Defqon raakte ook in de beginjaren nooit in 1 dag uitverkocht. Tot het bekender werd......quote:
Om diezelfde reden zat ook ik om 12:59:45 al hevig F5'end voor de PC. En VIP upgrade was natuurlijk ook niet verkeerd geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoppaaaaaa![]()
quote:
Ja hoor, net vandaag is de batterij van mijn identifier van de ABN leeg..... dus morgenavond bij mijn vriendin ff de DB kaartjes bestellen....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:53 schreef InGebruik het volgende:
Ik kijk ook deze week wel even voor kaartjes. Nog niet echt haast.
Fucking geniaal!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef T-Force het volgende:
Tering Vette Platenvan Pavelow
Gisteren naar Strangerz geweest! Was echt gruwelijk vet!!
Die nieuwe Degos & Re-Done platen gehoord (de mannen zelf draaide zeSnoeihard los die gasten) en ze klonken echt lekker
![]()
Verder stonden er alleen maar talenten te draaien, en raad eens wie er in de zaal stonden los te gaan:
Zany, B-Front, The Pitcher, Tatanka, Dozer, Bioweapon![]()
Sla ff over anders heb ik geen geld voor misschien bassrulers en sowieso 7th sunday volgende week!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
Nog mensjes die vanaaf naar Euphoria gaan?
Que? Pourquoi?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef NLS04 het volgende:
Ik stop overigens wel met drinken per direct![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al genoeg geld doorheen gejaagd.. Decibel gaat gelukkig nooit zo hard, dus dat kaartje komt van de week wel ergens..
vind Hide & Seek niet wat, Soundflip redelijk en Beautiful & Rich is dat ook...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef mstx het volgende:
Woensdag werd er trouwens ook weer een nieuwe Pavelow gedraaid op TD Radio.![]()
Niet het meest originele nummer uitgekozen om te remixen maargoed. Komt lang niet in de buurt van Soundflip en Beautiful & Rich.![]()
4 kaartjes in the pocketquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
REMINDER: Vandaag om 13:00 de verkoop van de Decibel kaartjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:21 schreef Torrio het volgende:
Omdat iedereen er zo van houdt, dit was pas hard!
qftquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:43 schreef 16meter het volgende:
Youtube dumps gaan het helemaal worden deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |