Supervette video's gezien! Ik wil er eigenlijk ook wel eens heen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef T-Force het volgende:
Gisteren naar Strangerz geweest! Was echt gruwelijk vet!!
Die nieuwe Degos & Re-Done platen gehoord (de mannen zelf draaide zeSnoeihard los die gasten) en ze klonken echt lekker
![]()
Verder stonden er alleen maar talenten te draaien, en raad eens wie er in de zaal stonden los te gaan:
Zany, B-Front, The Pitcher, Tatanka, Dozer, Bioweapon![]()
Blijf elke keer verbaast wat een beer van een vent dat is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
Weer 2 nieuwe twitter filmpjes van Titan!
http://www.twitvid.com/XMRE8
http://www.twitvid.com/XVX35
Spul wat voor Defqon 1 klaar moet zijn!
Heeft hij ook heel veel moeite voor moeten doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:12 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Blijf elke keer verbaast wat een beer van een vent dat is.
Pavelow-spul:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Bab00n het volgende:
Wat is nu de status van die Dubstyle en Pavelow-spul? Vinden echt veel mensen dat leuk?
Dat mag.quote:Want ik vind er namelijk geen zak aan
Bas mixt het niet met hardstyle zoals hij al vaak heeft gezegd. Daarom staat hij ook naast NC ook als Pavelow in een aparte area op Defqon.quote:en ik mag hopen dat het hardstyle niet vervangt of ermee mixt.
Heb je misschien een voorbeeld van een typisch dubstyle nummer?quote:Ik vind de splitsing Raw Hardstyle en Upbeat Hardstyle prima, vind beide namelijk leuk, maar Dubstyle vind ik echt helemaal niets...
Blijg je nu de hele tijd al wat oudere YouTube filmpjes plaatsen?quote:
Zit net de tracklist te bekijken van zijn set en die bevat gewoon echt alles wat ik graag zie in een setje. Platen van Scantraxx,Fusion, DMW & MiM. Oudere platen zoals deep inside en insommia, iets minder oude platen als you try to play en single sound en dan ook nog een paar nieuwe klappers als Frequency en Furious. Top gewoonquote:Op zondag 16 mei 2010 01:14 schreef benniesnugger het volgende:
1e 2 nummers van set Luna
Torture en Dikke Bleek.
heb ik meteen weer de reden waarom ik normaal geen live-uitzendingen beluister. Baal je te hard dat je er zelf niet bent
Nou bij deze dan:quote:Op zondag 16 mei 2010 12:16 schreef 16meter het volgende:
Hier gaat het om verse promooozzzz die nog niet eerder zijn gepost (dacht ik), jwtz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |