abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81488477
Lijkt me vrij simpel, als je gewoon naakt wil zwemmen en niets seksueels wil doen ga je naar een sauna of naar een naturistendag in een zwembad (ja die zijn er gewoon, meestal zijn het dan openluchtzwembaden).

Als je seksuele dingen wil doen op een plek waar je ook kan zwemmen, is een parenclub de beste oplossing. Ik vind het ronduit smerig als je dat gaat doen waar de andere gasten alleen komen om het zwemmen / voor de sauna en je wordt er ook rap uitgetrapt als je dat doet. Daar moet je geen mensen mee lastig vallen, er komen zelfs kinderen in sauna's en op naturistendagen, dus dat is gewoon niet gepast om dan te gaan seksen.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:57:03 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_81535227
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
Iemand ervaring met naakt zwemmen in (zwembaden waar daar een apart gedeelte voor is) ?

Is dat iets om te doen (met partner?)
Is het leuk of valt het tegen?
is daar ook een speciale leeftijd voor ?

welke zwembaden zijn daar vooral geschikt voor ?

Ik dacht er ineens over na, en het leek me aan de ene kant wel leuk
Heb wel eens in het sportfondsebad in Delft naakt gezwommen maar viel mij een beetje tegen. Klein zwembad en niet echt een gezellige sfeer.

Als ik tegenwoordig naakt wil zwemmen ga ik wel naar de sauna, daar is de sfeer wat meer ontspannen over het algemeen (wel duurder). Leuk is het wel, een stuk fijner als je het zwembad uit komt dat je niet van die koude natte lappen tegen je benen hebt hangen Leeftijd is meestal 16 en ouder in sauna's, voor zwembaden zal het per zwembad verschillen. Zie ook genoeg gezinnen met jonge kinderen naaktzwemmen.

Hoop zwembaden hebben wel naaktzwemmen in het programma zitten, gewoon even kijken Als je het eng vindt kan je ook gewoon een keer naar een naaktstrand(je) gaan, dat is een veel lagere drempel imho, vooral omdat je daar direct tussen de naakte mensen staat en je in een zwembad naakt uit je kleedhokje moet wandelen, das echt een stuk enger (stel je voor dat je je in de dag vergist hebt ofzo )

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 mei 2010 @ 15:01:32 #63
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_81535379
Zwemmen in je blootje in het Twentebad in Hengelo

Vanaf oktober 2010 is Nederland weer een naaktzwemlocatie rijker. Naturistenvereniging 't Opkikkertje en het Twentebad in Hengelo starten vanaf oktober 2010 met een wekelijks zwemuur voor naturisten.
't Opkikkertje richt zich op recreatief zwemmen voor het hele gezin.

Op zondag 28 maart aanstaande is er voor de zomervakantie één naturistenavond van 17:00 tot 19:00 in het Twentebad. Iedereen met een geldige INF/NFN ledenpas of als men lid is van vereniging 't Opkikkertje, is van harte welkom.
Na 28 maart is er dan elke week vanaf oktober (t/m maart 2011) de mogelijkheid om iedere zondagavond tussen 17:00 en 19:00 lekker bloot te zwemmen in het Twentebad.

Twentebad
Lage Weide 3
7556 NA Hengelo
Feel the fuzz!
pi_81536061
Naaktzwemmen is heerlijk en kan op allerlei plekken:
Naturistenstranden (in de zee of een meer dus, even wachten op de zomer )
Naturistendagen in zwembaden (meestal wel te vinden op de site van het zwembad)
Sauna's

Maar eh, dan ook alleen zwemmen he. Klooien/rotzooien doe je maar ergens anders (parenclub zoals genoemd).

Tenzij 's nachts, dan is de zee of het meer voor iedereen open
pi_81536576
Alleen naaktgezwommen op de party vakanties na het stappen gewoon dronken en naakt een zwembad van een willekeurig hotel inspringen...
pi_81563345
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:33 schreef Fes1-2 het volgende:
Alleen naaktgezwommen op de party vakanties na het stappen gewoon dronken en naakt een zwembad van een willekeurig hotel inspringen...
herkenbaar, maar dan in de zee

daarna naakt het strand oplopen naar je kleren en het geklap/gejuich van mensen op de straat aan moeten horen

Gelukkig waren we met zijn 4'en..
pi_81856235
In de sauna waar ik heen ga, is ook een binnenbad waar je naakt kan zwemmen. En ik moet zeggen, het is best lekker. Gewoon gevoel van vrijheid.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:03:09 #68
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_81868833
Zwembaden die naturistisch zwemmen hebben over nederland -> http://www.nfn.nl/zwemmen/wereld/europa/nederland
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')