Hulloooo

Wij hebben een weekendje Centerparcs gedaan

En het was geweldig

We waren met z'n vijven gegaan (dus incl. de kids van D), iets dat we nog nooit gedaan hadden, maar het ging super. De twee oudste dweepten echt constant met Willow - zelfs de huispuber van bijna vijftien liep continu achter de kinderwagen en zat met een kraaiende baby op schoot te spelen enzo
Ik had heel erg uitgekeken naar het samen zwemmen. De eerste poging waren we een beetje laat mee, bijna rond haar slaaptijd. Draaaamaaaaa. Gillen, zich vastklampen aan mij, en elke keer als ze water aanraakte heel hard gillen
en die ochtend was ze nog in bad geweest met D., en dat vond ze hartstikke leuk
.

Tweede poging beter getimed, maar begon hetzelfde... drama dus. Ik zag mijn samen-zwemmen-fantasie al in duigen vallen...

Maar na twintig minuten proberen in het warme bubbelbad begon ze het toch ineens leuk te vinden, en uiteindelijk zijn we best lang gebleven en heeft ze ook lekker in een opblaasbare babyzwembandding gebadderd
En alle beestjes waren ook heel interessant op de kinderboerderij enzo. Kortom, zeer geslaagd weekend
Zo, en nu bijlezen.
Lena ijsmeis

Hilarisch

Willow zegt mama, nog redelijk op commando ook. Behalve als je t probeert te filmen natuurlijk

En ik denk dat haar volgende woordje "poes" wordt. Ze heeft de P nog niet door, tot grote spijt van papa, maar zegt wel iets dat op "does" lijkt
Ik heb Ko-in-bad gemist, jammer.

Is ie echt zo teleurgesteld als ie nee hoort? Wat grappig

Willow is meer als Senna. Nee? Hoofd schudden, grote grijns en nog een keer proberen

Claudia, wij kregen het idee dat W een ondeugend meiske was toen ze, vijf dagen oud, zichzelf 90 graden had gedraaid in bed. Toen hadden we al zoiets van: uh oh.... dat wordt nog wat.
Miss sly, dat "bah!" verhaal, wat schattig! *smelt*

En dat smakken bij eten doet Willow ook inderdaad, zo leuk. Heeft D. d'r geleerd, zegt ie, en trots dat hij er op is

Welkom Aoraki!

Oh huupske ik hoop dat de hoektanden je nog even bespaard blijven

En dat boekje ziet er leuk uit! *kopen gaat*
McLaura, wat goed van Thijs!

Ko die uit de tripptrapp klimt

Woah.
Xeentje weer ziek?

Twinkly, fijn dat de KA begripvoller was dan je HA. En dat je er dus wél wat aan kan doen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website