quote:Op maandag 19 juli 2010 11:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben in waarschijnlijk aanwezig
quote:[quote]Op zaterdag 24 juli 2010 18:35 schreef Koepert het volgende:
Komt in dit YT filmpje niet helemaal uit de verf.... maar deze bass![]()
En dit post ik ook echt half wasted in het dubstep topic.quote:Op zondag 25 juli 2010 04:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
hoogtepunt champion sound: dj sigma en het eerste nummer van a-flex, was ook meteen het
dieptepunt van champion sound:
Niemand wist hoe op sinister souls te reageren. En ik van.
Vet was het hoor. Nu nog op de eerste trein wachten.
ja darkstar heeft/hebben wel toffe productiesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef krioro het volgende:
Hoorde gister op Last.fm radio deze voorbijkomen:
Gelijk verliefd dus maar eens meer van Darkstar gaan luisteren.
Tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:57 schreef Nosh het volgende:
ja hallo, ultieme combinatie clip en muziek.
Klopt, erg vet. Ik kan niet wachten tot die plaat uit isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef Grobbel het volgende:
Ben helemaal geen kenner, maar deze remix vind ik wel weer heel vet:
Ohhquote:
Heb je die titel van de nieuwe release van borgore gezien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:57 schreef TC_Artemis het volgende:
haha de scene is echt verkankerd inmiddels
nee zitten geen wobles in..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:01 schreef Makarowel het volgende:
[..]
Dit is toch geen dubstep of wel dan??
Ik vind er geen fuck aan. Saaie dooremmer plaat zonder climax.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:14 schreef Makarowel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Zit tussen dnb en dubstep in staat er...
Hier sluit ik me volledig bij aan!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind er geen fuck aan. Saaie dooremmer plaat zonder climax.
Datsik!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef MarsX het volgende:
[..]
nee zitten geen wobles in..
dit mag dan nog
maar relaxter
Alles is idd harder geworden enzo. Meen ooit iets gehoord te hebben over "Jonge jongens"-muziek.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:57 schreef TC_Artemis het volgende:
haha de scene is echt verkankerd inmiddels
Ik vind z'n remix van Fix You ook wel wat hebben, lekker diep.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef mrcool het volgende:
[..]
Datsik! [ afbeelding ]
Hier ga ik nou van uit mn plaat!Ook heerlijk in de auto als de bassen je om de oren klappen!
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Makarowel het volgende:
En hoe wil je hier eigenlijk op dansen dan??
Is dit normaal?? Want ik vind het er wel wat gehandicapt eruit zien.
WTF?!???!??!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Makarowel het volgende:
Strak voetenwerk welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Makarowel het volgende:
De video die je hebt opgevraagd, is niet beschikbaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef TC_Artemis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
best wel erreg
Gewoon ff die youtoubetags weghalenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef mrcool het volgende:
[..]
De video die je hebt opgevraagd, is niet beschikbaar.
Als je de video net hebt geüpload, kan het enkele minuten duren voordat deze is verwerkt
Vind dit toch vetter..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Makarowel het volgende:
White dude can't dance ... zijn moves doen me een beetje denken aanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Makarowel het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |