abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 13:32:04 #76
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81486248
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef Giem het volgende:

[..]

Wat versta jij dan onder rechts?
CDA en zeker VVD, die eigenlijk altijd geregeerd hebben, op een paar jaren na. Links heeft simpelweg nooit geregeerd, op dat ene kabinet 40 jaar terug na (welke economisch gezien niet beter of slechter presteerde dan andere kabinetten). Hooguit de PvdA (hoewel ik ook die niet als echt links zie maar meer centrum-links), maar die hadden altijd gezelschap van VVD of CDA. Dus het is onmogelijk te zeggen wat er zal gebeuren als er ooit een kabinet komt dat bestaat uit een combinatie PvdA/GL/D66/SP. Mensen gaan, gebaseerd op niet meer dan domme stereotypen, helemaal tekeer over failliet gaan, terwijl alle schulden die we nu hebben toch echt gekomen zijn onder het beleid van voornamelijk CDA en VVD.

Zelfde met buitenlanders, het merendeel van de allochtonenproblematiek die we nu hebben komt dankzij de idiote afspraken die (voorlopers van) het CDA en VVD hebben gemaakt, maar toch krijgt links de schuld ervan. Het is net alsof mensen die rechts stemmen simpelweg alles wat ze niet bevalt afschuiven op links, zonder te kijken waar de oorzaak ligt. Dat zal wel te pijnlijk voor ze zijn, en dan klopt hun simpele wereldbeeld niet meer, waar rechts liberaal en economisch goed is, en links betuttelend en verspillend is. Dat de realiteit dit beeld compleet heeft omgekeerd (D66 en Groenlinks hebben de VVD volledig ingehaald als het neerkomt op vrijheden, en op economisch vlak is de VVD zo slecht bezig dat het CPB hun plannen niet eens wilt doorrekenen, heh) lijkt alleen maar niet door te willen dringen .

[ Bericht 32% gewijzigd door ethiraseth op 16-05-2010 13:40:33 ]
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81487179
Ik houd het op PvdA. Die partij wil rustig en weloverwogen bezuinigen en dat kan Nederland hebben. Ze willen geen JSF, dat is het eerste waar je op kunt bezuinigen lijkt me. Ze willen het weg halen waar het kan en niet waar het niet meer kan. Partijen als VVD en CDA en PVV gaan ons allemaal verschrikkelijk pakken: aantasten van de inhoud van de basisverzekering, grotere eigen bijdrage basisverzekering, slechts 1 jaar WW en dan bijstand (en daar mag je pas in als je je huis opgegeten hebt en je spaargeld, want je mag maar iets van 5000 euro hebben). Enz. enz. Gematigd links komt op voor alle gewone mensen, willen dingen geleidelijk en bezuinigen waar het kan. Dat vind ik het eerlijkst.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:59:39 #78
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_81487381
Kan iemand de poll weghalen? Een of andere pipo heeft het nodig gevonden de poll te verpesten door 40 keer PvdA te (laten) stemmen...
Pugna Pro Patria
pi_81487740
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:32 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Mark Rutte sluit ze niet uit. Net zoals hij de PvdA niet definitief uitsluit. Ik vind het wel verklaarbaar, het zal namelijk dom zijn om een partij voor de verkiezingen al uit te sluiten. Maar mocht Rutte echt openlijk toenadering zoeken tot de PVV waardoor een PVV/VVD kabinet wel heel waarschijnlijk wordt, dan zal zelfs ik overwegen om uit strategisch oogpunt te stemmen op D66.
In dat interview was hij een stuk positiever over de PVV dan over de PvdA. Dat is gewoon flirten met de PVV dus flirten met een extreemrechtse beweging. En dat is heel openlijk toenadering zoeken tot de PVV.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81487784
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef Halcon het volgende:
Rechts doet het goed!
Rechts is op FOK altijd veel groter bij dergelijke polls. Het is en blijft toch een vrij rechts medium
  zondag 16 mei 2010 @ 14:09:42 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81487846
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:59 schreef Jurgen21 het volgende:
Kan iemand de poll weghalen? Een of andere pipo heeft het nodig gevonden de poll te verpesten door 40 keer PvdA te (laten) stemmen...
Serieus? Zijn er werkelijk mensen zo sneu dat ze een internetpoll gaan saboteren om ons Job een stijfje te bezorgen?
Laffe huichelaar
  zondag 16 mei 2010 @ 14:11:00 #82
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81487909
Het was Cohen die thuis vanachter telkens wisselende proxies hier op Fok zit te stemmen op polls! De man moet toch iets nu hij gaan campagne mag voeren.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81487922
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Serieus? Zijn er werkelijk mensen zo sneu dat ze een internetpoll gaan saboteren om ons Job een stijfje te bezorgen?
Eerder om te stangen vermoed ik
  zondag 16 mei 2010 @ 14:12:04 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81487956
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:11 schreef ethiraseth het volgende:
Het was Cohen die thuis vanachter telkens wisselende proxies hier op Fok zit te stemmen op polls! De man moet toch iets nu hij gaan campagne mag voeren.
Ik denk dat het Wouter was die de PvdA toch graag op de een of andere manier wil bijstaan.
Laffe huichelaar
  zondag 16 mei 2010 @ 14:14:00 #85
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81488036
Benieuwd wanneer Jack de Vries 60x op het CDA komt stemmen.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:14:09 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81488044
Mja, ik kan het ding nu wel weghalen, maar dan is dit topic verder ook volslagen zinloos Ik ga eens even denken wat ik hiermee moet.
Laffe huichelaar
pi_81488218
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

In dat interview was hij een stuk positiever over de PVV dan over de PvdA. Dat is gewoon flirten met de PVV dus flirten met een extreemrechtse beweging. En dat is heel openlijk toenadering zoeken tot de PVV.
In mijn optiek is een flirt wat anders dan openlijk toenadering zoeken. Als hij overduidelijk had uitgesproken een coalitie met de PVV echt te zien zitten dan had ik een andere conclusie getrokken. Maar laten we de ontwikkelingen rustig afwachten . Nogmaals: een VVD/PVV coalitie is géén optie voor mij.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_81488226
Waar is

More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_81488507
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef StarGazer het volgende:

[..]

In mijn optiek is een flirt wat anders dan openlijk toenadering zoeken. Als hij overduidelijk had uitgesproken een coalitie met de PVV echt te zien zitten dan had ik een andere conclusie getrokken. Maar laten we de ontwikkelingen rustig afwachten .
Ok.
quote:
Nogmaals: een VVD/PVV coalitie is géén optie voor mij.
En volgens mij laat Rutte dus zien dat het voor hem nadrukkelijk wel een optie is . Zeker omdat hij de PvdA min of meer uitsluit en dus wel uit moet komen op een CDA-VVD-nogiets coalitie. D66 en CU zijn dan te klein en wat blijft er dan over...
  zondag 16 mei 2010 @ 14:32:44 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81488956
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ok.
[..]

En volgens mij laat Rutte dus zien dat het voor hem nadrukkelijk wel een optie is . Zeker omdat hij de PvdA min of meer uitsluit en dus wel uit moet komen op een CDA-VVD-nogiets coalitie. D66 en CU zijn dan te klein en wat blijft er dan over...
Nogmaals, ik wacht het rustig af Du_ke
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_81489946
Waarom kan ik wel kiezen voor "links" en "rechts", maar niet voor andere etiketjes?

In de poll heb ik D66 gekozen. Naar mijn mening de partij die het minst uitgaat van de gewenste conclusies en het meest van de juiste argumenten.
pi_81490212
quote:
2 Polls in 1 topic was nog niet genoeg?
  zondag 16 mei 2010 @ 15:12:21 #94
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_81490354
De nieuwe is ook alweer verknald. Blijkbaar verveelt iemand zich...
Pugna Pro Patria
pi_81490900
Dan moeten we het maar doen met de antwoorden die mensen in het topic posten. Diegene die zoveel tijd over heeft dat hij achter elkaar PvdA kan stemmen, kan dan mooi iedere zoveel tijd alle stemmen turven en in een mooi grafiekje zetten.
pi_81491503
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:12 schreef Jurgen21 het volgende:
Wacht maar tot zijn begeleiders hem achter de pc betrappen.

Maar goed, het is in elk geval wel een beetje kinderachtig.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 16 mei 2010 @ 19:07:59 #97
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_81499954
quote:
Misschien een domme vraag, maar waarom kopieer je mijn poll?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:09:12 #98
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_81500009
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef timmmmm het volgende:
Mja, ik kan het ding nu wel weghalen, maar dan is dit topic verder ook volslagen zinloos Ik ga eens even denken wat ik hiermee moet.
Volgens mij staat mijn poll in de OP en is het enige dat zinloos is jouw kopie daarvan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_81500018
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag, maar waarom kopieer je mijn poll?
Nieuwe poging, aangezien de eerste vernaggeld is. Inmiddels is dat ook met de nieuwe gebeurd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_81500064
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:12 schreef Jurgen21 het volgende:
Blijkt maar weer dat PVDA-ers kansloze gasten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')