Wees niet bang, het zal zich niet vertalen in de verkiezingsuitslag. Kans dat de PVV in de regering komt is nihil.quote:
Hoe volgt die voorkeur uit je doelstelling? Mij lijkt CDA een betere keuze Dat ik dat ooit nog eens zeggen zouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef Klopkoek het volgende:
Ik stem om Paars onmogelijk te maken
[ afbeelding ]
Dus SP
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Hoe volgt die voorkeur uit je doelstelling? Mij lijkt CDA een betere keuze Dat ik dat ooit nog eens zeggen zou![]()
Een stem op het CDA draagt tenminste eventueel nog bij aan de vorming van een niet paars kabinet, wat de kans op paars kleiner maakt dan stemmen op een partij die weliswaar ook niet in een paars kabinet zou stappen, maar tevens niet in welk ander kabinet dan ook (PvdA-GL-SP-D66 zie ik vooralsnog niet gebeuren).
Ik zou nooit op de VVD kunnen stemmen. Alleen al het idee dat ik daar Paars mee mogelijk kan maken zou mij daarvan weerhouden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Halcon het volgende:
Ik twijfel tussen VVD en CDA. Een stem op CDA is in elk geval een stem tegen Paars, met een stem op de VVD heb ik die zekerheid wat minder.
PvdD, want ik hou ook van beestjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Groenlinks, want ik hou van beestjes en plantjes en boompjes.
No shitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |