Snelle wall-in maken? Tenzij 't echt een pool is aan 't begin, da's echt irritant. Maar als die faalt is 't toch een automatische winst. Ik ben tegen Zerg eigenlijk meestal vrij aardig. Scouten gaat me steeds beter af, vooral zien of er mutas of roaches aan komen en daar op reageren.quote:
Net m'n laatste potje gewonnenquote:Op zondag 16 mei 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Zo, klaar met essay werk for now, iemand nog een potje zo laat?
yup... maar wel een leuke serie neergezet ^^quote:Op zondag 16 mei 2010 04:29 schreef koffiegast het volgende:
Nou dat was weer ff leuk hea, tot iets te laat doorgegaan geloof ik
Ik wacht wel hoor. 't mag effe duren!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik was er netmaar moet even reloggen naar mn eigen laptop
De truuk is gewoon schijt hebben daar aanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef Jantehs het volgende:
Ik durf niet te spelen want ik kan niet tegen m'n verlies
Ga ik ook doen, hier maar 40 euro: http://www.gamersland.com/pc/starcraftiiwingsofliberty , meeste reviews over Gamersland zijn positief.quote:
Sorry maar lijkt me een kwestie van beter spelen? Void rays zijn juist het slechtste tegen terran.. Gebruik je wel stim pack op je marines?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:21 schreef Pritt het volgende:
Gotver kut, die schijt void rays moeten echt eens generfed worden. Helft van mijn verliespartijen komt die homodingen. Of langere buildtime, of minder range, of minder movement of verlies van beam bij switch. Nu zijn ze gewoon nergens zwak tegen. Even opladen op een klein gebouwtje en het is happy firing. Mijn marines hebben gewoon minder range. Ze zijn nog snel ook.
Yup, die zijn zwaar irritant. Verlies van beam het liefste.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:21 schreef Pritt het volgende:
Gotver kut, die schijt void rays moeten echt eens generfed worden. Helft van mijn verliespartijen komt die homodingen. Of langere buildtime, of minder range, of minder movement of verlies van beam bij switch. Nu zijn ze gewoon nergens zwak tegen. Even opladen op een klein gebouwtje en het is happy firing. Mijn marines hebben gewoon minder range. Ze zijn nog snel ook.
Tuurlijk, maar je kunt niet overal marines hebben staan. Loop je om met je marines staat hij vervolgens ergans anders, want die dingen gaan nog hard ook. Bovendien hebben ze een gigantische range. Zelfs vikings, vallen tegen tegen voids.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Sorry maar lijkt me een kwestie van beter spelen? Void rays zijn juist het slechtste tegen terran.. Gebruik je wel stim pack op je marines?
Vikings zijn ongeveer 2 keer zo goedkoop als void rays, en 2v1 winnen ze met gemak. Misschien dat je te laat begint met counteren of dat hij uberhaupt meer economy heeft?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:30 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt niet overal marines hebben staan. Loop je om met je marines staat hij vervolgens ergans anders, want die dingen gaan nog hard ook. Bovendien hebben ze een gigantische range. Zelfs vikings, vallen tegen tegen voids.
Ik weet niet, zodra ik toss zie ga ik meestal 3 rax mass rines in copper. meetsal win ik die dan ook, toss gaat toch altijd rays en rines eten die dingen. Met stims dan. enige irritante is als ze de hele tijd af en aan gaan vliegen met die dingen. Daarna rines in mn medvac stopen en droppen en klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:21 schreef Pritt het volgende:
Nee het is meer endgame, dat ik zijn basis doodploeg met wat mauraders en tanks en hij vervolgens mijn basis neerploegt met 5 voids. Ik krijg hem net niet neer en hij mij dan wel. Gewoon irritant. Meer viking is idd beter dan void tegen elkaar, maar een void is veel meer multifunctioneel. Viking moet eerst landen voor ground etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:40 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Vikings zijn ongeveer 2 keer zo goedkoop als void rays, en 2v1 winnen ze met gemak. Misschien dat je te laat begint met counteren of dat hij uberhaupt meer economy heeft?
In silver werkt dat niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet, zodra ik toss zie ga ik meestal 3 rax mass rines in copper. meetsal win ik die dan ook, toss gaat toch altijd rays en rines eten die dingen. Met stims dan. enige irritante is als ze de hele tijd af en aan gaan vliegen met die dingen. Daarna rines in mn medvac stopen en droppen en klaar.
Je haalt nu even phoenixes en void rays door elkaar. Void rays schieten niet terwijl ze bewegen toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Prometheus4096 het volgende:
Ik snap niet waarom void rays nu schieten terwijl ze bewegen en zelfs als ze switchen van target hoeven ze niet opnieuw hun damage te chargen.
Als je het mij vraagt moeten ze dat gewoon veranderen. En als void rays dan te zwak zijn laat ze dan maar minder gas kosten.
Die void ray builds om copper zijn niet moeilijk te counteren. Het wordt een groter probleem als je tegenstander heel goed is en je ook sterk moet zijn tegen alle andere builds.
jawelquote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Je haalt nu even phoenixes en void rays door elkaar. Void rays schieten niet terwijl ze bewegen toch?
Zowel Maisnon dus zegt: het kan wel. Daarom imbalanced. Ik zeur niet gauw, maar die rays zijn too easy. Zijn vrij grote dingen, dus het meest logische lijkt mij als ze wat lagere movementspeed krijgen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Je haalt nu even phoenixes en void rays door elkaar. Void rays schieten niet terwijl ze bewegen toch?
Ze hebben al minder movement speed dan queens op creep, marines met stim, vikings, mutalisks, etc. Dat jij het niet weet te counteren betekent absoluut niet dat het imba is..quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zowel Maisnon dus zegt: het kan wel. Daarom imbalanced. Ik zeur niet gauw, maar die rays zijn too easy. Zijn vrij grote dingen, dus het meest logische lijkt mij als ze wat lagere movementspeed krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |