mixt trouwens heerlijk met dezequote:
Niet. Al zou ik een hele set Darkstar-stijl op een feest ook niet tof vinden denk ik. Maar gewoon om mee te chillenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Darkstar is echt KUT
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43850109
Ik verduidelijk mezelf even:quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet. Al zou ik een hele set Darkstar-stijl op een feest ook niet tof vinden denk ik. Maar gewoon om mee te chillen.
Snap ik wel hoor, en ben het denk ik ook wel met je eens wat dat betreft (maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik Darkstar nog nooit live heb meegemaakt).quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik verduidelijk mezelf even:
Persoonlijke mening & als je zoooo'n saaie set hebt gezien waarvoor je een tijd hebt gewacht vol verwachting doet dat af aan het origineel; ook al was dat nog zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahh bassnectar op shambala 2010 is ook al zo sick.. die bass klapt echt overal doorheen.quote:
En je voeten?quote:
Ik had flatjes aan gedaanquote:
laaame..quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had flatjes aan gedaan![]()
Sowieso zat 90% van de mensen te zitten
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik stel voor dat we een vredesjoint gaan rokenDeal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mooi nooit meer naar GLK, geen enkele set haalt het toch bij oktober 09 in Doornroosje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:25 schreef Yorrit het volgende:
[..]
laaame..
ook bij de gaslampkiller??
full stops and exclamation marks
Ja, de dubstep was nog wel aardig, maar wat een teringfestival verder zegquote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef peperclip het volgende:
dubstep tent @ Valtifest was zoooooooooooo nice vandaag!
en als je het gemist hebt is het zeker waard om het volgend jaar daar te bezoeken!
ben er 1 keer doorheen gelopen, was wel veeeell kleiner dan ik had verwacht.. maar ik was daarna tot in de avond daar blijven hakenquote:Op zondag 5 september 2010 02:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, de dubstep was nog wel aardig, maar wat een teringfestival verder zeg
Net ff bassnectar geluisterd, gruwelijke shit man.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Aaahh bassnectar op shambala 2010 is ook al zo sick.. die bass klapt echt overal doorheen.
Vanavond setje zetten @ kasteel alphen a/d rijn. Vandaag weer een goeie 100 euro aan nieuwe tunes gekocht
Klinkt goed, maar kom nergens anders tegen dan gare kwali YTquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Aaahh bassnectar op shambala 2010 is ook al zo sick.. die bass klapt echt overal doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |