Hij kan het echt, hij is niet mijn favoriet, maar heb hem vaak genoeg zien optreden. En dan zingt hij veel beter dan wat hij nu doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:50 schreef Marlalala het volgende:
Ik vind het wel een sympatieke jongen en ik geloof ook best dat hij muzikaal is maar ik heb het tot nu toe niet echt gezien. Ok, hij kan heel goed piano spelen maar ik kan niet iets benoemen wat Kelvin typisch Kelvin maakt. Op basis van wat hij de afgelopen weken heeft gepresteert vind ik het dus ook onterecht dat hij door is. Maar goed, het is een spel en dit was een strategische zet van Gordon en Eric
quote:Iedere week de Xfactor tonen. Mezelf zijn. Met passie zingen maar niet teveel doen. Genieten. Ervaren. Leren. Nooit opgeven, Alles geven.
Jammer dat Gordon er niet isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij er vanavond uit gaat. Puur en alleen al omdat Gordon en Erik vorige week hebben afgesproken elkaar te steunen als hun kandidaat met Kelvin in de singoff komt.
Als dus de Bad Boyz met Kelvin in de singoff staan, stemt Erik voor de Bad Boyz.
Staat Dony in de singoff, dan stemt Gordon voor Dony.
Ik denk niet dat Jaap of Maaike in de singoff komen, vanavond.
quote:
Bijna wel ja, zegt wel wat over het niveau vanavond.quote:
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |