CDA en zeker VVD, die eigenlijk altijd geregeerd hebben, op een paar jaren na. Links heeft simpelweg nooit geregeerd, op dat ene kabinet 40 jaar terug na (welke economisch gezien niet beter of slechter presteerde dan andere kabinetten). Hooguit de PvdA (hoewel ik ook die niet als echt links zie maar meer centrum-links), maar die hadden altijd gezelschap van VVD of CDA. Dus het is onmogelijk te zeggen wat er zal gebeuren als er ooit een kabinet komt dat bestaat uit een combinatie PvdA/GL/D66/SP. Mensen gaan, gebaseerd op niet meer dan domme stereotypen, helemaal tekeer over failliet gaan, terwijl alle schulden die we nu hebben toch echt gekomen zijn onder het beleid van voornamelijk CDA en VVD.quote:
In dat interview was hij een stuk positiever over de PVV dan over de PvdA. Dat is gewoon flirten met de PVV dus flirten met een extreemrechtse beweging. En dat is heel openlijk toenadering zoeken tot de PVV.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mark Rutte sluit ze niet uit. Net zoals hij de PvdA niet definitief uitsluit. Ik vind het wel verklaarbaar, het zal namelijk dom zijn om een partij voor de verkiezingen al uit te sluiten. Maar mocht Rutte echt openlijk toenadering zoeken tot de PVV waardoor een PVV/VVD kabinet wel heel waarschijnlijk wordt, dan zal zelfs ik overwegen om uit strategisch oogpunt te stemmen op D66.
Rechts is op FOK altijd veel groter bij dergelijke polls. Het is en blijft toch een vrij rechts mediumquote:Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef Halcon het volgende:
Rechts doet het goed!
Serieus? Zijn er werkelijk mensen zo sneu dat ze een internetpoll gaan saboteren om ons Job een stijfje te bezorgen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:59 schreef Jurgen21 het volgende:
Kan iemand de poll weghalen? Een of andere pipo heeft het nodig gevonden de poll te verpesten door 40 keer PvdA te (laten) stemmen...
Eerder om te stangen vermoed ikquote:Op zondag 16 mei 2010 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Serieus? Zijn er werkelijk mensen zo sneu dat ze een internetpoll gaan saboteren om ons Job een stijfje te bezorgen?
Ik denk dat het Wouter was die de PvdA toch graag op de een of andere manier wil bijstaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:11 schreef ethiraseth het volgende:
Het was Cohen die thuis vanachter telkens wisselende proxies hier op Fok zit te stemmen op polls!De man moet toch iets nu hij gaan campagne mag voeren.
In mijn optiek is een flirt wat anders dan openlijk toenadering zoeken. Als hij overduidelijk had uitgesproken een coalitie met de PVV echt te zien zitten dan had ik een andere conclusie getrokken. Maar laten we de ontwikkelingen rustig afwachtenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dat interview was hij een stuk positiever over de PVV dan over de PvdA. Dat is gewoon flirten met de PVV dus flirten met een extreemrechtse beweging. En dat is heel openlijk toenadering zoeken tot de PVV.
Ok.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In mijn optiek is een flirt wat anders dan openlijk toenadering zoeken. Als hij overduidelijk had uitgesproken een coalitie met de PVV echt te zien zitten dan had ik een andere conclusie getrokken. Maar laten we de ontwikkelingen rustig afwachten.
En volgens mij laat Rutte dus zien dat het voor hem nadrukkelijk wel een optie isquote:Nogmaals: een VVD/PVV coalitie is géén optie voor mij.
Nogmaals, ik wacht het rustig af Du_kequote:Op zondag 16 mei 2010 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok.
[..]
En volgens mij laat Rutte dus zien dat het voor hem nadrukkelijk wel een optie is. Zeker omdat hij de PvdA min of meer uitsluit en dus wel uit moet komen op een CDA-VVD-nogiets coalitie. D66 en CU zijn dan te klein en wat blijft er dan over...
2 Polls in 1 topic was nog niet genoeg?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Waar ga jij op stemmen 9 juni?CDA VVD PvdA PVV Groenlinks SP D66 ChristenUnie SGP PvdD Een nieuwe partij Ik ben te jong om te stemmen Weet ik niet Geen idee, maar in ieder geval links Geen idee maar in ieder geval rechts Ik stem niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nieuwe poll, nieuwe kansen.
Wacht maar tot zijn begeleiders hem achter de pc betrappen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:12 schreef Jurgen21 het volgende:
De nieuwe is ook alweer verknald. Blijkbaar verveelt iemand zich...
Misschien een domme vraag, maar waarom kopieer je mijn poll?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Waar ga jij op stemmen 9 juni?CDA VVD PvdA PVV Groenlinks SP D66 ChristenUnie SGP PvdD Een nieuwe partij Ik ben te jong om te stemmen Weet ik niet Geen idee, maar in ieder geval links Geen idee maar in ieder geval rechts Ik stem niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nieuwe poll, nieuwe kansen.
Volgens mij staat mijn poll in de OP en is het enige dat zinloos is jouw kopie daarvan.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef timmmmm het volgende:
Mja, ik kan het ding nu wel weghalen, maar dan is dit topic verder ook volslagen zinloosIk ga eens even denken wat ik hiermee moet.
Nieuwe poging, aangezien de eerste vernaggeld is. Inmiddels is dat ook met de nieuwe gebeurd.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom kopieer je mijn poll?
Blijkt maar weer dat PVDA-ers kansloze gasten zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:12 schreef Jurgen21 het volgende:
De nieuwe is ook alweer verknald. Blijkbaar verveelt iemand zich...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |