Ben benieuwd hoelang jij het hier volhoudt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ik ben knap, dat weet ik.
[ afbeelding ]
Vanavond nog wel toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang jij het hier volhoudt.
Leuke huidaandoening, is dit de eerste foto van Schenkstroop??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ik ben knap, dat weet ik.
[ afbeelding ]
Ik beloof niets.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft is dat prima.
Je kon het niet eens opbrengen de hele OP te lezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waar je woont maar hier in Den Haag zijn tegenwoordig zoveel Albert Heijns dat je ze bijna niet meer kunt missen als je moet kosten
Ben er niet eens aan begonnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je kon het niet eens opbrengen de hele OP te lezen?
Lees de topictitel eens. De zwerver heeft naast de Albert Heijn last gekregen van een gastro oesophagiale reflux. Niet ertegenaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waar je woont maar hier in Den Haag zijn tegenwoordig zoveel Albert Heijns dat je ze bijna niet meer kunt missen als je moet kosten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |