vis dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja raar hè?? Ik denk ook al de hele dag dat het zaterdag is. Maar gelukkig toen ik boodschappen ging doen besefte ik dat het toch echt vrijdag is en als goed katholiek heb ik de maaltijd daarop afgestemd.![]()
Zal als ik ga koken zo er effe een foto van maken.
Joh flikker toch op naar je boerenfamilie met je interessant lopen doen over "de betere wijnen" en pseudo leuke postjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zo'n post ook "xenofobisch" noemen,. meneer "ik laat me nooit op de kast jagen".
Zwaardvis hier..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms ben ik jaloers op je. Maar goed, als je een beetje kunt neuken regel je een wijf die weer voor jou kan koken. En zo is het cirkeltje weer mooi rond
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker toch op naar je boerenfamilie met je interessant lopen doen over "de betere wijnen" en pseudo leuke postjes.
Ben je vergeten wat voor wijn je hier te zuipen kreeg terwijl Aldi-meuk volstaan had.
En trouwens het was Caro die een recept aan mij vroeg en daar geef ik dan netjes antwoord op.
Ik heb ooit botervis gekocht en dat was zo lekker. Maar de visboer had het niet. Dit lijkt qua structuur er redelijk op. Beetje zalm achtig. Stevig als een stuk vlees zeg maarquote:
Ja, het enige nadeel aan die slager is dat het zó ontiegelijk druk daar is altijd, de hele wijk koopt daar zn vlees zo ongeveer. Maar dat heeft als voordeel dat het vlees supervers is, dat proef je gewoon. Wij zijn ongeveer zo'n 30 e kwijt per week, schat ik, dan hebben we zo'n 3,5 kg vlees? En dan dus met name lams, beetje rund en beetje kip.quote:
Wat een ge Jancerrequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.![]()
En da's aardig gelukt.![]()
En echt gewéldig hoor Coos toen, die Sancerre. Een hele prestatie van je.
Zeker van een WAO uitkeringquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.![]()
En da's aardig gelukt.![]()
En echt gewéldig hoor Coos toen, die Sancerre. Een hele prestatie van je.
Botervis is wel okquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit botervis gekocht en dat was zo lekker. Maar de visboer had het niet. Dit lijkt qua structuur er redelijk op. Beetje zalm achtig. Stevig als een stuk vlees zeg maar
Backstabber. Maar ik ga even wat te eten koken voor mijn boerenfamilie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeker van een WAO uitkering![]()
Maar je bedoeld als mensen zélf een pakje opentrekken? Ja, dat is niet uit de hoogte doen maar duidelijk maken dat het ook makkelijk is om zelf snel en gezond dingen te bereiden.![]()
Droeftoeter
Het zwaard is er wel af hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Botervis is wel ok![]()
Zwaardvis nog nooit gehad, dat daar vraag naar is
Show ofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu effe culi doen in de keuken en zal zo even een verslagje doen.![]()
Nu zeker met foto's!
Vergeet de "culi-room" niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu effe culi doen in de keuken en zal zo even een verslagje doen.![]()
Nu zeker met foto's!
Het nieuws kijken op een campingzenderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om deze tijd moet je het journaal kijken Pietje, onder het genot van koffie
RTL4 een campingzender noemen; dan doe jij ze wel heel erg tekort Remlof. Ik vind het als tegenhanger van het journaal meer dan perfect en je kunt lekker doorschakelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het nieuws kijken op een campingzender!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |