Te laat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef MB23 het volgende:
IBTRGEMACHT
Ik klik ze altijd weg, "oh, weer een Trollface. Klik"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Wat een toeval, ik dacht hetzelfde bij de zoveelste TR waar ik niks mee deed
Dit is mijn tweede, ze moet wel écht van me houdenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil ook een naamtopic van yvonne.
Kan je verklappen dat dergelijke topics weinig goeds opleveren. Meer een soort dood en verderf. Je bent de sjaak ouwe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede, ze moet wel écht van me houden
Hield yvonne maar van mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede, ze moet wel écht van me houden
Een ban overleef ik wel, en nee, dat was geen verkapte aanvraag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan je verklappen dat dergelijke topics weinig goeds opleveren. Meer een soort dood en verderf. Je bent de sjaak ouwe.
Dit is de 2e al voor Trollface.quote:
Mijn 3e crewnaamtopic zelfs.quote:
Mag ik er ook een van jou alsjeblieft?quote:
topicreportquote:
Dat is nou niet echt een aanbevelingquote:
quote:
Ja, maar dicht. Gebruik de fonkelnieuwe search.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef yvonne het volgende:
Is deel 1 er nog?
Bashenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:13 schreef Trollface. het volgende:
Als je dit topic 13 dagen later had gemaakt, hadden we er een halfjaarlijkse bash-Trollface.-hier-reeks van kunnen maken.
Was het gezelli gister? Ibuprofen ligt op het nachtkastje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:45 schreef Trollface. het volgende:
haha geoden kik gebroknegals groetjens
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |