abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81411833
Pf erger me elke keer dood aan domme conducteurs. Even een paar klachten:

1. De conducteur die in een overvolle trein controleert: heel vervelend, vooral als er toch al bijna geen ruimte is om te staan.
2. De conducteur die zijn hele levensverhaal kwijt moet, via de intercom: wij hebben daarin GEEN, maar dan ook GEEN interesse. Bel de kindertelefoon als je last hebt van jezelf.
3. De conducteur die alle tussenstops gaan noemen en bij elk station waar, hoelaat en waarheen je kan overstappen. Argh, wil gewoon muziek luisteren, mensen moeten hun reis maar beter plannen.
4. De conducteur die bijna geen Nederlands spreekt. Dit zegt genoeg.
5. De concucteur die de deuren voor je neus dichtdoet, terwijl hij je aan zag komen. Dit is wel grappig als het een ander gebeurt, maar jij moet een half uur wachten.

Klacht: 1,2,3,4&5
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81411890
In before die nerds uit het treinentopic.
pi_81411900
OV
pi_81411914
Is er serieus een treinentopic
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:54:01 #5
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81411937
OV
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_81411976
TS reist dus met de trein
pi_81411981
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:50 schreef bijdehand het volgende:

1. De conducteur die in een overvolle trein controleert: heel vervelend, vooral als er toch al bijna geen ruimte is om te staan.
2. De conducteur die zijn hele levensverhaal kwijt moet, via de intercom: wij hebben daarin GEEN, maar dan ook GEEN interesse. Bel de kindertelefoon als je last hebt van jezelf.
3. De conducteur die alle tussenstops gaan noemen en bij elk station waar, hoelaat en waarheen je kan overstappen. Argh, wil gewoon muziek luisteren, mensen moeten hun reis maar beter plannen.
5. De concucteur die de deuren voor je neus dichtdoet, terwijl hij je aan zag komen. Dit is wel grappig als het een ander gebeurt, maar jij moet een half uur wachten.

Klacht: 1,2,3,4&5
Het is duidelijk dat het je irriteert.

Als je het beter kan, solliciteer dan bij de NS voor conducteur en doe het zelf beter.

Wil je dat niet. Zeur dan niet hij doet ook maar zijn werk.
pi_81411985
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:53 schreef bijdehand het volgende:
Is er serieus een treinentopic
TreinenTopic #228: Continu storingen Arnhem-Winterswijk
pi_81411992
Kan geen auto betalen en OV is gratis
pi_81412010
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef weps het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat het je irriteert.

Als je het beter kan, solliciteer dan bij de NS voor conducteur en doe het zelf beter.

Wil je dat niet. Zeur dan niet hij doet ook maar zijn werk.
Hey treinentopicnerd
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:57:49 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_81412064
Conducteurs?

Bedoel je misschien kondoekoes?
Ok stelletje hokboeren
pi_81412095
quote:
Jassie wat eng.
pi_81412115
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef bijdehand het volgende:
Sloeber!
pi_81412133
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sloeber!
Student
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:00:39 #15
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_81412152
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef bijdehand het volgende:
Auto is overrated

Ik heb een auto,maar ga met de trein naar mijn werk aangezien ik er dan maar een half uur over doe en met de auto een uur.

Verder terechte klacht.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_81412160
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Student
= sloeber!
pi_81412194
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef Rekkie het volgende:

[..]

= sloeber!
=toekomstige miljonair
pi_81412263
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

=toekomstige miljonair
= utopie, beter ben je al miljonair tijdens je studie.
pi_81412461
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:03 schreef Rekkie het volgende:

[..]

= utopie, beter ben je al miljonair tijdens je studie.
Beter wel. Maar het is nog wel een mooi doel
pi_81412482
Wel in een nachttrein uit Rotterdam naar Utrecht kunnen stappen nadat je 4 beveiligers en 2 conducteurs bij de enige open deur van de trein (dit is normaal ) kunnen stappen, maar vervolgens een uur later in de laatste 5 minuten van je 2 uur durende treinreis gepakt worden omdat het geen 4 uur zou zijn en je OV dus niet zou gelden.

Regels kunnen misschien zo zijn, maar dit is de 1e keer in tientallen keren dat er gezeik is, waar is het vertrouwensbeginsel
pi_81412528
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:50 schreef bijdehand het volgende:

Hier zal ik maar niet op reageren, als ze dit niet zouden doen zou niemand nog kaartjes kopen voor deze treinen. Oh wacht toch gereageerd.
quote:
Jammer dat jouw sociale vaardigheden "goedenmiddag en welkom in de trein van Rotterdam-centraal naar Amsterdam centraal" vertaald in zijn levensverhaal. Waarschijnlijk is dit traject een groot deel van zijn leven maar het is toch prettig voor het geval iemand de verkeerde trein in is gegaan.
quote:
Ja want van zitten in een trein verslechtert je concentratie niet? De dag dat jij even niet oplet en door deze omroep toch op het juiste station uitstapt ben je de conducteur dankbaar.
quote:
Vervelend misschien maar hey, hij werkt in ieder geval.
quote:
Als jij gewoon op tijd komt overkomt je dit dus niet.

Klacht: 1,2,3,4&5 zijn dus gewoon kutklachten.
pi_81412620
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef BorusBulldog het volgende:

Als jij gewoon op tijd komt overkomt je dit dus niet.

Klacht: 1,2,3,4&5 zijn dus gewoon kutklachten.
Gisteren nog gehad, trein uit Utrecht stopt op Den Bosch, trein richting Roosendaal staat aan andere kant van perron. Mijn trein staat 1 seconde stil en het fluitsignaal aan de overkant van de trein naar Roosendaal klinkt, deuren gaan dicht, trein rijdt weg en ik kan een kwartier wachten op de stoptrein

Ik snap dat er een dienstregeling is, maar als conducteur/machinist kan je toch wel voorstellen dat mensen een overstap willen maken? De mensen die het echt willen zijn in 10 seconden wel aan de overkant van het perron en ingestapt
pi_81412645
TS is een spoorknor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:46 #24
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81412703
in before socios
pi_81412722
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:15 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gisteren nog gehad, trein uit Utrecht stopt op Den Bosch, trein richting Roosendaal staat aan andere kant van perron. Mijn trein staat 1 seconde stil en het fluitsignaal aan de overkant van de trein naar Roosendaal klinkt, deuren gaan dicht, trein rijdt weg en ik kan een kwartier wachten op de stoptrein

Ik snap dat er een dienstregeling is, maar als conducteur/machinist kan je toch wel voorstellen dat mensen een overstap willen maken? De mensen die het echt willen zijn in 10 seconden wel aan de overkant van het perron en ingestapt
Zoals je zegt dienstregeling, ik zou dan klagen over de NS en niet over conducteur, deze beste man / vrouw zal naar alle waarschijnlijkheid van NS een reprimande krijgen als dit wordt gedaan i.v.m. "strakke schema's" & "het creeren van verwachtingen bij reizigers"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')