Achterlijk zijn ze hoe dan ook wel. Tenzij je het moedwillig schrappen van een hele hoop wetgeving ter bescherming van minderheden niet achterlijk vindt. Maarja, ik snap dat moslims tegenwoordig zo eng zijn dat alles geoorloofd is.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde , maar het is natuurlijk stoer om PVV stemmers achterlijk , ongeschoold of tokkie te nomen
Hoe verklaar jij dat Hans Jansen, een arabist, niet zo' n fan is van de Islam. Wil je nou serieus beweren dat hij achterlijk is, terwijl hij waarschijnlijk veel beter weet waar hij over praat?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Achterlijk zijn ze hoe dan ook wel. Tenzij je het moedwillig schrappen van een hele hoop wetgeving ter bescherming van minderheden niet achterlijk vindt. Maarja, ik snap dat moslims tegenwoordig zo eng zijn dat alles geoorloofd is.
Ik ben fan van geen enkel geloof. Maar je moet wel alle geloven gelijk behandelen. Als je 1 geloof apart achter wil stellen ten opzichte van de rest van je gewoon heel dom bezig en blijk je niks geleerd te hebben van de geschiedenis en dan vraag ik me oprecht af of je pakweg de middelbare school met succes hebt afgerond...quote:Op maandag 7 juni 2010 08:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dat Hans Jansen, een arabist, niet zo' n fan is van de Islam. Wil je nou serieus beweren dat hij achterlijk is, terwijl hij waarschijnlijk veel beter weet waar hij over praat?
Die tweedeling is een dom Marxistisch verzinsel, met z'n these en antithese. De werkelijkheid laat zien dat er meer een rechtsscheve klokvormige verdeling is van bijvoorbeeld inkomen. Daarnaast zijn er geen subgroepen (dus meerdere verdelingen) te onderscheiden in de populatie, er is één grote groep.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef RensWisse het volgende:
PvdA, weg met de tweedeling en polarisering en met z'n allen de crisis te lijf.
leg daar nu de inkomensverdeling van 1977 op en je zult schrikkenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die tweedeling is een dom Marxistisch verzinsel, met z'n these en antithese. De werkelijkheid laat zien dat er meer een rechtsscheve klokvormige verdeling is van bijvoorbeeld inkomen. Daarnaast zijn er geen subgroepen (dus meerdere verdelingen) te onderscheiden in de populatie, er is één grote groep.
[ afbeelding ]
Omdat niet stemmen helemaal niks oplost. Dan doe je gewoon niet mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef Azijnproever het volgende:
Het verbaast me echt dat er niet meer mensen die bewust kiezen niet of blanco te stemmen. Zeker geizen de kwaliteit van de campagne tot nu toe.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik stem op de PVV. Kankerflikkers van een straatterroristen, jullie worden aangepakt!
OPZOUTEN OPTYFEN met de straatterroristen en hun gespuis van familie.
Dat is ook een beetje het idee; ik trek mijn handen ervan af.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
Omdat niet stemmen helemaal niks oplost. Dan doe je gewoon niet mee.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef Vandergeld het volgende:
Jammer dat Fortuyn jaren geleden is neergeschoten, dat was een persoon naar mijn hart, Geert Wilders schiet veel en veel te ver door naar mijn mening en zal mijn stem dan ook zeker niet krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |