abonnement Unibet Coolblue
pi_81429242
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Kom op, ze weten echt wel dat het leeft. Is gewoon een bewuste actie
Jij ziet graag dat het een bewuste actie zou zijn, zodat je een reden denkt te hebben om te bashen.

Als ze mensen willen shockeren, dan is er wel iets beters te bedenken dan 1,5 week na dato tegen een verrote krans aan te trappen. Bovendien staat aan de overkant van de straat het Joodse monument en met die krans is helemaal niets gebeurd.
pi_81430182
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:52 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Jij ziet graag dat het een bewuste actie zou zijn, zodat je een reden denkt te hebben om te bashen.
Ah, ik snap het alweer. je denkt dat ik denk dat het Marokkanen zijn? Of drama! Moslims? Je denkt maar wat je wilt denken. Ik denk dat het een groep onopgevoedde jongelui zijn die bewust willen schockeren. Kunnen net zo goed blanke jongens zijn. Misschien bash je die liever? (Ja, is net zo'n onzinnige aanname Schijt juist op dat benoemen van een aparte groep (of het moet uit discriminerend oogpunt gedaan zijn) Het zorgt alleen maar voor mondsnoerpraktijken van de daad want het zijn allochtonen en jullie discrimineren en dat is zoooo gemeen dus jullie moeten allemaal je mond houden en alles is gewoon een kwajongensstreek (of het moeten katholieken of blanken zijn, dan mag het wel), en heel veel geld voor voorlichting en praatgroepen.
quote:
Als ze mensen willen shockeren, dan is er wel iets beters te bedenken dan 1,5 week na dato tegen een verrote krans aan te trappen. En in tegenstelling tot jou, denk ik niet meteen aan Marokkanen of moslims. Denk daar maar eens over na


Die verrotte krans is totaal onbelangrijk. Wat het symboliseert , en waarom dus niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 mei 2010 @ 20:12:30 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_81430190
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:50 schreef LosPollos het volgende:
Toch moet je dit soort incidenten ook zeker niet gaan overdramatiseren. Het is gewoon een smakeloze actie van enkele hangjongeren, maar ze willen er heus geen statement mee maken of mensen bewust diep kwetsen. Over het algemeen weten ze amper wat ze aan het slopen oid zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat buitenstaanders zich hier nou zo enorm over opwinden.


Mijn excuses.Zal me er niet meer over opwinden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_81430377
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Ah, ik snap het alweer. je denkt dat ik denk dat het Marokkanen zijn? Of drama! Moslims? Je denkt maar wat je wilt denken. Ik denk dat het een groep onopgevoedde jongelui zijn die bewust willen schockeren. Kunnen net zo goed blanke jongens zijn. Misschien bash je die liever? (Ja, is net zo'n onzinnige aanname Schijt juist op dat benoemen van een aparte groep (of het moet uit discriminerend oogpunt gedaan zijn) Het zorgt alleen maar voor mondsnoerpraktijken van de daad want het zijn allochtonen en jullie discrimineren en dat is zoooo gemeen dus jullie moeten allemaal je mond houden en alles is gewoon een kwajongensstreek (of het moeten katholieken of blanken zijn, dan mag het wel), en heel veel geld voor voorlichting en praatgroepen.
[..]

Die verrotte krans is totaal onbelangrijk. Wat het symboliseert , en waarom dus niet.
Dat zeg ik niet. Het is anders helemaal onverklaarbaar waarom jij zo'n onbenullig incident zo geforceerd op wenst te blazen. 1,5 week na dato wordt er met een verrote krans gevoetbald, terwijl aan de overkant van de straat een krans heel wordt gelaten die notabene voor het Joods monument ligt. Zowel het moment als de handeling wijzen meer op wat kattekwaad.

Er is weinig reden om aan te nemen dat de hangjongeren echt wilden shockeren / mensen bewust wilden kwetsen. Dat speelt zich echt enkel af in de hoofden van sensatiezoekers en dramaqueens zoals jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosPollos op 14-05-2010 20:23:53 ]
pi_81430628
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jammer van dat 'kneus.'

Ontkracht je poëtische eerste zin.


Wanneer je morgen weer dezelfde teletekst zoekt staat er een ander bericht. Logisch dus dat je een bron van NOS zoekt. Snap je vast wel Anders vraag jij een oudere thuis even om het uit te leggen
pi_81430772
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Het is anders helemaal onverklaarbaar waarom jij zo'n onbenullig incident zo geforceerd op wenst te blazen. 1,5 week na dato wordt er met een verrote krans gevoetbald, terwijl aan de overkant van de straat een krans heel wordt gelaten die notabene voor het Joods monument ligt.

Er is weinig reden om aan te nemen dat de hangjongeren echt wilden shockeren / mensen bewust wilden kwetsen. Dat speelt zich echt enkel af in de geest van sensatiezoekers en dramaqueens zoals jij.
Ik begin niet over Marokkanenbash. dat doe jij , dramaqueen

En waar lag die krans voordat ze er mee gingen voetballen? Ik ga ook niet voetballen met een bloemetje die iemand langs de weg heeft gelegd omdat daar iemand is overleden. Dat jij dat normaal vindt? Is jouw probleem. Ik vind dat respectloos.
pi_81430858
Ik snap trouwens niet dat ze die kransen niet weghalen na een paar dagen. Ze kunnen weten dat er jongeren zijn die dat stukje respect voor de doden missen.

Ow, en even voor de goede orde? De nagedachtenis is dus niet alleen voor de joden, maar voor alle gevallenen overal ter wereld in oorlog.

Dus die gast hier boven mij? Waarom denk je dat het alleen om joden gaat?
pi_81430883
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Het is anders helemaal onverklaarbaar waarom jij zo'n onbenullig incident zo geforceerd op wenst te blazen. 1,5 week na dato wordt er met een verrote krans gevoetbald, terwijl aan de overkant van de straat een krans heel wordt gelaten die notabene voor het Joods monument ligt. Zowel het moment als de handeling wijzen meer op wat kattekwaad.

Er is weinig reden om aan te nemen dat de hangjongeren echt wilden shockeren / mensen bewust wilden kwetsen. Dat speelt zich echt enkel af in de hoofden van sensatiezoekers en dramaqueens zoals jij.


Rationeel denkende mensen, ze bestaan nog.
pi_81430949
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Ik begin niet over Marokkanenbash. dat doe jij , dramaqueen

En waar lag die krans voordat ze er mee gingen voetballen? Ik ga ook niet voetballen met een bloemetje die iemand langs de weg heeft gelegd omdat daar iemand is overleden. Dat jij dat normaal vindt? Is jouw probleem. Ik vind dat respectloos.
Ik heb het nergens over Marokkanenbashen gehad. Het staat er heel duidelijk dat jij dit enorm uitvergroot om een huilerig verhaal op te kunnen hangen. Of je dat nou tegen Marokkanen doet of Lonsdale-hangjongeren doet er helemaal niet toe en daar laat ik mij ook niet over uit.

Niemand vindt het hier normaal gedrag, maar dat betekent niet dat we zo doorslaan zoals jij door te denken dat het een hele bewuste actie was om mensen te kwetsen.
pi_81431272
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over Marokkanenbashen gehad. Het staat er heel duidelijk dat jij dit enorm uitvergroot om een huilerig verhaal op te kunnen hangen. Of je dat nou tegen Marokkanen doet of Lonsdale-hangjongeren doet er helemaal niet toe en daar laat ik mij ook niet over uit.

Niemand vindt het hier normaal gedrag, maar dat betekent niet dat we zo doorslaan zoals jij door te denken dat het een hele bewuste actie was om mensen te kwetsen.
En ieder (een klein beetje opgevoed mens) weet dat dit iets is wat je niet hoort te doen. Net als op een begraafplaats stenen kapot slaan of bekladden

Het is niet voor het eerst, en wanneer je een beetje kan lezen of het journaal bekijkt, weet je dat het mensen kwetst.

Ik ga ook niet voetballen met het bloemetje wat je ouders op het graf van hun grootouders leggen. Het monument symboliseert dat.

En wat het bashen betreft? Ken je mede-users
pi_81432584
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
Was een paar jaar geleden toch ook al? Zullen wel Marokkanen zijn.


Lekker respectvol naar bijvoorbeeld deze jongens die meeherdenken. Die hun (Marokkaanse) grootouders zijn verloren tijdens de oorlog en daarbij alle slachtoffers die zijn gevallen om Europa te bevrijden, herdenken.



Maar goed. JIJ bent een nederlander. JIJ bent perfect!

Ga wat nuttigs doen man.
pi_81432932
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef dromelijn het volgende:

[..]

En ieder (een klein beetje opgevoed mens) weet dat dit iets is wat je niet hoort te doen. Net als op een begraafplaats stenen kapot slaan of bekladden

Het is niet voor het eerst, en wanneer je een beetje kan lezen of het journaal bekijkt, weet je dat het mensen kwetst.

Ik ga ook niet voetballen met het bloemetje wat je ouders op het graf van hun grootouders leggen. Het monument symboliseert dat.
Het kan ook best zijn dat het slecht opgevoede, asociale klootzakken waren. Zeker in groepsverband denken ze niet teveel na over de gevolgen en vinden ze al snel iets stoer. Dat er mensen gekwetst waren door deze actie geloof ik best, maar dat wil niet zeggen dat ze er die avond bewust op uit waren om mensen te shockeren / bewust te kwetsen. Die indruk krijg ik ook niet als ik het moment en de hele actie zie.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:05:22 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81433196
Het waren inderdaad marokkanen, gewoon dat groepje wat daar altijd rondhangt en voor onrust zorgt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:12:48 #64
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81433588
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Het kan ook best zijn dat het slecht opgevoede, asociale klootzakken waren. Zeker in groepsverband denken ze niet teveel na over de gevolgen en vinden ze al snel iets stoer. Dat er mensen gekwetst waren door deze actie geloof ik best, maar dat wil niet zeggen dat ze er die avond bewust op uit waren om mensen te shockeren / bewust te kwetsen. Die indruk krijg ik ook niet als ik het moment en de hele actie zie.
Deze groep zorgt voor enorm veel onrust in Zaltbommel.
Zo is laatst hun ontmoetingsplek gewoon met de grond platgemaakt wegens alle problemen daar.
Ze zaten eerst altijd op een bankje voor het betrefende begraafplaats, bankje werd iedere keer gemold door ze dus de gemeente is het zat en het bankje komt niet meer terug.
Nu zitten ze dus iets verderop bij de pinautomaat en vallen mensen daar zo lastig dat vele er niet meer durven te pinnen.

als je zoekt op google op Marokanen en Zaltbommel dan vind je genoeg,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81433942
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Deze groep zorgt voor enorm veel onrust in Zaltbommel.
Zo is laatst hun ontmoetingsplek gewoon met de grond platgemaakt wegens alle problemen daar.
Ze zaten eerst altijd op een bankje voor het betrefende begraafplaats, bankje werd iedere keer gemold door ze dus de gemeente is het zat en het bankje komt niet meer terug.
Nu zitten ze dus iets verderop bij de pinautomaat en vallen mensen daar zo lastig dat vele er niet meer durven te pinnen.

als je zoekt op google op Marokanen en Zaltbommel dan vind je genoeg,
Oja, in elk stadje heb je wel groepjes hangjongeren die bepaalde buurten 'terroriseren'. Dat is opzich niets nieuws. Een beetje stoer met een verrote krans gaan voetballen past ook wel in het beeld van asociale en overlast veroorzakende jongeren. De vraag is of het 1,5 week na dato echt een bewuste actie was om mensen te kwetsen etc.
pi_81434628
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:50 schreef tong80 het volgende:
Een aantal jongeren heeft gisteravond
in Zaltbommel gevoetbald met een krans.
Die was op 4 mei neergelegd bij het
oorlogsmonument in de stad.De jongeren
haalden hem weg en begonnen er mee te
voetballen.Toen de politie kwam,renden
de jongeren hard weg.De agenten konden
hen niet achterhalen.

NOS Teletekst.

http://teletekst.nos.nl/tekst/122-01.html

Dat is 200 meter van mijn huis. Dus toevallig weet ik welk type jongeren daar iedere avond samenschoolt.


Ik zou zeggen stem Groenlinks of Job Cohen want zij zouden wel eens een flink gesprek aan gaan met deze jongens.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:32:50 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81434664
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:19 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Oja, in elk stadje heb je wel groepjes hangjongeren die bepaalde buurten 'terroriseren'. Dat is opzich niets nieuws. Een beetje stoer met een verrote krans gaan voetballen past ook wel in het beeld van asociale en overlast veroorzakende jongeren. De vraag is of het 1,5 week na dato echt een bewuste actie was om mensen te kwetsen etc.
Ja, diezelfde groep heeft ook eerder grafschennis gepleegd bij deze begraafplaats.

Eerder vooral door nazi-freaks, die stopte er eindelijk mee en nu heeft deze groep het overgenomen.

Het begint echt te gek te worden hier hoor, je proeft overal de nare sfeer rondom deze groep.

http://www.google.nl/#hl=nl&ei=EaXtS7HoJNL0OfGqoYEI&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CCAQBSgA&q=zaltbommel+marokkanen&spell=1&fp=c91c7dfa0a542450
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:45:00 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81435352
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, diezelfde groep heeft ook eerder grafschennis gepleegd bij deze begraafplaats.

Eerder vooral door nazi-freaks, die stopte er eindelijk mee en nu heeft deze groep het overgenomen.

Het begint echt te gek te worden hier hoor, je proeft overal de nare sfeer rondom deze groep.

http://www.google.nl/#hl=nl&ei=EaXtS7HoJNL0OfGqoYEI&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CCAQBSgA&q=zaltbommel+marokkanen&spell=1&fp=c91c7dfa0a542450
Het zijn gewoon asociale rotjong dus.. Dat nazi-freaks het eerst deden geeft al aan dat er asociale rotjong zijn met diverse achtergronden, rassen en culturen.

En verder ben ik het eens met pollo.

Excuus: LosPollos bedoel ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 14-05-2010 22:09:34 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_81435472
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon asociale rotjong dus.. Dat nazi-freaks het eerst deden geeft al aan dat er asociale rotjong zijn met diverse achtergronden, rassen en culturen.

En verder ben ik het eens met pollo.
Vind je het zelf niet wat grof hoe je over deze jongeren spreekt? Je weet helemaal niet wat ze hebben mee gemaakt in hun vroege jeugd.
pi_81435578
Ik begin immuun te raken voor dit soort schokkende berichten. Het wordt 'gewoon'.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:10:00 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81436809
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef CindyScheur het volgende:

[..]

Vind je het zelf niet wat grof hoe je over deze jongeren spreekt? Je weet helemaal niet wat ze hebben mee gemaakt in hun vroege jeugd.
En dat heeft er mee te maken omdat??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_81436964
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dat heeft er mee te maken omdat??
Nou omdat deze jongeren het vast heel zwaar hebben waardoor ze dit doen. Job Cohen zou een goed gesprekje aan gaan met deze jongens. Een beetje respect voor hen graag ja.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:13:47 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81437018
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef CindyScheur het volgende:

[..]

Nou omdat deze jongeren het vast heel zwaar hebben waardoor ze dit doen. Job Cohen zou een goed gesprekje aan gaan met deze jongens. Een beetje respect voor hen graag ja.
Aha, je bent aan het trollen.. Wat jij wil..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_81437189
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Aha, je bent aan het trollen.. Wat jij wil..
Sorry? Is een mening hebben trollen???? Nee deze jongens hebben waarschijnlijk geen speelhonk en de leraren zijn denk ik ook niet aardig voor ze en hun ouders zijn erg druk ja dan ga je voetballen met een krans. Jij nooit een ruitje ingegooid?
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 mei 2010 @ 22:22:47 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_81437552
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Deze groep zorgt voor enorm veel onrust in Zaltbommel.
Zo is laatst hun ontmoetingsplek gewoon met de grond platgemaakt wegens alle problemen daar.
Ze zaten eerst altijd op een bankje voor het betrefende begraafplaats, bankje werd iedere keer gemold door ze dus de gemeente is het zat en het bankje komt niet meer terug.
Nu zitten ze dus iets verderop bij de pinautomaat en vallen mensen daar zo lastig dat vele er niet meer durven te pinnen.

als je zoekt op google op Marokanen en Zaltbommel dan vind je genoeg,
Het heette vroeger het leugenbankje. Daar zaten de oudere Bommelaren de laatste Bommelse roddels uit te wisselen. Het oorlogsmonument zat er 5 meter naast.

De oudere Bommelaren moesten een andere plek zoeken en de oudere Marokanen keken toe.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')