Ja dat klopt precies, en ik heb in de livetopics al volddoende uitgelegd waarom.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef ClearGreen het volgende:
Steeds beweren ze op zoek te zijn naar een artiest van internationale allure, en dan sturen ze iemand als Sumera weg
Klopt, er is ook niks vreemds aan. Gewoon logisch dat ze gespannen was en geconcentreerd op haar eigen ding. Dat ze dan niet zo bezig was met Kelvin en zijn optreden is helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
De veel genoemde reactie van Sumera (niet reageren tov Kelvin etc) vind ik heel gewoon menselijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:27 schreef G-NiLES het volgende:
hahahahahahaha.
het is een TV programma mensen
Ik kan mij daar ook wel in vinden, maar ik vind het verder onterecht dat ze eruit is. Dony had er eerder uit gemoeten. Zal ook wel een flinke tegenvaller zijn voor Stacey, die vorige week nog hoopte dat zij nog de enige coach zou zijn met drie kandidaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:24 schreef ToetNL het volgende:
Als één van de weinigen ben ik het wel eens met Gordon. Er is iets met Sumera wat mij ook niet aanstaat. Ik weet niet precies wat het is, want het is een mooi meisje, maar haar uitstraling, ik weet het niet... Ze was ook minder toegankelijk dan andere kandidaten, alsof ze zich afsloot.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hele X-Factor is dus duideljik doorgestoken kaartDie ouders van Sumera waren er niet voor niets vorige week al en niet voor niets zijn de ouders van Dony er nog niet
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Zonder Sumera is er geen fuck meer aan.
RTL = SBS geworden. Stelletje tokkies.
Klopt, waarschijnlijk valt er meer te verdienen aan de media aandacht nu na de exit van Sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.
RTL weet ook wel dat de winnaar van X-Factor uiteindelijk vaak niets oplevert. Er is nog geen enkele nederlandse winnaar een POPster geworden. Hoogstens iets in musicals
Bij zingen voor publiek hoort eens stukje acteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Kyr het volgende:
Ze kunnen net zo goed de naam "X-Factor" in "Holland's best actors" veranderen. Daniëlle zingt, Badboyz acteert, Badboyz wint. Sumera zingt, Kelvin acteert, Kelvin wint.
Waarom zou iemand in godsnaam op Kelvin stemmen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kelvin past gewoon beter in de bellende en sms'ende doelgroep. Valt meer aan te verdienen.
RTL weet ook wel dat de winnaar van X-Factor uiteindelijk vaak niets oplevert. Er is nog geen enkele nederlandse winnaar een POPster geworden. Hoogstens iets in musicals
Je kunt ook teveel door gaan denken, he.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hele X-Factor is dus duideljik doorgestoken kaartDie ouders van Sumera waren er niet voor niets vorige week al en niet voor niets zijn de ouders van Dony er nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |