Dat was nog voor de flinke mothership-nerfquote:Op zondag 16 mei 2010 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Als je genoeg wint ga je een league omhoog en wordt het weer 50% win/verlies :p dat is hele doel van het systeem, om te zorgen dat je de helft wint en de helft verliest.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:38 schreef Donderkonijn het volgende:
met toss is ook leuk tegen VR's, lekker achter die dingen aan blinken de hele tijd. daarna zooitje stalkers zn basis in geteleport en zijn ramp afgeblokt met shields zodat zijn zeals en immortals er niet terug in konden.
Ik begin beter te worden geloof ii, 4 uit 4 gewonnen vanochtend., normaal is het om het even.
Yup. En dan moet je gewoon blij zijn dat 50-50 in gold betekent dat je beter bent dan 50-50 in copperquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Als je genoeg wint ga je een league omhoog en wordt het weer 50% win/verlies :p dat is hele doel van het systeem, om te zorgen dat je de helft wint en de helft verliest.
quote:We’d like to let all of our StarCraft II: Wings of Liberty beta test participants know that the first phase of the beta test will be coming to an end in all regions on Monday, May 31. The beta test will be unavailable for several weeks while we make some hardware and software configuration changes in preparation for the final phase of the beta test and the release of the game. We plan to bring the beta test back online for a couple of weeks prior to the game’s launch to complete our testing. We’ll have more details to share about when this final beta-testing phase will begin at a later date.
We’d like to thank all of our beta-test participants for your enthusiasm, dedication, and valuable feedback during the beta test, and we look forward to hearing more of your thoughts on the StarCraft II beta test as the game’s July 27 launch approaches.
Kijken of ik alweer kan spelenquote:StarCraft II Beta -- Patch 12.1 (version 0.14.1.15392)
Bug Fixes
(Mac Only) Fixed an issue introduced in patch 12 where unusually large error logs were being produced when crashes occurred. Crash logs can be found here: /Users/<username>/Documents/Blizzard/StarCraft II Beta/GameLogs/
Meeste mensen zijn wel sportief moet ik zeggen en ach dat je die game niet wint moet toch ook niet veel uitmaken. Pas als het echte spel uitkomt vind ik het wel leuk om goede stats te hebben (hoewel ik nu met 45-21 in plat league ook wel goed ga)quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef Jantehs het volgende:
Jezus, net system message dat hij over 5 minuten down gaat, potje net begonnen. Die gast rushed mij met paar marines, gelukkig had ik het gescout (barracks ergens midden in het level gebouwd) en snel m'n basis gewalled. Naja die zealots eten daar zo door heen, dus voor hij klaar was met m'n pylon te slopen stonden die ze al op te wachten. Toen snel doorgelopen naar z'n basis (waar dus niks stond) en dus gewonnen, maar steeds die system messages over x minuten gaat het spel down, laat hij al z'n gebouwen opstijgen en vliegt hij ze naar elke hoek van de map, zodat ik geen tijd meer had om verder te techen om phoenixen te maken ofzo. Nadat de tijd op was gewoon gelijk gedisconnect van battle.net en dus geen win er bij![]()
Sowieso irritant die mensen die niet gg'en nadat ik midden in hun basis sta en hun leger kapot is en ze toch geen enkele kans meer maken, vooral Terran is daar goed in met die vliegende gebouwen naar een of ander desolaat plekje.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vooral tegen Terran leg ik 't af, omdat die gewoon alles hebben dichtgetimmerd. Wat wel helpt is oa:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:39 schreef Keffo het volgende:
Gisteren weer paar potjes gedaan. Helaas maar 1 gewonnen. Ik merk vooral dat wat verder in het spel ik het afleg puur omdat ik niet snel genoeg alles kan overzien en actie kan nemen.
had bv complete map control, 4 basis zn beetje alles gebouwd wat kon en mn tegenstander had alleen zn eerste expantie. Ofwel, mn economy was veel beter. Toch verloor ik toen die met 4 battlecruisers, 5 banshees en een stapel vikings aan kwam zetten. Sowieso een wonder dat ie genoeg geld had om dat allemaal te bouwen aangezien ik hem constant onder druk had staan....magoed. Ik probeer nog met zn 25 rines wat schade te doen maar dat was redelijk kansloos.....verloren
iemand tips hoe je, late game, toch die controle over die tig gebouwen en units weet te bewaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |