcastisch te zeggen.quote:
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:50 schreef Croon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al de hele tijd negatieve dingen aan het plaatsten in dit topic. Je mening geven mag natuurlijk, maar het is niet echt nodig om na elke positieve post iets sarcastisch te zeggen.
Tellen die zwaarder mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat vanavond verrassen, zegt hij in de Dordtenaar. Burgemeester Jonker is trots op Kelvin en zal op hem stemmen per SMS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |