het was maar een grapje.. heb vandaag heel braaf gegetenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik al uuuuren, maar ik doe het niet, heb halve wijntjes en flessen/glazen water. Moet er streng tegen aan
Ja omdat je zo je stinkende bestje hebt gedaan op je foodquote:
gaat wel over, we zitten nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar als de TT je niet aanstaat ga je toch lekker naar een modje
BBC is niet heilig maar daar mag men in NL wel wat meer naar kijken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze niet een beetje naar de BBC kijkenDie doen het best goed volgens mij
Skip al die kleine omroepen en integreer alles. Hopsakee.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja omdat je zo je stinkende bestje hebt gedaan op je food
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gaat wel over, we zitten nog in de ontkenningsfase
Nee gemist, morgen ff kijken of ik dat terug kan vinden. Leek me wel erg interessant. Maar wij moesten zo nodig heel stoffig de geschiedenis quiz kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
GG Son, heppie die BBC/wetenschapsdocu van gister ook gezien over food & afvallen?
nee, dat doen alleen huilebalken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:
Oh nee, ik bedoel ja, dat is tof. Ik hou erg van wetenschap.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee gemist, morgen ff kijken of ik dat terug kan vinden. Leek me wel erg interessant. Maar wij moesten zo nodig heel stoffig de geschiedenis quiz kijken
Zou Steer me vergeven als ik zeg dat ik zoiets gewoon even in het topic zelf geregeld zou hebbenquote:
haha.. bij mij blijft altijd opvallend veel (nutteloze) informatie hangen.. ze noemden me op de HAVO de wandelende encyclopediequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel ja, dat is tof. Ik hou erg van wetenschap.
Niet dat er ook maar iets blijft hangen maar ik hang aan elke lip die het beeldend kan uitliggen
Yup, ik wil ook woest aantrekkelijk zijn. Maar ja loek at mie toequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag aan de keukentafel kwam mijn "profiel" weer eens ter sprake ik zat voor de gein te vissen of een van mijn bezoekers, een stewardess, mij niet eens kon promoten bij haar vrijgezelle collega-stewardessen en weer begonnen ze over knuffelbeer, teddybeer bla bla blaDit is wel een heel fout imago geloof ik
Zo'n (nutteloos) feitenkabinet heb ik hier ook thuis.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:54 schreef Sunnythesun het volgende:
haha.. bij mij blijft altijd opvallend veel (nutteloze) informatie hangen.. ze noemden me op de HAVO de wandelende encyclopedie
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, ik wil ook woest aantrekkelijk zijn. Maar ja loek at mie toe
We zijn onszelf en moeten dat vooral blijven Pee.
Dat vreesde ik alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n (nutteloos) feitenkabinet heb ik hier ook thuis.
Het erge is, wij hebben dat allebei, alleen dan op ander gebieden. Best vermoeiend soms. Vooral als je mj met mijn broer in een kamer zetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, maar ik hang dat niet op aan een relatie!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt geen recht van sprekenGelukkig getrouwd althans...dat denk ik zo
2 voor 12 doen?quote:
Pffff man.. dat is echt niet te doen.. daar kom je niet meer tussen. De complete tv en radiogeschiedenis van pak em beet 1970 tot 1990 komt dan integraal langsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het erge is, wij hebben dat allebei, alleen dan op ander gebieden. Best vermoeiend soms. Vooral als je mj met mijn broer in een kamer zet
Paar kilometer zit verder op heb je ook een feitenkabinetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n wandelend feitjeskabinet en mijn omgeving heeft (vruchteloos) geprobeerd me op te geven voor spelshows en dergelijke. Ik zou namelijk direct struikelen over sport of muziekvragen. Die probeer ik bij triviant ook zoveel mogelijk te mijdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
2 voor 12 doen?
Ik uit het hoofd en jij mag die ene vraag die ik niet weet over muziek opzoeken?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
2 voor 12 doen?
Ik uit het hoofd en jij mag die ene vraag die ik niet weet over muziek opzoeken?
Daarom zijn Thijs en ik een geniaal triviant-duo! Samen weten we van alles heel erg veel!! Hij vult mijn sportgat goed in (oei dat klinkt foutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n wandelend feitjeskabinet en mijn omgeving heeft (vruchteloos) geprobeerd me op te geven voor spelshows en dergelijke. Ik zou namelijk direct struikelen over sport of muziekvragen. Die probeer ik bij triviant ook zoveel mogelijk te mijden
Dat klinkt echt heerlijk fout, dat sportgat van je.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarom zijn Thijs en ik een geniaal triviant-duo! Samen weten we van alles heel erg veel!! Hij vult mijn sportgat goed in (oei dat klinkt fout)
Goed hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk fout, dat sportgat van je.
Klootschiet'n.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom zijn Thijs en ik een geniaal triviant-duo! Samen weten we van alles heel erg veel!! Hij vult mijn sportgat goed in (oei dat klinkt fout)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel een triviantmeet opkomen. Dan doe ik (neuriënd omdat ik de nummers wel kan zingen maar niet weet hoe ze heten) de drankjes wel
Afgezien dat het niet helemaal klopt heb ik ook dat soort rare kronkels in mijn hoofd. Alleen gaan die terug tot 1954.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:02 schreef TAV74 het volgende:
Ik onthou vooral de vreemste details. Zo wist ik laatst iemand te melden dat Dance the night away van The Mavericks in 1998 gebruikt werd in Studio Sport bij de beelden van de oefenwedstrijden tegen Nigeria in de voorbereiding op het WK 1998, die Nederland overigens met 5-1 won
Mijn specialiteit. Gerard Jannink heeft het Nederlands record met 15 worpenquote:
Klopt wel!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgezien dat het niet helemaal klopt heb ik ook dat soort rare kronkels in mijn hoofd. Alleen gaan die terug tot 1954.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben altijd nog de kwik kwek en kwak variant
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn specialiteit. Gerard Jannink heeft het Nederlands record met 15 worpen
Als we dat gaan doen moet ik even longdistance call doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:04 schreef Sunnythesun het volgende:
dan geef ik nu alvast op.. dat win ik nooooit..
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als we dat gaan doen moet ik even longdistance call doen
de 5e van Boudewijn Zenden wel, maar die muziek twijfel ik nog over.quote:
Trust me.. het feit dat Thijs nog weet dat de 5e van Zenden was komt door de muziek. Daar twijfel ik geen moment aanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
de 5e van Boudewijn Zenden wel, maar die muziek twijfel ik nog over.
Maar ik gaf al aan dat ik geen muzeikdeskundige ben.
100% zeker dat die muziek er onder stond in de sfeerrapportage, daar hoef je geen seconde aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
de 5e van Boudewijn Zenden wel, maar die muziek twijfel ik nog over.
Maar ik gaf al aan dat ik geen muzeikdeskundige ben.
Yup, eiwitten qua verzadiging en lowcarb niet over gehad. Wel weer de halfvolle melk qua uitscheiding vet in je poepiesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:07 schreef Duderella het volgende:
Zeg over die docu hè?
Over dat eten?
Bevestigde die nou dat we goed bezig zijn? Met de low carb en de eiwitjes en zo?
He bah!! Rotbeesten!! Gelukkig heb ik voor Sam een goed middel nu, want ze vielen hem met hordes tegelijk aanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb deze week al 3 teken verwijderd bij Xena, vanavond zelfs eentje in haar snuitje. Rotzakken
Ik heb al een nieuwe sigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Muziek is de kapstok waaraan we herinneringen (en nutteloze feiten) hangen
??quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel weer de halfvolle melk qua uitscheiding vet in je poepiesvond ik verbazingwekkend.
Dat is ook zo anders bij T. en mij.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Muziek is de kapstok waaraan we herinneringen (en nutteloze feiten) hangen
In het geval van Ruben heb ik er geen goed woord voor over. Maar ook niet voor al die mensen die die pokkenkrant kopen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zie jij het nieuws qua Ruben en JdV eigenlijk Dudelist?
Teken zijn een echte plaag aan het worden hè? Hier so far so good, maar ik koop wel van die vlooienpipetten waar ook anti-teek in zit.quote:Ik heb deze week al 3 teken verwijderd bij Xena, vanavond zelfs eentje in haar snuitje. Rotzakken
Grappig.. ik kan me mijn leven niet voorstellen zonder mijn 'soundtrack' die ieder 'ding' begeleid..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook zo anders bij T. en mij.
Ik heb er echt niets mee, behalve de ouwe meuk van mijn jaren 60/70 herinneringen en mij verplichte klassieke muziek opvoeding, inclusief 7 jaar muziekschool en fluitlessen.
Onderzoek toonde aan de als je hv melk met calcium gebruikt, je meer vet 'uitscheet' scheiddequote:
Dan ben je echt mijn tegenpool van me op dit onderdeel idd. Mijn halve leven is in een soundtrack uit te drukken, iedere periode en belangrijke gebeurtenis is aan cd's en nummers gekoppeld.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook zo anders bij T. en mij.
Ik heb er echt niets mee, behalve de ouwe meuk van mijn jaren 60/70 herinneringen en mij verplichte klassieke muziek opvoeding, inclusief 7 jaar muziekschool en fluitlessen.
Ah dus af en toe een glaasje melkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onderzoek toonde aan de als je hv melk met calcium gebruikt, je meer vet 'uitscheet' scheidde
Ik was daar dus juist mee gestopt om dat in mijn koffie te gebruiken qua frankenstein
Je hebt gelijk. Hij gaf die voorzet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:11 schreef TAV74 het volgende:
Even gegoogled:
Amsterdam 5 juni 1998 Vriendschappelijk Nederland Nederland – Nigeria Nigeria 5 – 1 1-0: Hasselbaink '32; 2-0: Overmars '38; 3-0: Kluivert '60; 3-1: Kanu '64; 4-1: Kluivert '74; 5-1: v. Hooijdonk '77
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:12 schreef Duderella het volgende:
In het geval van Ruben heb ik er geen goed woord voor over. Maar ook niet voor al die mensen die die pokkenkrant kopen.![]()
JdV vind ik een iets ander verhaal. Veel mitsen en maren, maar een politicus die in strijd handelt met zijn eigen beleid, moet ter verantwoording worden geroepen.
Ja, heb ik vanavond in haar nekje gedaan.quote:Teken zijn een echte plaag aan het worden hè? Hier so far so good, maar ik koop wel van die vlooienpipetten waar ook anti-teek in zit.
Blijft toch bizar dat zo iets onbeduidends blijft hangen eigenlijk. Van veel latere toernooien is veel minder blijven hangen, vond het toernooi van 1998 sowieso echt geweldig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij gaf die voorzet.
Ook gegoogled:
Invaller Boudewijn Zenden legde daar nog een schepje bovenop. De kersverse Catalaan gaf een prachtvoorzet op breekijzer Van Hooijdonk: de eindstand 5-1.
I can flyyyyyyyyyquote:
Oh echt? Vertelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu ook een kat in huis. Alleen miauwt het arme beest de hele tijd door en het klinkt werkelijk waar nergens naar! Kat-met-keelontsteking qua geluid.
Was leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:17 schreef TAV74 het volgende:
Blijft toch bizar dat zo iets onbeduidends blijft hangen eigenlijk. Van veel latere toernooien is veel minder blijven hangen, vond het toernooi van 1998 sowieso echt geweldig.
Oef.. engquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Terug
Allemaal hippe 20'ers en 30'ers en 40'ers met pittige kapsels gezien
Maar gelukkig heb je gebeldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Terug
Nuwant morgen om 11:00 in Utrecht om samen naar ouders te gaan met zus, zwager en Babi T. Weinig zin in, maar 't zijn wel je ouders en bovendien is m'n moeder gister jarig geweest kwam ik erachter
net
![]()
Sfeer was gewoon gaaf dat toernooi, die trainingen op dat complex met de rotswanden ernaast, geniaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Was leuk inderdaad.
Maar niets kon op tegen 1974 en nog erger..1978.
1974 verloren we door arrogantie en Gert Muller. 1978 verloren we omdat we niet van de dictators mochten winnen. Bal op de paal van Rensenbrink is leuke saga, maar Oranje had nooit levend het stadion uitgekomen als we gewonnen hadden.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een kort zwart pittig kapsel met een blonde lok![]()
![]()
Gevalletje Verburg ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een kort zwart pittig kapsel met een blonde lok![]()
![]()
OMG, arme jongen tochquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Soms is een ouderwetse verjaardagskalender op de plee wel handig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nuwant morgen om 11:00 in Utrecht om samen naar ouders te gaan met zus, zwager en Babi T. Weinig zin in, maar 't zijn wel je ouders en bovendien is m'n moeder gister jarig geweest kwam ik erachter
net
![]()
Trusten Dude met de Dudettesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:25 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat een hunky is het toch!![]()
En nu ga ik apie doen, want morgen moet ik de hele dag, maar dan met een zaag en houten vloerdelen.
Adios beste internetvrindjes!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:25 schreef Duderella het volgende:
En nu ga ik apie doen, want morgen moet ik de hele dag, maar dan met een zaag en houten vloerdelen.
Zaagschuurze, doet iets voor den mondquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:25 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het vreemd dat ik het oprecht vergeten was, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms is een ouderwetse verjaardagskalender op de plee wel handig.
Vooral om jouw ouders/zussen/broers/poepchinesen verjaarsdagen te onthouden?
Welterusten en slaap lekker lieve internetvriendin.quote:
Steerquote:
Zelfde als Tezzquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gezelligheid![]()
Triviantvraag : hoe heet het babi nichtje T. van Steer
ohhhhh dat wist ik!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gezelligheid![]()
Triviantvraag : hoe heet het babi nichtje T. van Steer
Nee, de kat van mijn oudersquote:
Jaja, maar ik vroeg je ook ietsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt niet 24/7 in de zielen van mensen graaien
Hoe vind de poes dat? Ze zijn meestal niet zo goed in een vreemd huis?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de kat van mijn oudersDie zijn een maand op vakantie en vandaag zijn ook de kattenoppassers met vakantie gegaan en ben ik next in line. Maar aangezien ik dit weekend moet werken en geen zin heb om elke dag op en neer te fietsen naar mijn ouders' huis 10 km verderop om alleen etensbakjes bij te vullen heb ik het beestje maar even hier in huis gehaald.
Ik weet het weerquote:
De poes gedraagt zich heel nieuwsgierig, maar blijft ook miauwen en kruipt steeds op mijn toetsenbord. Best lastig typenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vind de poes dat? Ze zijn meestal niet zo goed in een vreemd huis?
En wat fijn voor je ouders dat ze een maand op vak. gaan! Gaat er dan een vk mee?
Ik moest er even voor topic-op-een-pagina-'enquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, Steer, ze heeft die persoonlijkheidstest ook gedaan en is hetzelfde als golferIk vroeg me nu af of die twee het dan erg goed zouden kunnen vinden of dat zoiets nou juist botst
Lichtgeel is wel in de mode nuquote:
Voor zover ik het ben nagegaan. Denk ik het niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:32 schreef Isabeau het volgende:
Of golfer's 4lettermensen nou juist goed of slecht met elkaar overweg zouden kunnen
Mijn vriendin en weinig gezeik en hysterie in 1 zinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest er even voor topic-op-een-pagina-'en![]()
Heb geen idee hoe INTJ's op elkaar reagerenIk vind T-dominante vrouwen altijd wel lekker, weinig gezeik of hysterie. Ben er soms wel wat door geïntimideerd omdat ik zelf veel zeik en hysterisch ben.
Is ook nogal afhankelijk van de kern kwaliteiten en de daarmee samenhangende allergieën van mensen, die zijn niet per definitie gelijk per type lijkt me.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest er even voor topic-op-een-pagina-'en![]()
Heb geen idee hoe INTJ's op elkaar reagerenIk vind T-dominante vrouwen altijd wel lekker, weinig gezeik of hysterie. Ben er soms wel wat door geïntimideerd omdat ik zelf veel zeik en hysterisch ben.
Nou ja, jullie leken me allebei wel lekker dominant en heb je misschien gezamenlijke ideeen over dingen of het botst juist enormquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:35 schreef golfer het volgende:
Voor zover ik het ben nagegaan. Denk ik het niet.
Tenzij ze een beetje masochistisch is ingesteld, die vriendin van je.
Nepperdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriendin en weinig gezeik en hysterie in 1 zin
Als ze van het ontvangende domi gedoe is, dan hebben we wel een match.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, jullie leken me allebei wel lekker dominant en heb je misschien gezamenlijke ideeen over dingen of het botst juist enorm
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig want poeslief zit nu achter het gordijn bij de vensterbank naar buiten te staren en te miauwen. Ik besef ineens dat hij misschien wel een nachtelijke rendez-vous had met een poezenvriendinnetje en nu miauwt hij naar de sterrenhemel terwijl hij aan haar denkt
Zeg, zitten we hier te koppelen ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, jullie leken me allebei wel lekker dominant en heb je misschien gezamenlijke ideeen over dingen of het botst juist enorm
Agossiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig want poeslief zit nu achter het gordijn bij de vensterbank naar buiten te staren en te miauwen. Ik besef ineens dat hij misschien wel een nachtelijke rendez-vous had met een poezenvriendinnetje en nu miauwt hij naar de sterrenhemel terwijl hij aan haar denkt
Yup. Ik vind deze altijd zo gaafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:45 schreef Sunnythesun het volgende:
nieuwe Editors plaat kan me voorlopig goed bekoren! Terwijl hij toch wel heeeel anders is dan de voorgaande.. Maar die stem..
![]()
Dit bljft mijn favoriete nummer:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup. Ik vind deze altijd zo gaaf
Dat rennen en die blik.
Trusten slapers, ik hou er ook mee op
Elf, wat ben je laat
Och jee, ook al zo'n kattenromancequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Agossie
Xena had ook haar lover.
We noemden hem Leonardo the lovercat. Prachtig rood iers, die haar letterlijk bevrijd heeft van ons![]()
gaas en waarna we haar vrijgelaten hebben in de wide wide world....
Ze heeft nog een paar dagen smachtend opgekeken als het kattenluikje klapperde, want soms lag ie gewoon op de bank als we 's ochtends naar beneden kwamen.
En als ie er niet lag, dan roken we wel dat ie was geweest.
Sloerie Xena zoekt hem tot op de dag van vandaag, we hebben hem al maanden niet gezien
oeh, veel plezier!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Ik ga naar 't ouderlijk huis. De grote dag voor grote zus
Oe leukiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel plezier Lein!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:45 schreef Sunnythesun het volgende:
nieuwe Editors plaat kan me voorlopig goed bekoren! Terwijl hij toch wel heeeel anders is dan de voorgaande.. Maar die stem..
![]()
Eindhovuhquote:
Thanks!quote:
Eindhove de geksteeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eindhovuh
Nu wel in Utrecht in bus richting Transferium voor rendez-vous met zus, zwager en nichtje
[ afbeelding ]
En zonnebloemen voor moeders gekocht
Veel plezier daarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thanks!
Het wordt vast een leuke dag!![]()
Blouse gestreken, broek gestreken, baardje geschoren, haren gewassen, hoed, jasje en schoenen uitgezochtIk ben dr bijna klaar voor
Trouw feestje zijn altijd leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thanks!
Het wordt vast een leuke dag!![]()
Blouse gestreken, broek gestreken, baardje geschoren, haren gewassen, hoed, jasje en schoenen uitgezochtIk ben dr bijna klaar voor
demolition man meldt zichquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
En Thijs gaat de poort slopen
wortelsinaasappelsoep is ook lekker dus sap zal ook lekker zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gisteren maar weer eens wortel-appel-venkelsap met een piepbeetje limoen gemaakt, lekker. Wortel-sinaasappel is trouwens ook lekker, DE.
Oh, en wat ook leuk is, sapsgewijs: gepureerd fruit (mango/aardbei/kiwi o.i.d.) in een ijsblokjesvorm invriezen, en dan die blokjes in een sapje gooien.
Juh, ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef cybermans het volgende:
Vage shit dit
http://www.nu.nl/economie(...)aas-in-worstjes.html
ik zou niet weten wiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
kan je niet iemand bellen om een terrasje mee te pakken memo?wij gaan zo eens naar de stad. Even een kookwinkel bezoeken en de mr moet naar de kapper. Vanavond lekker eten en daarna naar een vriendinnetje. Prima dag dus.
geen contact mee. Die zit in friesland. Zijn aan het werk. en dat laatstequote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
studiegenoten? moeders? collega's? danspartners?
wat over is van het shoppen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:56 schreef Laydina het volgende:
De marktdaar moet ik ook nog heen.. Met m'n kleingeld
aangezien ik af en toe graag lui ben heb je linkje naar receptje (indien het ook doenbaar is een grillpan)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Kokosnoot briketten zijn net gebrachtWat zijn we Eco bezig he?
Vanavond of morgen eens uitproberen of ze echt zo goed zijn, heter, minder walmen.
Lekker nieuw receppie voor gemarineerde ananasspies in grandmarnier met sinaasappelsap in het BBQ topic gescoord
Ik hoop dat jullie een fijne trouwdag van je zus hebben Leinen dat Steer foto's van babi T. maakt
katten aanlijnen en uitlaten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Markt is een idee maar ik ben n klein beetje blut dus ik was van plan de stad te vermijden![]()
en in mn eentje fietsen vind ik ook niet zo tof
before & after pics?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:00 schreef MissHobje het volgende:
stukje fietsen??
Ik ben werken anders had ik nog wel ff willen shoppen, ga straks na werk wel naar de kappert maar daar heb je ook niets aan.
Klik op mijn naam en dan bij het BBQ topic kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:04 schreef cybermans het volgende:
aangezien ik af en toe graag lui ben heb je linkje naar receptje (indien het ook doenbaar is een grillpan)
teveel zoekwerk eigenlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klik op mijn naam en dan bij het BBQ topic kijken
quote:recept uit boekje Man achter de barbecue van Reitse Spanninga
voor 12! personen (ik had dus het een en ander gehalveerd)
2 ananassen
200 gr roomboter
400 gr suiker
4 dl jus d'orange
grand marnier
vanille ijs
schil ananas
snijd in de lengte doormidden
snijd elke stuk weer in de lengte doormidden
verwijder uit elk stuk de kern
snij nu elk stuk in de lengte in 3 gelijke stukken en rijg ze aan 12 spiezen
smelt de boter, maar laat deze niet kleuren, voeg alle suiker er in 1 keer bij en al roerend op hoog vuur laten karameliseren totdat de massa lichtbruin is.
blus dit af met de jus (en dit stond als tip onderaan de bladzijde en las ik dus te laat: let op, de massa is bloedheet, over de 200C) dus toen ik de jus erbij deed, begon het te spetteren.... de siroop stolde in 1 keer en werd een klomp, rustig door roeren en de klomp lost weer op. kook dit door totdat er een siroop onstaat (ong 20 min) voeg daarna grand marnier toe naar smaak.
besmeer de spiezen met de siroop, gril direct en serveer met wat ijs.
veel plezier
Sarah Brightman - A Winter Symphony ik heb een zwak voor vrouwelijke stemmen die mooi klassiek kunnen zingenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Liev van je
Welke heb je zelf gekocht Pee?
Nee dat is op, had precies 15 euro mee en dat is 9 euro entree en 6 euro minimaal drankkostenquote:
quote:
Welke ken je niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Das niet mis Pee, maar ik ken er een paar niet
Dus dat wordt weer ff YT-en, ben altijd wel benieuwd naar dingen die ik niet ken.
Hellooooquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee dat is op, had precies 15 euro mee en dat is 9 euro entree en 6 euro minimaal drankkosten
Maar haal het uit m'n kleingeldpotje, zodat ik niet meer kan opmaken en niet hoef te pinnen.
Heb trouwens wel een tweede hands fiets van 120 euro gekocht![]()
![]()
Ze hadden er nog twee en beiden uitgetest. En heel lief gevraagd of hij de zadel van de ene over wou zetten naar de andereen dat heeft hij toen gedaan
Goed slot erbij en ik kan weer fietsen
ik kijk op de markt altijd naar de loempiakramen, om toch niet te kopen want ik krijg er weleens last vanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:43 schreef Laydina het volgende:
FF.. als je naar de markt ga, ga je om te kopen, niet om te kijken
Lol dat je in slaap bent gevallen bij de film. Ene kant jammer, maar aan de andere kant lijkt het me ook niet een heel geweldige film (het verhaal kennen we ondertussen al en deze robin hood is wel erg oud)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!![]()
Gisteren naar "Robin Hood" uiteindelijk gegaan om 22u. 5 min voor de pauze viel ik in slaap, tijdens de pauze drinken gehaald. Na de pauze 5 min gezien en de rest van de film geslapen. Af en toe kreeg ik een duw van mn vriendin en dan brabbelde ik wat vaags en viel ik weer in slaap. Dus of het een aanrader is? moet je niet bij mij zijn.
kutmedicijnen
Stokoud, hij is wel al 46 jaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:43 schreef Laydina het volgende:
Lol dat je in slaap bent gevallen bij de film. Ene kant jammer, maar aan de andere kant lijkt het me ook niet een heel geweldige film (het verhaal kennen we ondertussen al en deze robin hood is wel erg oud)
Neem aan dat je dan niet naar de markt gaat om daar langs te lopen en vervolgens weer naar huis gaatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kijk op de markt altijd naar de loempiakramen, om toch niet te kopen want ik krijg er weleens last van
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee : Dead Can Dance, Them Crooked Vultures en Sarah dinges zit ook niet echt in mijn systeem.
Dat hoop ik met 26 meiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Die film wil ik ook nog zien, maar ben bang dat het een hoog 'kinder' gehalte heeft zoals wij het altijd noemen.
Pinksterweekend beloofd mooi te worden, maar 29 mei moet het mooi zijn
@ Pee : Dead Can Dance, Them Crooked Vultures en Sarah dinges zit ook niet echt in mijn systeem.
gelukkig niet! focaccia's, fruit, kipkluifjes en koek gaan meequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan niet naar de markt gaat om daar langs te lopen en vervolgens weer naar huis gaat
Die dingen zijn superquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Kokosnoot briketten zijn net gebrachtWat zijn we Eco bezig he?
Vanavond of morgen eens uitproberen of ze echt zo goed zijn, heter, minder walmen.
Dat dacht ik al ja. Dus ik ga niet naar de markt om enkel te kijken en niet te kopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig niet! focaccia's, fruit, kipkluifjes en koek gaan mee![]()
vanmiddag ga ik weer, ook cadeaus kopen voor mijn morgen jarige mama
Da's goed nieuwsquote:
Zou je dat nou wel doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:44 schreef DarkElf het volgende:
ik voel mij zo prima de laatste week dat ik morgen heel voorzichtig ga proberen les 1 van evy hard je lopen. Nou ja joggen en de mr gaat mee voor support
zijn je krullen er al helemaal uit?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Dus ik ga niet naar de markt om enkel te kijken en niet te kopen
Alvast gefeliciteerden veel plezier op de markt en de winkels.. ik moet me maar eens gaan aankleden en gaan fohnen enzo
precies dat. wil je niet eerst even bekijken of je je wat langer zo goed blijft voelen?quote:
Ja, gisteren voor het eerst de hele CD geluisterd. Zitten een aantal bijzonder lekkere nummers en jamstukken tussen zo op het eerste gehoorquote:
EHL?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's goed nieuwsDan sta ik op een hockeyveldenterrein een hockeytoernooi te fotograferen
Die waren er na een uur alweer uitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn je krullen er al helemaal uit?
(ik ben ook nog niet gedouched.. stinkie)
OET http://www.oet.nlquote:
Ok. Tijdens het pinksterweekend is ook de Euro Hockey League finale in Amsterdam. Zegmaar de Champions League van het hockey.quote:
Ik dacht al, wat ruik ik toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
(ik ben ook nog niet gedouched.. stinkie)
Okquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef DarkElf het volgende:
volgens de chirurg mocht ik weer kijken wat kan qua sport.
Dat laatste is toch alleen maar mooi meegenomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zolder is al weer aardig netjes!! Alleen de kampeerhoek nog en dan kan ik de logeerkamer leeg gaan maken en die spullen op de goede plekken op zolder zetten
![]()
Zit je er ruim een jaar tegenaan te hikken, ben je uiteindelijk maar een halve dag bezig of zo..
ga heel voorzichtig doen hoorquote:
Waar haal je dat uit?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
cybermand en FF hebben samen een date gehad?
Ja wij zijn heel goed in uitstellenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat laatste is toch alleen maar mooi meegenomen![]()
Maar het is altijd wel leuk om te zien hoelang sommige zaken worden uitgesteld en dat als je het doet het enorm meevalt
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zolder is al weer aardig netjes!! Alleen de kampeerhoek nog en dan kan ik de logeerkamer leeg gaan maken en die spullen op de goede plekken op zolder zetten
![]()
Zit je er ruim een jaar tegenaan te hikken, ben je uiteindelijk maar een halve dag bezig of zo..
aaahquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat
En velen met julliequote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja wij zijn heel goed in uitstellen
ga je weer hardlopen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens de chirurg mocht ik weer kijken wat kan qua sport.
Morgen wil ik,als ik mij morgenochtend goed voel,t gaan proberen. Gewoon rustig aanquote:
Wij hebben over een uur na vier en een half jaar eindelijk een houten vloertje in de tochthal!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja wij zijn heel goed in uitstellen
Ach ja, ik heb zojuist de laatste resten puin (hout en wat ijzerwaren) die nog over waren van het slopen van de keuken zo'n 3 jaar geleden klaar gezet om af te voeren. Onze garage is eigenljk best ruim zie ik nuquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij hebben over een uur na vier en een half jaar eindelijk een houten vloertje in de tochthal!![]()
(Drie uurtjes werk, inclusief zaag huren.)
Grappig is dat hè? Dan doe je t eindelijk en blijkt het niet zo moeilijk/ veel tijd tekosten enzo als je dacht. De mr heeft vanmorgen wilgentenenmatten aan dezijkant van ons terras gemaakt. Meer privacy en minder wind. Was ook eigenlijk helemaal niet veel werk en ziet er beter uitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij hebben over een uur na vier en een half jaar eindelijk een houten vloertje in de tochthal!![]()
(Drie uurtjes werk, inclusief zaag huren.)
verstandigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Morgen wil ik,als ik mij morgenochtend goed voel,t gaan proberen. Gewoon rustig aan
Mooi zijn die!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Grappig is dat hè? Dan doe je t eindelijk en blijkt het niet zo moeilijk/ veel tijd tekosten enzo als je dacht. De mr heeft vanmorgen wilgentenenmatten aan dezijkant van ons terras gemaakt. Meer privacy en minder wind. Was ook eigenlijk helemaal niet veel werk en ziet er beter uit
ZIjn aardbeien overal zo duur. 2,5 euro per bakje vind ik toch eigenlijk wel behoorlijk aan de prijsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:46 schreef Laydina het volgende:
Zow weer terug van de markt.. Aardbeien, druiven en komkommers rijker![]()
Die zie je inderdaad heel veel. Ik heb 2 bakken voor 3 euro en ze zijn zowaar ook lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
ZIjn aardbeien overal zo duur. 2,5 euro per bakje vind ik toch eigenlijk wel behoorlijk aan de prijs
Paar weken geldeden had ik 2 bakken voor 3 euro ofzo. Aardbeien zagen er niet uit maar ze waren erg lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
ZIjn aardbeien overal zo duur. 2,5 euro per bakje vind ik toch eigenlijk wel behoorlijk aan de prijs
Je moet ook op maandag gaan, niet op zaterdag!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk je spullen in Opa's tas Sun
Dude goed bezig
Nou, ik ben nu eindelijk voor de eerste keer in mijn leven naar de Action geweest. Wat een vreselijke winkel
Gillende kinderen, mopperende ouders, een enorme puinhoop in die winkel en waar ik voor kwam : een tuinposter hadden ze alleen in Egyptische pyramides
dan moet je ook niet op zaterdag gaan bluezzquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk je spullen in Opa's tas Sun
Dude goed bezig
Nou, ik ben nu eindelijk voor de eerste keer in mijn leven naar de Action geweest. Wat een vreselijke winkel
Gillende kinderen, mopperende ouders, een enorme puinhoop in die winkel en waar ik voor kwam : een tuinposter hadden ze alleen in Egyptische pyramides
Ah, even vergeten dat jij een VNPT was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:52 schreef Laydina het volgende:
Die curieuze maat zal het wonder dan zijn, want antislipmatjes zullen ze er gewoon hebben
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, even vergeten dat jij een VNPT was.![]()
(Very Nuchter Person Type).
Ja hequote:
lekker! wat eten jullie erbij?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Rare winkel dus die action, ik had de rust niet om echt te shoppen (zonnebril op, gewone weer laten liggen in de auto) en die drukte, daar kan ik niet zo best tegen. Ik ga het zeker nog eens proberen.
Over een jaar of 10 of als ik een rechtsdraaiend vertiekelmodelatiesnoertje mét afdichtnaafjes nodig heb of zo![]()
Lekkere kadootjes FFT
golfer staat een antifrankensteinse marinade te maken met suiker, roomboter & grandmarnier voor op verse ananasspiezen. Straks ff de fik in de BBQ met de nieuwe kokosbriketten
Tis alleen wel binnen-eet-weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |