Omdat het een seculier land is en de sharia er niet van kracht is. (In bepaalde regio's lokaal wel, naar het schijnt, maar dat zijn tribale regio's waar de fundamentalisten de plak zwaaien)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Waarom heeft Islamitisch Pakistan dan al een vrouwelijke premier gehad in het verleden en Nederland nog niet?
Vrouwen mogen alleen in het achterlijke Saoedi-Arabië geen auto rijden. Heeft niet zoveel met de sharia te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Oh ja, deze mevrouw wil vast de sharia gaan opleggen aan elke Brit.Daar geloof ik nu eens geen hol van.
Alleen al het feit dat het een vrouw is zegt genoeg, onder de sharia zou ze niet eens auto mogen rijden volgens mij.
Wat is daar mis mee? Vrouwen kunnen niet rijden, weet je nog?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:39 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Vrouwen mogen alleen in het achterlijke Saoedi-Arabië geen auto rijden. Heeft niet zoveel met de sharia te maken.
Maar ze kunnen wel fietsen en dat mag ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Vrouwen kunnen niet rijden, weet je nog?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel fietsen en dat mag ook niet.
Valt tegen hoor.. ze is al eens met eieren bekogeld door moslims omdat ze geen "goede moslim" zou zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Oh ja, deze mevrouw wil vast de sharia gaan opleggen aan elke Brit.Daar geloof ik nu eens geen hol van.
Alleen al het feit dat het een vrouw is zegt genoeg, onder de sharia zou ze niet eens auto mogen rijden volgens mij.
En waar staat dat ze dat doet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat sommige mensen vinden dat iemand die vanuit een religie denkt en handelt eigenlijk sowieso geen leiding zou moeten geven aan een land.
Integendeel!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Positief was dan ook niet aan jou gericht. Ik denk eerder het laatste stukje: "Een klap voor de islamofoben"
Zoals ook in delen van Nederland de fundi's de plak zwaaien (Biblebelt).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Omdat het een seculier land is en de sharia er niet van kracht is. (In bepaalde regio's lokaal wel, naar het schijnt, maar dat zijn tribale regio's waar de fundamentalisten de plak zwaaien)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valt tegen hoor.. ze is al eens met eieren bekogeld door moslims omdat ze geen "goede moslim" zou zijn
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/politics/article6938471.ece
Volgens mij kan ze prima overeind blijven als ik dat zo lees
Nergens en ik vraag me dan ook af of ze zichzelf als moslimminister betitelt of dat de pers dat doet. Ik zou zeggen: dat laatste.quote:
En zie waar zij nu is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Waarom heeft Islamitisch Pakistan dan al een vrouwelijke premier gehad in het verleden en Nederland nog niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |