Ej !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:29 schreef 3FMaster het volgende:
Heya!
Vandaag maar weer een beetje achter m'n laptop hangen. 2 dagen aardig ziek geweest. Woensdag naar Kontrust geweest, heul erg vet!
11 - 1?! dat was me een spannende pot zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:33 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dankje! 11-1 dus heel spannend was het niet
Ik was dinsdag naar Kontrust geweest, facking gruwelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:29 schreef 3FMaster het volgende:
Heya!
Vandaag maar weer een beetje achter m'n laptop hangen. 2 dagen aardig ziek geweest. Woensdag naar Kontrust geweest, heul erg vet!
Gisteren was Bomba in de mash up met Intergalectic van de Beasty Boys, die was echt epic goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was dinsdag naar Kontrust geweest, facking gruwelijk
Ik heb alleen bomba gemist omdat ik de laatste trein moest hebben![]()
Love this song
Gemistquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren was Bomba in de mash up met Intergalectic van de Beasty Boys, die was echt epic goed
Die plaat isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen een plaat van Coldplay die ik nog niet eerder op 3FM heb gehoord.. Strawberry Swing
Volgens mij, maar ik weet zeker dat er een link stond in het topic van gister.quote:
OF ik kijk er overheen, of hij staat daar nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik weet zeker dat er een link stond in het topic van gister.
Je kijkt er overheenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OF ik kijk er overheen, of hij staat daar niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
http://mash2mix.nl/
Daar nog eens te beluisteren/te downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |