Dat kan niet, de lijsten zijn al definitief...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef marcodej het volgende:
Het enige voordeel kan zijn dat Sabine Uitslag een plekje stijgt op de kandindatenlijst.
Maar daaruit volgt dan toch dat ze automatisch stijgt? Of krijg je dan zo'n Fortuy-situatie dat mensen op een dood of niet-verkiesbaar persoon kunnen stemmen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan niet, de lijsten zijn al definitief...
Als hij zich terugtrekt schuift de rest automatisch op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan niet, de lijsten zijn al definitief...
Dat idee heb ik ook, er staat in zijn eigen verklaring dat-ie uit de actieve politiek terugtreedt, niet uit de algehele politiek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
Dat wordt voor hem weer netjes op de achtergrond campagnes op poten zetten en spindocteren. Misschien kan ie het over vier jaar nog eens proberen.
Jack de Vries blijft op de lijst staan, die kan gewoon niet meer aangepast worden, maar hij zal zijn zetel niet innemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar daaruit volgt dan toch dat ze automatisch stijgt? Of krijg je dan zo'n Fortuy-situatie dat mensen op een dood of niet-verkiesbaar persoon kunnen stemmen?
Bij iedere vreemdgaande man is ook een vrouw waarmee hij vreemdgaat hoor. There are two who tangoquote:
Mwa. Een politiek adviseur of spindocter kan zich goed op de achtergrond houden lijkt mij. Dat heeft ie jaren gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:05 schreef Toad het volgende:
@eriksd Jack de Vries heeft eerder gezegd dat je nooit zo'n functie als campagnemedewerker kan hebben, als je bekend bent bij het grote publiek. Vandaar dat hij ook was overgestapt naar een communicatiebureau.
Bulten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef SeLang het volgende:
Zijn er picca's van dat sletje?
Ja en toen hij 'te bekend' werd besloot hij om die reden over te stappen naar een commercieel bureau. Dus het is wel interessant om te kijken wat hij nu gaat doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mwa. Een politiek adviseur of spindocter kan zich goed op de achtergrond houden lijkt mij. Dat heeft ie jaren gedaan.
Hij heeft alsnog een enorm netwerk wat hij wel zal gebruiken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:05 schreef Toad het volgende:
@eriksd Jack de Vries heeft eerder gezegd dat je nooit zo'n functie als campagnemedewerker kan hebben, als je bekend bent bij het grote publiek. Vandaar dat hij ook was overgestapt naar een communicatiebureau.
NOS Teletekst:quote:Staatssecretaris Jack de Vries van Defensie treedt terug. De CDA'er kwam deze week in opspraak nadat bekend was geworden dat hij een buitenechtelijke relatie had met een ondergeschikte.
Hij is natuurlijk wel chantabel geweest. Nu iedereen ervan wist viel dat ook weg, dus van mij had het niet gehoeven. Ik vind het zonde van een dergelijk politiek talent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef venomsnake het volgende:
Het zal mij verder een worst zijn of hij aftreedt of niet, maar de reden vind ik echt belachelijk.
Oh jee, hij heeft een geil mokkeltje geneukt.. Nu kan hij vast geen goede minister meer zijn.... Pffffff.
Amerikaanse toestanden.
ik nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:32 schreef SeLang het volgende:
Ach, wie is er nou niet weleens met z'n secretaresse naar bed geweest
Heb je geen secretaresse?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |