quote:Feline Finest Sensible is een compleet nieuw droogvoer voor katten, gebaseerd op het principe: hoe meer vlees hoe beter. De kat is een obligate carnivoor, wat betekent dat vlees het best wordt verdragen. Feline Finest Sensible bevat geen granen en komt daarmee tegemoet aan dit gegeven. Feline Finest Sensible is perfect geschikt voor katten met allergiën omdat het lijkt op wat katten in het wild eten en omdat gebruik wordt gemaakt van slechts de beste ingrediënten. Dit kattenvoer biedt een hoog gehalte aan aminozuren en is een prima bron van Omega 3 & 6 vetzuren. Door het lage gehalte aan koolhydraten is het voer prima te verteren en doordat er geen geur-, kleur- en smaakstoffen aan het voer zijn toegevoegd, biedt het uw kat een unieke, pure en lekkere smaak.
* Volledig uitgebalanceerde kattenvoeding in Super-Premium kwaliteit
* Gemaakt met de beste ingrediënten (geschikt voor humane consumptie)
* Met gemalen kippenvlees, ansjovis, sardines en cranbierries
* Geschikt voor alle volwassen katten
* Bevat geen granen
Ingrediënten: gemalen kippenvlees, gedroogde aardappelen, vers kippenvlees, kippenvet, bietenpulp, hele gedroogde eieren, biergist, zalmolie, cellulose plantenvezels, cranberry extract, yucca schidigera, citrus extract, rozemarijn extract, kruidenmengsel 2% bestaande uit: thijm, pepermunt, brandnetel, iep, bitterhout.
Gegarandeerde analyse: ruw eiwit 47%, ruw vet 20%, as 9,9%, ruwe celstof 2% calcium 2,4% , fosfor 1,6%, magnesium 0,09, natrium 0,53%, koolhydraten 17%
Additieven per kg: vitamine A 12.000 I.U., vitamine D3 1.200 I.U., vitamine E (tocoferol) 600 I.U., vitamine B1 7,04mg, vitamine B2 4,7mg, vitamine B6 (pantotheenzuur) 5,4mg, vitamine B12 0,05mcg, biotine 176mg, selenium 0,3mg, ijzer 75mg, mangaan 30mg, foliumzuur 1,76mg, niacine 42,99mg, taurine 500mg, zink 100mg, choline chloride 400mg, pantothenaat 10,68mg, koper sulfaat 12mg
Bevat in de EG toegestane anti-oxidanten: natuurlijke gemengde tocoferolen (vitamine E) and ascorbinezuur.
Omega-3 vetzuren > 0,35% Omega-6 vetzuren > 3,80%
Bron: www.kattig.eu
Nee, maar anders zou het een beetje raar zijn dat je zoveel last hebt van de stank.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, ik heb binnenkatjes. Maakt dat uit voor het voer?
Daarmee los je het probleem nog niet op.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:04 schreef Sorella het volgende:
Kan je niet een kattenluikje in de deur zetten ?
Ik gaf het naast carnibest en Lotgering, dus ze kregen al geen kunstmatige dingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:27 schreef zoeperzazke het volgende:
daar blijken heel veel katten bij het overstappen last van te krijgen. Komt omdat het hele spijsverteringsstelsel moet wennen aan een nieu type voer zonde kunstmatige ingrediënten en echt veel moet gaan verteren. Je moet er even doorheen, voor het beter wordt.... althans, dat is de ervaring die ik ermee gelezen heb.
binnen katjes als in katjes die nooit buiten komen???quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, ik heb binnenkatjes. Maakt dat uit voor het voer?
Als ze genoeg ruimte hebben en niets anders gewend zijn? Dan is daar niks mis mee. Zodra ik genoeg gespaard heb komt er wel een kattenren buiten hoor, maar dat zal nog even duren. Ik zadel andere mensen niet met mijn huisdieren op en neem mijn verantwoordelijkheid voor mijn dieren, zoals het hoort.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:15 schreef rubje het volgende:
[..]
binnen katjes als in katjes die nooit buiten komen???![]()
denk eens na wat hier niet goed aan is...
Wat ik niet snap trouwens, als in die grainfree 80% vlees zit, en dat is waarschijnljik het duurste onderdeel van elke brok... waarom is die zak dan 76 euro terwijl een andere zak van Porta, bijvoorbeeld die met kip 95 euro is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:36 schreef slashdotter3 het volgende:
65 pagina's met ervaringen over dit voer.
http://www.kattenplaza.nl/kattenforum/viewtopic.php?f=26&t=85345
Ik ga het bestellen, eens kijken of dit een vervanging kan zijn voor het dure Orijen.
Orijen: 14kg = 93 euro (+5 euro verzendkosten)
Dit spul: 23kg = 76 euro. (+5 euro verzendkosten)
En als het niet bevalt doneer ik het aan het dierenasiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |