het was maar een grapje.. heb vandaag heel braaf gegetenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik al uuuuren, maar ik doe het niet, heb halve wijntjes en flessen/glazen water. Moet er streng tegen aan
Ja omdat je zo je stinkende bestje hebt gedaan op je foodquote:
gaat wel over, we zitten nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar als de TT je niet aanstaat ga je toch lekker naar een modje
BBC is niet heilig maar daar mag men in NL wel wat meer naar kijken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze niet een beetje naar de BBC kijkenDie doen het best goed volgens mij
Skip al die kleine omroepen en integreer alles. Hopsakee.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja omdat je zo je stinkende bestje hebt gedaan op je food
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gaat wel over, we zitten nog in de ontkenningsfase
Nee gemist, morgen ff kijken of ik dat terug kan vinden. Leek me wel erg interessant. Maar wij moesten zo nodig heel stoffig de geschiedenis quiz kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
GG Son, heppie die BBC/wetenschapsdocu van gister ook gezien over food & afvallen?
nee, dat doen alleen huilebalken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:
Oh nee, ik bedoel ja, dat is tof. Ik hou erg van wetenschap.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee gemist, morgen ff kijken of ik dat terug kan vinden. Leek me wel erg interessant. Maar wij moesten zo nodig heel stoffig de geschiedenis quiz kijken
Zou Steer me vergeven als ik zeg dat ik zoiets gewoon even in het topic zelf geregeld zou hebbenquote:
haha.. bij mij blijft altijd opvallend veel (nutteloze) informatie hangen.. ze noemden me op de HAVO de wandelende encyclopediequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel ja, dat is tof. Ik hou erg van wetenschap.
Niet dat er ook maar iets blijft hangen maar ik hang aan elke lip die het beeldend kan uitliggen
Yup, ik wil ook woest aantrekkelijk zijn. Maar ja loek at mie toequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag aan de keukentafel kwam mijn "profiel" weer eens ter sprake ik zat voor de gein te vissen of een van mijn bezoekers, een stewardess, mij niet eens kon promoten bij haar vrijgezelle collega-stewardessen en weer begonnen ze over knuffelbeer, teddybeer bla bla blaDit is wel een heel fout imago geloof ik
Zo'n (nutteloos) feitenkabinet heb ik hier ook thuis.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:54 schreef Sunnythesun het volgende:
haha.. bij mij blijft altijd opvallend veel (nutteloze) informatie hangen.. ze noemden me op de HAVO de wandelende encyclopedie
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, ik wil ook woest aantrekkelijk zijn. Maar ja loek at mie toe
We zijn onszelf en moeten dat vooral blijven Pee.
Dat vreesde ik alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n (nutteloos) feitenkabinet heb ik hier ook thuis.
Het erge is, wij hebben dat allebei, alleen dan op ander gebieden. Best vermoeiend soms. Vooral als je mj met mijn broer in een kamer zetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, maar ik hang dat niet op aan een relatie!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt geen recht van sprekenGelukkig getrouwd althans...dat denk ik zo
2 voor 12 doen?quote:
Pffff man.. dat is echt niet te doen.. daar kom je niet meer tussen. De complete tv en radiogeschiedenis van pak em beet 1970 tot 1990 komt dan integraal langsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het erge is, wij hebben dat allebei, alleen dan op ander gebieden. Best vermoeiend soms. Vooral als je mj met mijn broer in een kamer zet
Paar kilometer zit verder op heb je ook een feitenkabinetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n wandelend feitjeskabinet en mijn omgeving heeft (vruchteloos) geprobeerd me op te geven voor spelshows en dergelijke. Ik zou namelijk direct struikelen over sport of muziekvragen. Die probeer ik bij triviant ook zoveel mogelijk te mijdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
2 voor 12 doen?
Ik uit het hoofd en jij mag die ene vraag die ik niet weet over muziek opzoeken?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
2 voor 12 doen?
Ik uit het hoofd en jij mag die ene vraag die ik niet weet over muziek opzoeken?
Daarom zijn Thijs en ik een geniaal triviant-duo! Samen weten we van alles heel erg veel!! Hij vult mijn sportgat goed in (oei dat klinkt foutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n wandelend feitjeskabinet en mijn omgeving heeft (vruchteloos) geprobeerd me op te geven voor spelshows en dergelijke. Ik zou namelijk direct struikelen over sport of muziekvragen. Die probeer ik bij triviant ook zoveel mogelijk te mijden
Dat klinkt echt heerlijk fout, dat sportgat van je.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarom zijn Thijs en ik een geniaal triviant-duo! Samen weten we van alles heel erg veel!! Hij vult mijn sportgat goed in (oei dat klinkt fout)
Goed hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk fout, dat sportgat van je.
Klootschiet'n.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom zijn Thijs en ik een geniaal triviant-duo! Samen weten we van alles heel erg veel!! Hij vult mijn sportgat goed in (oei dat klinkt fout)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel een triviantmeet opkomen. Dan doe ik (neuriënd omdat ik de nummers wel kan zingen maar niet weet hoe ze heten) de drankjes wel
Afgezien dat het niet helemaal klopt heb ik ook dat soort rare kronkels in mijn hoofd. Alleen gaan die terug tot 1954.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:02 schreef TAV74 het volgende:
Ik onthou vooral de vreemste details. Zo wist ik laatst iemand te melden dat Dance the night away van The Mavericks in 1998 gebruikt werd in Studio Sport bij de beelden van de oefenwedstrijden tegen Nigeria in de voorbereiding op het WK 1998, die Nederland overigens met 5-1 won
Mijn specialiteit. Gerard Jannink heeft het Nederlands record met 15 worpenquote:
Klopt wel!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgezien dat het niet helemaal klopt heb ik ook dat soort rare kronkels in mijn hoofd. Alleen gaan die terug tot 1954.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben altijd nog de kwik kwek en kwak variant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |