-4.4% maar, voor het ING-aandeel is dat niks.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Soldier2000 het volgende:
Ben blij dat ik woensdag weer uit ING ben gestapt
T2 doet het ook goed, nog minder dan 5% verlies momenteelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
-4.4% maar, voor het ING-aandeel is dat niks.
Moody's zat nog niet op junk voor Griekenland, toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef RvLaak het volgende:
Hoor net op RTLZ dat Moody's met 80% zekerheid alweer de rating gaat verlagen
Jawel, maar daar zijn (blijkbaar) verschillende statussen voor. Was een tijdje terug in dit topic een plaatje vanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moody's zat nog niet op junk voor Griekenland, toch?
Van welk geld? En wie is er zo gek om nog meer knaken naar een land te sturen waar hun financiën dezelfde status hebben als hun grootste culturele erfgoed (ruïnes)?quote:
Plus dat het (zeker in de VS & UK, maar ook hier) leidt tot vele mensen die hun hypotheek niet meer kunnen betalen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:08 schreef piepeloi55 het volgende:
Volgens mij valt er niet meer veel door politici te doen om de markten gerust te stellen. Meer bezuinigen betekent exit herstel-paniek en niet bezuinigen leid tot de schuldproblematiek-paniek en het bail-out plan is er al. De volgende stap is een renteverhoging, maar dat zal niet leiden tot geruststelling in de markten.
Jep. En een eventuele renteverhoging zorgt ervoor dat banken minder gratis geld maken bij meer (toekomstige) afschrijvingen, waardoor die bail-outs weer akelig dichtbij komen. Al zal men een verhoging zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:10 schreef RvLaak het volgende:
Plus dat het (zeker in de VS & UK, maar ook hier) leidt tot vele mensen die hun hypotheek niet meer kunnen betalen.
De oplossing waar de ministers voor hebben gekozen is : Schulden aflossen door meer schulden ( lenen dus ) aan te gaan. Dit gaat gegarandeert instorten..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef SeLang het volgende:
Als je niet wilt dat dit kaartenhuis instort dan is er imo geen andere keuze dan gigantisch bezuinigen, overheidslonen verlagen, pensioenen verlagen etc zodanig dat je begroting weer in balans is. En ja, dan krijg je inderdaad een hele zware recessie voor een aantal jaren, maar dat is nu eenmaal de prijs van jarenlang overspenderen en creditexpansie.
Exploderende rente wil je in elk geval niet en defaults wil je ook niet. In die gevallen gaan de banken er namelijk aan en stort het hele systeem in. Volgens mij moet je doel dus zijn om de leningen op de bankbalansen goed te houden en ze de komende jaren geleidelijk aan te laten deleveragen. Keynes = game over.
Om eerlijk te zijn vraag ik me af of het zo onderhand voor Noord- en West Europa geen tijd is geworden om afscheid van de euro te nemen, voor zover van toepassing. Anderzijds, wat dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef SeLang het volgende:
Als je niet wilt dat dit kaartenhuis instort dan is er imo geen andere keuze dan gigantisch bezuinigen, overheidslonen verlagen, pensioenen verlagen etc zodanig dat je begroting weer in balans is. En ja, dan krijg je inderdaad een hele zware recessie voor een aantal jaren, maar dat is nu eenmaal de prijs van jarenlang overspenderen en creditexpansie.
Exploderende rente wil je in elk geval niet en defaults wil je ook niet. In die gevallen gaan de banken er namelijk aan en stort het hele systeem in. Volgens mij moet je doel dus zijn om de leningen op de bankbalansen goed te houden en ze de komende jaren geleidelijk aan te laten deleveragen. Keynes = game over.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef dramatiek het volgende:
Wat me wel verbaasd tussen al het k*t nieuws is dat de consument in de US wel geld uit blijft geven. Ben even cijfermoe dus heb me er niet in verdiept maar oppervlakkig bekeken (of gehoord0 leek het weer een redelijk cijfer.
Stoploss verlaagt naar top van gisteren dus op 6277.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:50 schreef Vandergeld het volgende:
Short gegaan op de DAX, stoploss op 6340
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |