abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 10:15:41 #151
5428 crew  miss_sly
pi_81525094
Tandjes voor R en V en bijna jarig, pfiew, moet er nog even neit aan denken, hoor. Duurt nog heel lang

oeke, dan kan de plank idd vast wel wat naar beneden. Iets minder mogelijkheden om kracht te zetten op dat plankje kan net het verschil maken

Dat smakken gisteren bij de gieren lijkt me niet echt dat ze een verband met eten zag, eigenlijk Een grote vogel die een (dood) konijntje verscheurd lijkt me nog niet echt een associatie met eten opleveren nu. Maar het was wel erg grappig dat ze het precies op dat moment deed En het deed ook zo lekker nuchter en koelbloedig aan dat net die mevrouw walgend wegliep en Senna lekker aan het smakken was
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 mei 2010 @ 10:22:03 #152
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_81525266
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Tandjes voor R en V en bijna jarig, pfiew, moet er nog even neit aan denken, hoor. Duurt nog heel lang

oeke, dan kan de plank idd vast wel wat naar beneden. Iets minder mogelijkheden om kracht te zetten op dat plankje kan net het verschil maken

Dat smakken gisteren bij de gieren lijkt me niet echt dat ze een verband met eten zag, eigenlijk Een grote vogel die een (dood) konijntje verscheurd lijkt me nog niet echt een associatie met eten opleveren nu. Maar het was wel erg grappig dat ze het precies op dat moment deed En het deed ook zo lekker nuchter en koelbloedig aan dat net die mevrouw walgend wegliep en Senna lekker aan het smakken was
Ik wil er eigenlijk ook nog niet aan denken wil nog baby's hebben en die heb ik dan niet meer, en dan ook nog dat er denk ik nooit meer 1 bijkomt ook

Enne hier klimmen ze zelfs uit hun ikea stoel hoor, hebben ze nog geneens een voetenplankje

engeltjes van mij
pi_81525691
Hoi,

Ben al een paar dagen niet online geweest, druk druk. Heb een hoop geschilderd in mijn huis. Hier ook een tand onderweg, tandvlees is al open gebroken. De tand kan je zien zitten. Nu wachten tot hij om hoog komt. Mijn kleine binkie wordt nu echt een grote bink Vandaag is hij voor het eerst naar het nieuwe kdv, vond het gek om alleen naar mijn werk te gaan.
pi_81525809
Xeentje is heel erg verkouden en hoest zich rot. De hoest gaat ook steeds droger klinken, als een zeehond. Ze heeft geen koorts. Herkent iemand dit? Zou het zin hebben om de dokter te bellen voor die hoest?
pi_81525915
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:42 schreef Xenia het volgende:
Xeentje is heel erg verkouden en hoest zich rot. De hoest gaat ook steeds droger klinken, als een zeehond. Ze heeft geen koorts. Herkent iemand dit? Zou het zin hebben om de dokter te bellen voor die hoest?
Leander heeft dat ook al een hele tijd. Onze dokter doet er niks aan. Tis vervelend maar gaat ook wel weer over!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 17 mei 2010 @ 11:06:11 #156
248986 MamaNik
pi_81526470
Hier ook pas hele erge hoest, toch even langs huisarts gegaan ook omdat het in combinatie was met hoge koorts die er was 2 dagen weg en weer terug kwam. Toch even laten luisteren en moest even longfototje laten maken
als je je zorgen maakt gewoon even bellen
pi_81526875
Hier ook zo'n zeehondenhoest sinds vanmorgen! Naar geluid is dat zeg!

Maar goed, goedemorgen allemaal! Ik ga zo even bijlezen, maar eerst even melden dat Isabeau drie dagen echt prima uit een fles heeft gedronken, maar gisteren gooide ze ineens d'r kontje weer tegen de krib. Lippen stijf op elkaar.

Ach, ik kan er wel om lachen. 't Komt allemaal wel goed en ik vind het ook niet meer zo boeiend of ze nou wel of niet uit een fles drinkt. Maar wat ís het toch een kleine boef!

Zaterdag hadden we een verjaardags'feest' van mijn opa en oma. Vanaf het moment dat wij met Isabeau binnenkwamen draaide het alleen nog maar om haar. En práchtig vond ze het! Hoe meer aandacht hoe beter. Van wie zou ze dat nou hebben?!

Vanmorgen lag ze zo gezellig te lachen en te kirren in haar bedje. Wat is dat toch genieten! En dan die enorme glimlach als ik binnenkom. Dan kan mijn dag niet meer stuk! (-7,5 kilo op de weegschaal helpt ook wel )

Maar goed, nu bijlezen dus!
pi_81527080
Wat schattig dat Lena laat blijken dat ze trots op zichzelf is
Hihi Senna bij die gier, wat grappig
Niels maakt hier alleen een bepaald geluid als ik hem op mijn schoot leg en mij voorbereid om hem te voeden, dan gaat hij nephuilen, vaak met een grote glimlach En als ik hem in de kinderstoel zet dan wordt hij helemaal blij en gaat met zijn beentjes trappelen.
MamaNik je jochies zijn al bijna 1! En ze hebben tandjes! Grote binkies Ik snap helemaal dat de eerste verjaardag zo'n stap is.
Oeke het is ook heel spannend en bijzonder zo'n eerste verjaardag

Wij zijn net terug van de kinderarts en we mogen stoppen met Nexium Hij heeft ook nog even naar zijn voorhuidje gekeken en die is inderdaad te nauw, door de ontsteking is het nog verder verkleefd. De KA gaf ook aan dat als er nog een keer een ontsteking zou komen het misschien wel zo verkleefd zou raken dat hij niet meer kan plassen en er een spoedoperatie nodig is. We hebben nu een recept voor hydrocortison creme meegekregen wat de huid dunner maakt zodat de voorhuid loskomt. En die stomme huisarts wilde niet eens kijken omdat er voor het 1e jaar toch niets aan gedaan wordt....
En voor de statistieken: Niels is nu 67 cm 7,78 kg en zijn hoofd is gekrompen van 43,2 naar 43 cm hihi, die eerste meting is de CB meting met 6 mnd.
Niels is, sinds een paar weken maar vandaag heel duidelijk, heel grappig bezig met zijn handjes en vingertjes, met uitgestrekte armpjes draait en beweegt hij ze zeg maar zoals een dansende zigeuner
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81527229
Graeme heeft die zeehondenhoest ook. Hij had eest 1 dag koorts, en na een dag die hoest. Maar hij is wel vaker verkouden, en hij voelt zich verder prima. Slaapt alleen nog meer dan normaal, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk

Oh, en die nieuwe luiers die we hebben gekregen van kruidvat, die zijn dus wel goed! We hadden dus blijkbaar 2 slechte pakken te pakken! Had ik niet verwacht, juist omdat het er 2 waren. Maar bij 1 luier uit dat pak, zaten ook een soort harde lijmklodders ofzo in de voorkant. En die ruches plakten dus allemaal aan elkaar. Maar deze nieuwe lekken niet door, en de ruches zijn ook weer normaal. Dus ik ben blij! Ik ga ze zo nog een mailtje sturen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81532723
Oh twinkly, toch he! die huisarts die zou je toch ook wat doen of niet dan.....

Tessie, hoera voor de luiers, haha wat een soap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81533537
Hulloooo Wij hebben een weekendje Centerparcs gedaan En het was geweldig We waren met z'n vijven gegaan (dus incl. de kids van D), iets dat we nog nooit gedaan hadden, maar het ging super. De twee oudste dweepten echt constant met Willow - zelfs de huispuber van bijna vijftien liep continu achter de kinderwagen en zat met een kraaiende baby op schoot te spelen enzo

Ik had heel erg uitgekeken naar het samen zwemmen. De eerste poging waren we een beetje laat mee, bijna rond haar slaaptijd. Draaaamaaaaa. Gillen, zich vastklampen aan mij, en elke keer als ze water aanraakte heel hard gillen en die ochtend was ze nog in bad geweest met D., en dat vond ze hartstikke leuk . Tweede poging beter getimed, maar begon hetzelfde... drama dus. Ik zag mijn samen-zwemmen-fantasie al in duigen vallen... Maar na twintig minuten proberen in het warme bubbelbad begon ze het toch ineens leuk te vinden, en uiteindelijk zijn we best lang gebleven en heeft ze ook lekker in een opblaasbare babyzwembandding gebadderd

En alle beestjes waren ook heel interessant op de kinderboerderij enzo. Kortom, zeer geslaagd weekend

Zo, en nu bijlezen.

Lena ijsmeis Hilarisch Willow zegt mama, nog redelijk op commando ook. Behalve als je t probeert te filmen natuurlijk En ik denk dat haar volgende woordje "poes" wordt. Ze heeft de P nog niet door, tot grote spijt van papa, maar zegt wel iets dat op "does" lijkt

Ik heb Ko-in-bad gemist, jammer. Is ie echt zo teleurgesteld als ie nee hoort? Wat grappig Willow is meer als Senna. Nee? Hoofd schudden, grote grijns en nog een keer proberen

Claudia, wij kregen het idee dat W een ondeugend meiske was toen ze, vijf dagen oud, zichzelf 90 graden had gedraaid in bed. Toen hadden we al zoiets van: uh oh.... dat wordt nog wat.

Miss sly, dat "bah!" verhaal, wat schattig! *smelt* En dat smakken bij eten doet Willow ook inderdaad, zo leuk. Heeft D. d'r geleerd, zegt ie, en trots dat hij er op is

Welkom Aoraki!

Oh huupske ik hoop dat de hoektanden je nog even bespaard blijven En dat boekje ziet er leuk uit! *kopen gaat*

McLaura, wat goed van Thijs!

Ko die uit de tripptrapp klimt Woah.

Xeentje weer ziek?

Twinkly, fijn dat de KA begripvoller was dan je HA. En dat je er dus wél wat aan kan doen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81544992
O leuk zeg Innepin, dat jullie weekend zo geslaagd was, en het zwemmen uiteindelijk ook!
Tis ook wel overweldigend denk ik, zo'n groot zwembad, en dat lawaai enzo.

We zijn met Lars op het moment bezig om naast het aardappeltje wat goed gaat, sochtends een papfles te geven met rijstebloem.
Hij heeft een tijdje moeten wennen aan de 2 theelepels rijstebloem, was dan niet helemaal over de toeren, maar ook niet helemaal happy, maar na een tijdje ging dat goed.
Sinds gister is er weer een schepje bij, maar dat gaat helemaal niet.
Lars was vanmiddag weer "ouderwets" overstuur....verschrikkelijk hard huilen/gillen, met de beentjes trappen, echt heel duidelijk buikpijn....zo zielig...
na een zetpil, heel veel heen en weer gewandel en een fles melk viel hij in slaap....
Tjongejonge, het was een poosje geleden dat hij zo verdrietig was, maar ik heb het niet gemist.

Inmiddels is het weer over, ligt Lars nu te rollebollen over de vloer. hij komt nu overal, rollend...!
pi_81546280
Vanmiddag naar het CB geweest en Isabeau was maar een halve centimeter gegroeid en ook maar 65 gram aangekomen in ruim een maand. Ze vonden 't niet verontrustend, maar helemaal lekker zit het me niet... Ookal zit ze nog precies op de middenlijn. Vind het zo weinig in een dikke maand!
  maandag 17 mei 2010 @ 19:06:35 #164
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81546440
he vervelend Sorbo. Maar is Isabeautje niet ook de afgelopen tijd meer gaan bewegen? Buikschuiven, zelfstandig zitten, rollen? Dat soort dingen? Dat kost erg veel energie voor een kleintje en als ze dan nog nauwelijks wat eten aan bijvoeding dan kan het best zo hoor. Trekt vast vanzelf weer recht naarmate ze weer meer gaat eten enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81546555
Da's wel waar.. en ze is nog niet heel erg enthousiast aan het eten en drinkt wel minder...

Toch had ik me lekkerder gevoeld als ze gewoon wat groter en zwaarder geworden was..

't Vestje is trouwens helemaal goed bij het jurkje en het goede nieuws is dat ze daar tegen de tijd dat de bruiloft plaatsvindt waarschijnlijk nog niet uitgegroeid is
  maandag 17 mei 2010 @ 19:10:22 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_81546611
Tjee, Karin, dat dat zelfs al zo'n reactie geeft zeg. Pfff..
Innepin, dat klinkt als een prima weekendje weg, heerlijk.
Smakken als in met de lippen naar binnen en dan geluidjes maken ken ik hier ook, maar geen relatie met eten. Hij doet het gewoon als ie er zin in heeft.

Hij is vandaag gewoon naar het kdv geweest en had daar vanmiddag ook geen koorts. Fruit ging er ook prima in, groente is vanavond weer een probleem. Hij vindt spelen met het eten met zijn tong veel leuker dan echt opeten.Ach ja, honger zal ie dan wel niet hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 17 mei 2010 @ 19:15:08 #167
100412 mefke79
komt goed!
pi_81546801
Sorbo, dat wil je inderdaad niet horen zeg. Maar wat huup zegt klopt natuurlijk wel, als ze meer gaat bewegen dan gaat die groei niet zo snel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 17 mei 2010 @ 20:22:14 #168
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81550363
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:15 schreef miss_sly het volgende:

Welke R? Die van mij niet hoor .
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 20:30:02 #169
5428 crew  miss_sly
pi_81550791
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef Groofsken het volgende:

[..]

R en V van MamaNik

Jouw R is nog veel te lief en klein voor tandjes
  maandag 17 mei 2010 @ 20:34:20 #170
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81551068
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

R en V van MamaNik

Jouw R is nog veel te lief en klein voor tandjes
. Ik was al benieuwd wie V dan toch was. Maar R en V de tweeling it is .
  maandag 17 mei 2010 @ 20:37:37 #171
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81551271
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
Da's wel waar.. en ze is nog niet heel erg enthousiast aan het eten en drinkt wel minder...

Toch had ik me lekkerder gevoeld als ze gewoon wat groter en zwaarder geworden was..

't Vestje is trouwens helemaal goed bij het jurkje en het goede nieuws is dat ze daar tegen de tijd dat de bruiloft plaatsvindt waarschijnlijk nog niet uitgegroeid is
whut whut? issie te klein? muh
of juist niet? Iksnapemnie

T komt vast goed met Isabeau, maar als je je alsnog zorgen maakt dan ga je toch over een week of twee even met haar langs het inloopweeggebeuren?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81551436
nee is precies goed!!

en idd... misschien doe ik dat wel.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:52:46 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81552226
Sorbo, ik zou t zeker doen als je je zorgen maakt... en wat al gezegd is: het kan heel goed dat ze gewoon meer in beweging is, en daardoor veel extra energie verbruikt. Klinkt wel logisch ook. Als het cb er niets bijzonders over heeft gezegd, dan zal t vast goed zitten. Toch?

Heeft er iemand ervaring met handvaten aan een difrax s-fles? Werkt dat?
  maandag 17 mei 2010 @ 20:56:28 #174
248986 MamaNik
pi_81552455
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef Groofsken het volgende:

[..]

nee mijn R. In de naam van R en V
  maandag 17 mei 2010 @ 20:58:57 #175
248986 MamaNik
pi_81552610
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef mikoxx het volgende:
Sorbo, ik zou t zeker doen als je je zorgen maakt... en wat al gezegd is: het kan heel goed dat ze gewoon meer in beweging is, en daardoor veel extra energie verbruikt. Klinkt wel logisch ook. Als het cb er niets bijzonders over heeft gezegd, dan zal t vast goed zitten. Toch?

Heeft er iemand ervaring met handvaten aan een difrax s-fles? Werkt dat?
ja werkt tenminste hier wel, alleen moeten ze dan wel wat achterover liggen want mijn mannen weigeren de fles op te tillen hihihi Maar in wagen of zo gaat het prima
  maandag 17 mei 2010 @ 21:00:28 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81552716
ah, goed te horen! Dan gaat ik morgen ff naar de winkel
  maandag 17 mei 2010 @ 21:03:57 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81552925
aaah gelukkig maar Sorbo
en anders gewoon proppen.

hihi Amélie schuift sinds vanmiddag achteruit op dr billen door de woonkamer ze heeft door dat ze daar ook mee op plaats van bestemming komt. T ziet er niet uit

Oh en ik heb een foto van de tandjes kunnen maken

hij s een beetje bewogen en niet heel duidelijk maar 2 van de 4 boventandjes zijn te zien hier. Ze krijgt ineens zo'n 'groot' gezichtje zo, met die tandjes erbij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 mei 2010 @ 21:07:44 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81553181
Amélie! Wat wordt je een grote meid En ja, dat zijn echt tandjes!!
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 21:08:10 #179
5428 crew  miss_sly
pi_81553218
Och Sorbootje, dat is niet leuk om te horen. Maar als het CB zich geen zorgen maakt, is dat al een belangrijk punt, toch? En inderdaad doordat ze zo bezig is met bewegen en ontwikkelen, is het ook wel te verklaren. Voor je eigen gemoedsrust lekker een keer tussendoor gaan wegen

Wat leuk, al die tandjes
pi_81553898
Amelie, tandjes

Iris heeft er nu 3 (rechts van het midden boven), ik voelde vanavond nr 3 toen ik dentinox ging smeren omdat mevrouw maar bleef huilen. Maar ik denk een combi van 4e tandje op doorkomen, ontzettend moe en een beetje last van het feit dat papa en mama niet de hele avond naast haar bed willen zitten tot ze in slaap valt zeg maar...
Fake it till you make it...
  maandag 17 mei 2010 @ 21:25:10 #181
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81554374
ahw arme Iris niks niet leuk zulke avonden. Voor jullie niet maar voor haar ook niet want ze zitten zichzelf zo in de weg dan. Arme prullekes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81554901
Ik hoop dat ze gauw weer wat makkelijker in slaap komt, als is het gelukkig niet elke avond, maar op het moment wel vaak. Het gaat vast ook weer over (hopelijk op niet al te lange termijn ).
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 21:46:29 #183
5428 crew  miss_sly
pi_81555670
Ach Iris heeft het even neit zo gemakkelijk? En jullie dan ook niet, Nijna. Hoop dat het gauw weer beter wordt

Senna slaapt vanavond wat onrustig. Regelmatig horen we even een enkel jammerkreetje uit haar kamertje. Hoop dat ze toch een beetje lekker slaapt.

Ow, en ze heeft een nieuw lachje Heeeeel breed zodat je haar twee kleine ondertandjes goed ziet en ze laat het heel vaak zien. Zomaar, ineens, draait ze zich naar een van ons toe en begint ze stralend breed te lachen
pi_81556141
Die handvatten heb ik ook wel voor je Mikoxx!
pi_81556207
Wat lief, Miss. Al geprobeerd vast te leggen?

Och Iris. Hoop dat je kleine meid snel de oude is.

Hihi, Amélie. Wat een ander koppie heeft ze zo idd, Huup.

Iemand vroeg welk fietsstoeltje we hebben. 't Is een Bobike. Voor jongetjes. Een hele lelijke blauwe die helemaaal niet bij m'n mooie nieuwe witte mamafiets staat. Van de buurman gekregen. Maar ik vind mezelf een snob als ik een nieuwe zou kopen.
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 21:57:11 #186
5428 crew  miss_sly
pi_81556307
Nog niet gelukt, Sserpente. Volgende week op vakantie tijd genoeg voor veeeeel foto's

Maarre, waarom snob? Er zijn veel mensen die graag een matching stoeltje bij hun mooie fiets hebben, hoor.
pi_81556426
Toch wel..? Vind het zo lullig voor de buurman. Maar misschien kan deze wel op Nils z'n fiets, dan koop ik alsnog een nieuwe. Hoewel Nils het had over enkel een opzetsteunding extra, zodat we het stoeltje kunnen wisselen...

Trouwens, vakantie? Waar gaan jullie heen?
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 22:06:26 #188
5428 crew  miss_sly
pi_81556852
Wij hebben ook een Bobike, en je kunt het inderdaad overzetten als je alleen dat ronde ding voor rond de stuurstang hebt, zeg maar. Maar dat is best nog een geruk en getrek, vind ik. Wij hebben het even geprobeerd om de stoel mee naar boven te nemen (Amsterdam, fiets met stoeltje aan de straat enzo), maar het is niet zo dat je het gewoonweg uit de beugel tilt. Dus geen slecht idee hoor!

Turkije! All in kindvriendelijk resort met goed eten (referenties van mijn zusje en gezin en mijn ouders die er al geweest zijn). Mijn ouders gaan ook mee, we gaan met vijfen. Zo'n zin in! Het is er goed weer, dus in ieder geval een week dat Senna haar mooie zomerjurkjes gewoon aan kan zonder legging en romper met lange mouwen omdat het te koud is
pi_81556992
Oh ja, dat is handig hoor, als je het fietsstoeltje kunt verwisselen!
Bevalt ons heel erg goed (met Meike dan he. Lars zit nog niet in de fietsstoel)
toevoeging: ik lees dat Miss het wel een gedoe vindt, maar dat vind ik helemaal niet eigenlijk. Er zit voor de veiligheid een soort sleuteltje, die trek je eruit, en dat til je het stoeltje er zo uit.

Enne vakantie....wij gaan deze zomer met de carcavan naar Camping De kleine Wolf in Ommen.
Lekker dichtbij huis. Maar een hele leuke camping, vanalles te doen, speeltuin recht voor de tent, ideaal!
En we gaan 2 weken....
Ik vind het nog wel een beetje eng hoor, met een baby..... maar we zien wel hoe het gaat.
Afgelopen weekend heeft Lars wel goed geslapen in de caravan, tenminste, die ene keer dat er iets op zijn hoofd viel niet, maar verder wel.

Lars heeft vanmiddag nog even goed geslapen, en daarna was hij weer goed te pas.
ik ga zo wel even de dietiste mailen over hoe nu verder, of ik bijv wel nog 2 theelepels rijstebloem moet geven, ik heb niet het idee dat dat nou zoveel toevoegt eigenlijk.
Ik vond het wel echt erg zielig hoor, zoals hij tekeer ging, ook dat gillen van vroeger weer.
Ik heb inmiddels mijn nek al weer vastzitten van ellende...bah
pi_81557653
Amélie, wat wordt ze toch groot, ik vond Finn ook zo veranderen met tandjes.

Sorbootje, het kan zomaar zo zijn natuurlijk dat Isabeau binnenkort een groeispurtje heeft en dan alles weer normaal is, misschien gewoon een 'ongelukkig' moment geweest om te meten.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:26:21 #191
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81558045
Lars, spekkie niet meer terugvallen hoor
Ik houd me aanbevolen voor de handvaten hoor! Heb je er ook twee?
pi_81558786
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef mikoxx het volgende:
Lars, spekkie niet meer terugvallen hoor
Ik houd me aanbevolen voor de handvaten hoor! Heb je er ook twee?
ik denk van wel eentje daarvan is alleen wel roze
(en een oranje)
  maandag 17 mei 2010 @ 22:43:15 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81559099
Joehoe

Ik val zo even binnen zonder bijgelezen te hebben, sorry
Maar ik ga wederom proberen jullie bij te houden!
.... met gevoel voor drama....
pi_81567621
Tegen beter weten in tóch liggen piekeren vannacht. Zou het komen doordat ik momenteel aan het afvallen ben dat Isabeau zo weinig gegroeid is? Ik volg een programma voor borstvoedende moeders en let erg goed op dat ik voldoende van alles binnenkrijg, maar toch.... nu gaat er een klein stemmetje zeuren achter in mijn hoofd...

Gelukkig heeft ze gisteren weer goed uit de fles gedronken en als ze dat op het KDV ook vol gaat houden gaat ze daar meer binnenkrijgen dan tot nu toe het geval was. En dan 's avonds, 's ochtends en 's nachts borstvoeding en de bijvoeding natuurlijk... Dan zou ze toch wel moeten gaan groeien? Toch?
pi_81567786
Ik kan het me wel voorstellen hoor, ik zou hetzelfde hebben.
Maar het komt heel vaak voor dat kindjes een dipje in de groei krijgen rond deze periode, door de bijvoeding kan het zijn dat ze minder drinkt maar bijvoeding levert minder calorieën dan borstvoeding en ze beweegt natuurlijk veel meer dan voorheen. Als ze meer gaat eten is dat ook opgelost. Is Isabeau ook zo snel afgeleid tijdens het drinken? Het is hier nu zo erg dat ik maar in de slaapkamer ga voeden als mijn lief thuis is want hij drinkt gewoon niet meer dan. En ook niet als de televisie of de laptop aanstaat of als hij een boek of tijdschrift op de bank ziet liggen etc
Echt super dat het uit de fles drinken zo goed gaat!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:13:38 #196
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81567840
Sorbootje niet druk maken hoor. Esmee was vorige keer ook te weinig gegroeid en ik geef de fles. Soms groeien kindjes gewoon wat meer en soms wat minder. Het zijn soms net gewone mensen
pi_81568259
Twinkly, héél herkenbaar dat afgeleid zijn. Als B. in de buurt is gooit ze tijdens het drinken haar hoofd achterover (AU!!) om naar d'r vader te kijken en tv is ook interessanter..

En 't zal ook wel zo zijn. eerst over een paar weekjes maar opnieuw wegen.

Thanks
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:13:41 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81569334
Oh ik zie nu pas de foto van Amelie met tandjes Wat wordt ze al groot huup!

Hier geen baby meer, maar een rolmops. Esmee wil alleen maar rollen, rollen en nog veel meer rollen. Liefst de hele dag door
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:26:17 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81569748
Rolmops Ze heeft het door!

Dat afgeleid raken tijdens het drinken is zo herkenbaar! Des te specialer zijn die zeldzame momenten dat hij wel vol overgave en 100% geconcentreerd bij me drinkt

We gaan straks even bloed laten prikken. De huisarts zei al dat er toch niks uit naar voren zou komen, maar ik ben er niet helemaal gerust op dat hij vrijwel elke 2 weken ziek is. Compleet met hoge koorts, overgeven, dagenlang alleen maar willen hangen en algehele zieligheid. De keren dat we ervoor langs de huisarts geweest zijn bleek steeds alles in orde: longen, keel en oren steeds schoon. Maar ja, ik ben inmiddels hoofdsponsor aan het worden wat baby - paracetamol betreft en natuuuuuurlijk zal blijken dat er niks aan de hand is en is hij gewoon wat meer vatbaar dan een ander.
Maar er is ook een piekplein kansje aanwezig dat er wel iets anders aan de hand is. En dan wil ik dat toch wel graag weten
.... met gevoel voor drama....
pi_81569878
Ik vond de Bobike wel gedoe. Voordat de 'ophangset' op je fiets zit ben je tijden aan het draaien, en het 'sleuteltje' stelt niks voor.

Ik heb nu een GMG, met een geintegreerd slot. Als hij op slot zit, kan het zitje en het scherm er niet af, en je kunt de stuurbevestiging er ook niet afhalen. Wel handig als je bij de fietsenmaker staat om je nieuwe fiets op te halen, en het sleuteltje ligt thuis (dat werd dus een dag later).

Overigens zit Thijs ook prachtig in zijn Yepp (maar kan het niet meer vergelijken met Bobike omdat ik die verkocht heb).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')