nou inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is by far het slechtste blik vrouwen wat ze open hebben getrokken voor Take Me Out tot nu toe. Oké, klein handjevol dat er leuk uitziet, waarvan twee van hen waarschijnlijk het leukst en oprechtst zijn (Elise en Iren geloof ik). Prima dat de meeste vrouwen van het rijtje eisen hebben, maar reëel zijn ze vaak allesbehalve. Sjesus...
Then again: de meeste gasten tot nu toe komen trouwens uit hetzelfde blik, dus wat dat betreft...
Maar goed, we kijken gewoon verder eh!
Ik heb maar met een half oog gekeken,(visite)quote:
Qua aandachtshoeren valt het reuze mee toe nu toe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is by far het slechtste blik vrouwen wat ze open hebben getrokken voor Take Me Out tot nu toe. Oké, klein handjevol dat er leuk uitziet, waarvan twee van hen waarschijnlijk het leukst en oprechtst zijn (Elise en Iren geloof ik). Prima dat de meeste vrouwen van het rijtje eisen hebben, maar reëel zijn ze vaak allesbehalve. Sjesus...
Then again: de meeste gasten tot nu toe komen trouwens uit hetzelfde blik, dus wat dat betreft...
Maar goed, we kijken gewoon verder eh!
Dit is hem vast niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef golfer het volgende:
Ik heb RT5 ook gevonden en wacht op de komst van onze Fok!-held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |