ik dus ookquote:
quote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Nopequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
maarem heb jij nog nooit red label gehad?
kan ik je wel aanraden is erg lekker whisky om te drinkenquote:
Ik zou het zo niet wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan ik je wel aanraden is erg lekker whisky om te drinken
persoonlijk vind ik het lekkerder dan jack daniels
wat drink je het liefste dan?quote:
Kwam door giertjequote:
quote:
okee geen voorkeur voor bepaalde dranken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik ben en waar ik zin in heb
Jij maakte post #300!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
geef mij maar de schuld
![]()
ik stond net op et punt om een lapo te doen maar ja jij was me voor
He, jij staat erinquote:
mja om em daarna te vullenquote:
wie ben jij dan op de foto?quote:
Meestal Apfelkorn of jagermeister maar wil ook soms nog wel eens wodka drinkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee geen voorkeur voor bepaalde dranken?
zwarte wodka dat vind ik wel zo lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal Apfelkorn of jagermeister maar wil ook soms nog wel eens wodka drinken
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
zware wodka dat vind ik wel zo lekker
apfelkorn vind ik niet te zuipen
gelukkig welquote:
oow okee dacht etquote:
Vroegah... Goede oude tijd /traantje wegpinktquote:
zoals jack daniels dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik lust whiskey (spelling aan te passen naar voorkeur)
Zwarte wodka redbullquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
zwarte wodka dat vind ik wel zo lekker
apfelkorn vind ik niet te zuipen
naaaah liever puurquote:
Nooit puur gehad.quote:
ik alleen maar puur eigenlijkquote:
Dat dronk ik vroeger altijd, Black Fly heette dat hierquote:
Marijkequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd, Black Fly heette dat hier![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen dan.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wijn en bier zijn lekker.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef Xaryna het volgende:
Marijke!
Ik heb wodka en whiskey ook alleen puur gehad, eigenlijk. Maar ik lust het allebei. Maar wijn en bier zijn vies.
grand prestige was het eerste bier wat ik ooit dronkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wijn en bier zijn lekker.Ik zal zo eens even Grand Prestige gaan halen voor mijn pappa
Is waarschijnlijk door die kroeg verzonnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen dan.
[..]
Serieus?Nooit geweten
ja hoor morgen op datequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lieffies!Alles goed met iedereen?
En hoe is het met Murp en mini-Murp?
minimurps 4e tandje is er al.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Hier goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
dat ik hier niet op sta:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heb ik gemist en hoe kan ik winnen?
quote:
Wauw, mini-Murps worden snel grootquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef murp het volgende:
[..]
minimurps 4e tandje is er al.
murp zelf is erg moe
ja, Juni vast contractquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw, mini-Murps worden snel grootMaar wel leuk
Hahahaha, ja dat geloof ik graag, een kindje wat tandjes krijgt is niet goed voor je nachtrust![]()
Heb je al meer duidelijkheid over je werk eigenlijk?
ken der al jaren vroeger was ze goffik en we praten wel es op msnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vertel! Wie is de gelukkige dame en waar ken je d'r van?
[..]
Wauw, mini-Murps worden snel grootMaar wel leuk
Hahahaha, ja dat geloof ik graag, een kindje wat tandjes krijgt is niet goed voor je nachtrust![]()
Heb je al meer duidelijkheid over je werk eigenlijk?
quote:
Tof!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken der al jaren vroeger was ze goffik en we praten wel es op msn
en morgen gaan we samen naar duitsland
ben benieuwd we zijn wel erg verschillend van elkaar
jazeker hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]gefeliciteerd!
[..]
Tof!Heel veel plezier, je laat wel even weten hoe het was he?
Ooooh veel plezierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken der al jaren vroeger was ze goffik en we praten wel es op msn
en morgen gaan we samen naar duitsland
ben benieuwd we zijn wel erg verschillend van elkaar
Gefeliiiquote:
dank je is lang geleden dat ik op date ben geweestquote:
aaah beter man gefeliciteerdquote:
quote:
quote:
waarom dan?quote:
Het staat naast me en het wil opgedronken worden. Ik kan de verleiding bijna niet weerstaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
grand prestige was het eerste bier wat ik ooit dronk
Nee gewone filter dit keerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met oranjefilter?
[..]
och het zit ff tegen vandaag...
geef er aan toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het staat naast me en het wil opgedronken worden. Ik kan de verleiding bijna niet weerstaan
Prima, niks mis mee, kom maar opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef laforest het volgende:
Nee gewone filter dit keer
(___)___________))))
Jij mag niet.quote:
Klinkt alsof je verslaafd bent, DWquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het staat naast me en het wil opgedronken worden. Ik kan de verleiding bijna niet weerstaan
Mikado.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
Wie geeft mij een goede suggestie wat ik ga doen vanavond?
Bier drinkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
Heb ik nietquote:
Ik moet ook weer eens wat maken volgens mijquote:
Zoek een boom en ga het makenquote:
Auto vast halen en hier komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
Dat sowiesoquote:
Het is Grand Prestige!quote:
Een boom?quote:
Dan heb jij geen cadeautjesquote:
Sorry ik zit even zonder inspiratiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
Er is kermisquote:
Hoe ga je dat dan voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er is kermis
Op zich een goed idee. Maar aan de andere kant, kans is aanwezig dat ik dan met een blauw oog thuis kom
dat dusquote:
Jeweetwel, die dingen van hout met blaadjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een boom?
[..]
Dan heb jij geen cadeautjes
Welkom in de randstad, met Nieuwe Nederlanders die zich helemaal het mannetje vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan voor elkaar krijgen?
Hoe zieligquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welkom in de randstad, met Nieuwe Nederlanders die zich helemaal het mannetje vinden.
Oh, wacht, die bruin met groene dingen die mijn uitzicht belemmeren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jeweetwel, die dingen van hout met blaadjes.
Je speelt nu met je leven.quote:
dat is wel zo lang geleden dat ik die heb gehad de smaak vergeet ik nooitquote:
Kermisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er is kermis
Op zich een goed idee. Maar aan de andere kant, kans is aanwezig dat ik dan met een blauw oog thuis kom
Ja die. Daar kan je Mikado van makenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, wacht, die bruin met groene dingen die mijn uitzicht belemmeren?
[..]
Je speelt nu met je leven.
Mjah, inderdaad. Wij lopen gewoon rechtdoor, en gaan niet aan de kant. Noem het uitlokken, maar als zij expres op je af komen gelopen is het erom vragenquote:
voor sexy en gewaagd?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar weer eens foto's maken...
Dan heb ik jou wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een boom?
[..]
Dan heb jij geen cadeautjes
Ik snap wat je bedoeldquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, inderdaad. Wij lopen gewoon rechtdoor, en gaan niet aan de kant. Noem het uitlokken, maar als zij expres op je af komen gelopen is het erom vragen
Ik ga zaterdag gedwongen worden denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar weer eens foto's maken...
Het is dus niet alleen in de randstadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
KermisHier in Leeuwarden lijkt dat tegenwoordig meer op een dierentuin met al die aapjes die er rondhangen
Maar zo'n ding doorknagen duurt zo langquote:
Is dat al cadeau genoeg?quote:
Mooi zo.quote:
knetterbiele lenen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag gedwongen worden denk ik.
[..]
Het is dus niet alleen in de randstad
[..]
Maar zo'n ding doorknagen duurt zo lang
Waarom weet ik dat je een kettingzaag bedoeltquote:
nee hier in apeldoorn is het net zo ergquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe maar niet. Gezien familie enzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er is kermis
Nee, tenminste, Leeuwarden is geen randstad tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan heb je wat te doen vanavondquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Botsauto's op een weiland zetten, is de kermis een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee hier in apeldoorn is het net zo erg
Stand your groundquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe maar niet. Gezien familie enzo.
Nee, meer buitenlandquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, tenminste, Leeuwarden is geen randstad toch
Daar heb je een punt. En hoef ik geen tandenstokers meer te gebruikenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag gedwongen worden denk ik
Jij.quote:
Omdat het te algemeen isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat je een kettingzaag bedoelt
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Botsauto's op een weiland zetten, is de kermis een stuk rustiger.
[..]
Stand your ground
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. En hoef ik geen tandenstokers meer te gebruiken
Een knetterbiele? Nooit eerder gehoordquote:
quote:
oooew leuk als je gepost hebt let me know kan ik effe kiekenquote:
Maar toch weet merendeel wel meteen wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een knetterbiele? Nooit eerder gehoord
Ja dus?quote:
In de juiste context wel. Als je het zomaar gaat vragen niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch weet merendeel wel meteen wat je bedoelt
enige goeie aan die film was dat frodo een pak slaag kreegquote:
ik dus welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In de juiste context wel. Als je het zomaar gaat vragen niet.
Ga flossen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, meer buitenland
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
enige goeie aan die film was dat frodo een pak slaag kreeg
ik kende em nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch weet merendeel wel meteen wat je bedoelt
mwah ik heb betere films gezien en sowieso real life hooligan films zijn leukerquote:
okequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
oooew leuk als je gepost hebt let me know kan ik effe kieken
Stand your ground and fightquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Botsauto's op een weiland zetten, is de kermis een stuk rustiger.
[..]
Stand your ground
Buitenland is overdrevenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, meer buitenland
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
enige goeie aan die film was dat frodo een pak slaag kreeg
quote:
Jawel. Deel 2 ook trouwensquote:
Hooligans: Ultra The Moviequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah ik heb betere films gezien en sowieso real life hooligan films zijn leuker
quote:
Scheelt niet veel.quote:
[..]
Buitenland is overdreven
Ik zou het zo nog niet wetenquote:
Die titel te horen lijkt het me niet veel goedsquote:[..]
Hooligans: Ultra The Movie
Kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het zo nog niet weten
[..]
Die titel te horen lijkt het me niet veel goeds
Toffe film is dat, herkenbaar zeg maarquote:
ik heb hier nog een hooligans dvd liggenquote:
Inderdaad. Daarom ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toffe film is dat, herkenbaar zeg maar
Ik meerderequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb hier nog een hooligans dvd liggen
Jaquote:en die reeks op discovery vond ik ook geniaal
vooral toen ze die lui van utrecht gingen interviewen met de vraag waarom ze hun eigen stadion hadden gesloopt
zegt er een zo van nou en we gingen toch al verbouwen
Aha, ik weet nog wel dat ik een keer tijdens maatschappijleer ook een film over hooligans heb gezien, weet alleen niet meer welke dat wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken
Jawel hoor. Het kan zijn dat ik er 2 door elkaar haal, maar het is een soort van docu met echte beelden.
Oh die serie ken ik wel, heb ze allemaal al op discovery gezienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ook.
[..]
Ik meerdere
[..]
Ja
Of die Engelse kerel, die deze week in Brazilië was.
Football Factory is ook tofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken
Jawel hoor. Het kan zijn dat ik er 2 door elkaar haal, maar het is een soort van docu met echte beelden.
brazilianen zijn sowieso fanatiek in sportquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef Ezechielk het volgende:
Ja
Of die Engelse kerel, die deze week in Brazilië was.
uhuh hij neemt wel enorme risicos somsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die kerel is wel cool in die serie over hooligans
Dat wel maar zo krijg je wel te zien hoe erg het isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh hij neemt wel enorme risicos soms
dat zeer zeker toch valt het in verhouding hier in nederland wel mee met de hooligansquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar zo krijg je wel te zien hoe erg het is
* Ezechielk usenet aanslingert.quote:
Klopt zoals je het zag zoals het in Brazilië wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeer zeker toch valt het in verhouding hier in nederland wel mee met de hooligans
jaaa of in turkije stelletje messentrekkers daarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt zoals je het zag zoals het in Brazilië was
Maar ook als je daar ziet als er gescoord wordt, daar wil je echt niet tussen zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa of in turkije stelletje messentrekkers daar
neee echt niet dan word je gewoon gepletquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ook als je daar ziet als er gescoord wordt, daar wil je echt niet tussen zitten
Kan je beter achteraan staanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee echt niet dan word je gewoon geplet
Dat zuigt. Gewoon handen en voeten, ligt er iemand op de grond dan is het klaar. In Turkije/Italie/Brazilie etc gaan ze dan nog door en gebruiken zelfs pistolenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa of in turkije stelletje messentrekkers daar
ja dat sowieso kan je teminste snel weg als de pleuris uitbreektquote:
Niets moeilijks aan, wat snap je niet?quote:
En de reden die ze opgeven waarom ze de pistolen gebruiken is bij elke het zelfdequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat zuigt. Gewoon handen en voeten, ligt er iemand op de grond dan is het klaar. In Turkije/Italie/Brazilie etc gaan ze dan nog door en gebruiken zelfs pistolen
jaa ik heb het gezien was toen tock ook een aflevering dat ze beschoten werden onderweg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat zuigt. Gewoon handen en voeten, ligt er iemand op de grond dan is het klaar. In Turkije/Italie/Brazilie etc gaan ze dan nog door en gebruiken zelfs pistolen
Alles. Al zie ik soms usenet resultaten bij de torrentresults maar dat kost geld of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets moeilijks aan, wat snap je niet?
Zou best kunnen, het is doodnormaal daar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa ik heb het gezien was toen tock ook een aflevering dat ze beschoten werden onderweg?
Ja, dat was gister nog op TV.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa ik heb het gezien was toen tock ook een aflevering dat ze beschoten werden onderweg?
mja ik weet het echt fucked up zooitje daarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het is doodnormaal daar.
Die moet je ook niet nemenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Alles. Al zie ik soms usenet resultaten bij de torrentresults maar dat kost geld of zo.
Ik ook niet. Wat is het uberhaupt?quote:
Wat doe jij vanavond? Kom je badderen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef justmattie het volgende:
Ez, Rise of the footsoldier is ook een aanrader trouwens !
Staat in de wachtrijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef justmattie het volgende:
Ez, Rise of the footsoldier is ook een aanrader trouwens !
Ik ga zo naar mn vriendin denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond? Kom je badderen?
Snelste manier om dingen te downloaden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is het uberhaupt?
Oh. Verdorie.quote:
Ik download niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snelste manierom dingen te downloaden.
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snelste manier om dingen te downloaden.
Ik kan niet wachten tot ik in Dronten zit. 200/200 verbindingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen
Ik download met bijna 3 MB p/s geloof ik
Ik ookquote:
Hoe vind je dingen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snelste manier om dingen te downloaden.
Das een lekkere verbinding maar wanneer ga je dan naar Dronten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik in Dronten zit. 200/200 verbinding
Ik alleen incidenteel. Als ik iets echt niet kan vinden met nieuwsgroepen.quote:
mja alleen niet alles pakt ie even snel helaasquote:
dat is zeldzaam op nieuwsgroepen zover ik weet staat zo goed als allesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik alleen incidenteel. Als ik iets echt niet kan vinden met nieuwsgroepen.
Als ik het geld ga krijgen dan doe ik dat niet, of als het verboden word, aangezien ik toch weinig albums luisterquote:
Met behulp van FTD, of gewoon de naam van wat je zoekt intypen op www.yabsearch.nl / www.nzbindex.com / vergelijkbare site.quote:
Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das een lekkere verbinding maar wanneer ga je dan naar Dronten?
ik koop zelfs nog cds maar alleen van artiesten die ik echt goed vindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het geld ga krijgen dan doe ik dat niet, of als het verboden word, aangezien ik toch weinig albums luister
Daaromquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zeldzaam op nieuwsgroepen zover ik weet staat zo goed als alles
Doe die zin eens in begrijpelijk Nederlandsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het geld ga krijgen dan doe ik dat niet, of als het verboden word, aangezien ik toch weinig albums luister
Hentai?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met behulp van FTD, of gewoon de naam van wat je zoekt intypen op www.yabsearch.nl / www.nzbindex.com / vergelijkbare site.
[..]
Dat weet ik nog niet
Bijvoorbeeld.quote:
Als ik later geld krijg, jeweetwel, money, meer dan ik nu heb, via werk, dan ga ik albums kopen en niet downloaden. Tot die tijd doe ik dat wel, tenzij het verboden wordt, aangezien ik weinig albums luister maar meer een singlemens ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Doe die zin eens in begrijpelijk Nederlands
Nu moet ik gaan downloaden zekerquote:
Ah, zo. Ik luister teveel verschillende dingen om overal albums van te kopen. Dan Kuijk ik ze welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik later geld krijg, jeweetwel, money, meer dan ik nu heb, via werk, dan ga ik albums kopen en niet downloaden. Tot die tijd doe ik dat wel, tenzij het verboden wordt, aangezien ik weinig albums luister maar meer een singlemens ben.
Inderdaad.quote:
Eens zoeken.quote:
mja dat heb ik dus ook plus als ik alles orgineel zou hebben dan heb ik ruimte tekort omdat ik zoveel verschillende muziek leuk vindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik luister teveel verschillende dingen om overal albums van te kopen. Dan Kuijk ik ze wel
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat heb ik dus ook plus als ik alles orgineel zou hebben dan heb ik ruimte tekort omdat ik zoveel verschillende muziek leuk vind
die vind ik dus echt niet lekkerquote:
Met dat kokkie spulquote:
GIMMEHquote:
Lekkerderderderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon zonder iets, ze zijn zo lekker genoeg
Ik ook. Vraag maar aan DW, hoeveel films ik heb liggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Xaryna het volgende:
Ik download heel veel, en als ik het echt heel goed vind, koop ik het (mits verkrijgbaar).
Dipsaus met naturel chipsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone dipsausjes zijn wel lekker maar dat gerei waar jij het over hebt
Welk station? Kersenboogerd toch?quote:
Zeg eens wat je zoekt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef Xaryna het volgende:
Die Usenet dinges werkt niet. Ik probeer één ding en hij kan m al niet vinden
Linkje?quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze ze dan nog niet op tegen de tijd dat wij daar zijn?
Goed bezigquote:
CDs van Trobar de Morte. Of een gemiddelde anime.quote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dipsaus met naturel chips
[..]
Welk station? Kersenboogerd toch?
[..]
Zeg eens wat je zoekt?
jep kersenboogerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dipsaus met naturel chips
[..]
Welk station? Kersenboogerd toch?
[..]
Zeg eens wat je zoekt?
Ik zou het niet weten, nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dankje
Ja, zo tof om iemand een make over te geven
ja zeik niet zo, mag dan wel dik zijn maar ben niet zo'n typ die in 1 keer een zak leegvreetquote:
Hm. Je noemt er ook wel een. Voor onvindbare muziekheb ik weer een ander programmaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
CDs van Trobar de Morte. Of een gemiddelde anime.
En met een film vind ik eerst vijf pagina's van een Duitse versie of zo
City of Ember. Is zelfs een aXXo van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Je noemt er ook wel een. Voor onvindbare muziekheb ik weer een ander programma
Welke film?
Ik naar IJlstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep kersenboogerd
morgen ga ik ook naar purmerend
Ik heb het probleem met die chips dat die in een keer leeg gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeik niet zo, mag dan wel dik zijn maar ben niet zo'n typ die in 1 keer een zak leegvreet
Ik heb altijd geleerd om te delen
http://www.yabsearch.nl/viewcollection/15162829quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
City of Ember. Is zelfs een aXXo van.
Ja natuurlijk, ik ga het toch niet testen met iets dat je overal kan vinden?
oew leuk wat komt er?quote:
Ik probeer ook anime te vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
CDs van Trobar de Morte. Of een gemiddelde anime.
En met een film vind ik eerst vijf pagina's van een Duitse versie of zo
Ik kom erquote:
Ik ga een beetje vijftig .rar-delen downenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://www.yabsearch.nl/viewcollection/15162829
Tokyo Toshokanquote:
geen leuke bandjes ofzo zoals omnia?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom er![]()
En een paar vrienden van me, verder zou ik het eigenlijk niet weten
[..]
Ik ga een beetje vijftig .rar-delen downen
Je download stukje voor stukje. Dat is altijd zo, je download geen volledige bestanden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom er![]()
En een paar vrienden van me, verder zou ik het eigenlijk niet weten
[..]
Ik ga een beetje vijftig .rar-delen downen
Vast wel? Kijk op de websitequote:
Ik heb slechte ervaringen met rar-delen. Ze doen het niet, of ik mis iets, of ik kan het niet uitpakken. Of virus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je download stukje voor stukje. Dat is altijd zo, je download geen volledige bestanden.
bandjes valt tegen alleen rapalje is wel leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vast wel? Kijk op de website
[..]
Ik heb slechte ervaringen met rar-delen. Ze doen het niet, of ik mis iets, of ik kan het niet uitpakken. Of virus.
Daar zijn de PAR bestanden voor. Die repareren wat stuk is. En er staat hoe compleet hij is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vast wel? Kijk op de website
[..]
Ik heb slechte ervaringen met rar-delen. Ze doen het niet, of ik mis iets, of ik kan het niet uitpakken. Of virus.
Ik doe wel torrent en dan .aviquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar zijn de PAR bestanden voor. Die repareren wat stuk is. En er staat hoe compleet hij is.
Virus? Ja, altijd een risico, maar je leert snel genoeg wat betrouwbare bronnen zijn. Of private sites gebruiken.
Ieder zijn ding hèquote:
Ik heb het over andere anime dan jij denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Tokyo Toshokan![]()
Of via de website van de subbers zelf.
Tokyo Toshokan heeft alles, inclusief hentaiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het over andere anime dan jij denk ik
Mooi. Even kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Tokyo Toshokan heeft alles, inclusief hentai
hentai is lachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het over andere anime dan jij denk ik
Soms wel, soms heb ik last vna plaatsvervangende pijnquote:
mja als je soms ziet hoe die chicks genomen worden kan ik me er wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Soms wel, soms heb ik last vna plaatsvervangende pijn
Het is niet alleen lachen, het is ook geil.quote:
Ik vind het alleen opwindend als er dingen gebeuren die ik ook opwindend zou vinden als ik de vrouw in kwestie wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet alleen lachen, het is ook geil.![]()
mwah dan moet het wel verdomde goed zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet alleen lachen, het is ook geil.![]()
Bondage hentai is echt leuk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind het alleen opwindend als er dingen gebeuren die ik ook opwindend zou vinden als ik de vrouw in kwestie wasMaar da's hetzelfde met porno.
bondage is sowieso leukquote:
Dat is waarquote:
Het werkt beter dan 'gewone' porno bij mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:08 schreef justmattie het volgende:
Ik snap niet dat mensen opgewonden kunnen raken van hentai
Sowieso ''porno''quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het werkt beter dan 'gewone' porno bij mij
Grappig wel jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Porno en hentai doen mij niet zoveel, of ik heb nog niet gevonden wat voor mij 'werkt'. Maar het is wel grappig vaak
Welterustenquote:
Ja grmbl.quote:
Echt een goede planningquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja grmbl.Wedstrijd begon #$%"$ om 17.00 en om 22.00u was het afgelopen
Trauma´s
![]()
Morgen om 10 uur beginnen maar als ze dan weer 5 uur later pas klaar zijn dan zijn ze mooi te laat want om 14.30 begint het middagprogramma![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja grmbl.Wedstrijd begon #$%"$ om 17.00 en om 22.00u was het afgelopen
Trauma´s
![]()
Morgen om 10 uur beginnen maar als ze dan weer 5 uur later pas klaar zijn dan zijn ze mooi te laat want om 14.30 begint het middagprogramma![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
mn chef zijn ogen vandaag toen ik een tie wrap loshaalde... en hoe ik hem daarna vertelde heo ik dat had geoefend
Dat geloop ik graagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
mn chef zijn ogen vandaag toen ik een tie wrap loshaalde... en hoe ik hem daarna vertelde heo ik dat had geoefend
Serieus, zn ogen veiel bijna uit zn kop toen ik dat ding loshaaldequote:
Daar had ik bij willen zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Serieus, zn ogen veiel bijna uit zn kop toen ik dat ding loshaaldeen ik had nog maar 1 zin verteld over hoe ik het vaker had gedaan en hij rende weg
Jij kent de details niet. Ik, zo goed als naakt.quote:
sweet memoriesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kent de details niet. Ik, zo goed als naakt.
De pressies niet, maar het hoe en wat kan ik raden en dan snap ik die blik best welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kent de details niet. Ik, zo goed als naakt.
Nee, sorry, dit raadje niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
De pressies niet, maar het hoe en wat kan ik raden en dan snap ik die blik best wel
Hihi serieus? Hoe heet hij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien zien we hem wel met de elfstedentocht(en hij komt uit Drylts, oorspronkeljk)
We ehbben altijd de foto;s nog!quote:
als we hem zien stappen we uit en tie wrap ik je (met kleren aan :p aan de auto vast, ok?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi serieus? Hoe heet hij?
Zal ik me dan even lief voorstellen als het meisje van die tie wraps?
Ja.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als we hem zien stappen we uit en tie wrap ik je (met kleren aan :p aan de auto vast, ok?
Jij geilt toch op geitjes?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat heeft die geit er nu weer mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |