Meisjes die hun kont niet goed vegen waardoor de restjes stront met het zweet tussen hun bilnaad zo de vagina inglijden, waardoor ze de hele dag uit hun kut stinken en ook nog eens verwachten dat jongens die gore poepkut van ze willen beffenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef Mummiepak het volgende:
TS heeft 10 minuten nodig om te schijten__!
Maar dan kan ik het wc-papier niet controleren of het wel helemaal schoon is, zeker niet met plakpoep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef baggerbart het volgende:
een echte man kan zijn reet afvegen zonder licht
Nee, na het schijten draait de echte man zijn onderbroek om, en doet dan de rest van de dag alsof er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Penisbaard het volgende:
Een echte man schijt gewoon in zijn broek en doet de rest van de dag alsof er niks aan de hand is.
Dit, mijn waarde FOK!kers, is de beste raad die mij ooit gegeven is!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gewoon ff wat stront op de sensor smerenblijft licht altijd branden
een echte man veegt niet en heeft konthaarstrontverklonteringquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef baggerbart het volgende:
een echte man kan zijn reet afvegen zonder licht
En dan te bedenken dat ik zoveel schijt aan dingen heb dat ik al stront te kort komquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Levolution het volgende:
Dit, mijn waarde FOK!kers, is de beste raad die mij ooit gegeven is!
Poep klachten lees ik altijd maar halfslachtig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
HARDOP LACHEN MOEST IKquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meisjes die hun kont niet goed vegen waardoor de restjes stront met het zweet tussen hun bilnaad zo de vagina inglijden, waardoor ze de hele dag uit hun kut stinken en ook nog eens verwachten dat jongens die gore poepkut van ze willen beffen__!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meisjes die hun kont niet goed vegen waardoor de restjes stront met het zweet tussen hun bilnaad zo de vagina inglijden, waardoor ze de hele dag uit hun kut stinken en ook nog eens verwachten dat jongens die gore poepkut van ze willen beffen__!
Je hoeft je ervaring niet met ons te delen hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Soms droom ik ervan om zoveel te poepen dat de berg stront die ontstaat mijn billen raakt. Is me tot op heden niet gelukt.quote:
Heb je een WC met een plateau?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Soms droom ik ervan om zoveel te poepen dat de berg stront die ontstaat mijn billen raakt. Is me tot op heden niet gelukt.
Dan zou het toch moeten lukken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een arme student.
Ik ga het proberen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gewoon een week alleen maar bananen eten.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gewoon een week alleen maar bananen eten.
Pas op, once you go black....quote:
In de baas zijn tijd is het heel normaal om even een half uurtje te toiletteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Mensen die langer dan 5 minuten op de pot zitten
*mental image*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is haast poëtisch.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef HetMasker het volgende:
Zou het leuk zijn als ik zeg dat ik schijt aan je klacht heb?
Minstens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
10 minuten doen over een schijtsessie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |