quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorry dat doet ;t neit voor mij.
Braafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja mijn Amerikaanse ex leeft nog
En die andere twee waren een Spaanse en een Ierse.
Ook beide nog levend want ze smsten me beide nog deze week.
mja ben nu ook wel benieuwdquote:
Echt niet. Ik vind het niet echt geil om te zien hoe iemand zich opensnijdt.quote:
Dat doe ik niet. Ik roep dat alleen maar om jou te plagenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zie ik morgen wel. Waarom bedenk jij van tevoren wat voor boxer je aandoet?
Moet je naar www.theync.com/quote:
Hmm ik wel, al ben ik er liever bij aanwezig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik vind het niet echt geil om te zien hoe iemand zich opensnijdt.
Nee hoor, ik heb die andere twee gehad nadat het uitging met mijn Amerikaanse ex. We zijn in Maart weer bij elkaar gekomen.quote:
Yups, ik kon mijn kont niet keren zo druk was hetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat het dan stervensdruk is omdat iedereen in een keer gaat zeker
Je doet maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik roep dat alleen maar om jou te plagen
bah nee dat doet het em niet voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je naar www.theync.com/
Sick Emo Bitch Chronicles Her Wrist Cutting Frenzy dat filmpje is het.
Ik heb geen direct link omdat die website hier geblocked is.
Oke dan is ;t goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb die andere twee gehad nadat het uitging met mijn Amerikaanse ex. We zijn in Maart weer bij elkaar gekomen.
mja das overal zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yups, ik kon mijn kont niet keren zo druk was het
ik meestal op maandag en dan haal ik voor een weekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik meestal de boodschappen op donderdag avond doe
Het zal wel aan mij liggen.quote:
Oh. nee. dat doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je naar www.theync.com/
Sick Emo Bitch Chronicles Her Wrist Cutting Frenzy dat filmpje is het.
Ik heb geen direct link omdat die website hier geblocked is.
Dat doen wij hier ook als er ergens iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel boodschappen doen, vooral als de gene voor je niet opschietenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik meestal op maandag en dan haal ik voor een week
wat doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF?! Ik moet naar Amsterdam vanmiddag.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ik wel, al ben ik er liever bij aanwezig.
ik heb er ook een hekel aan altijd al gehadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doen wij hier ook als er ergens iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel boodschappen doen, vooral als de gene voor je niet opschieten
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
sollicitatiegesprek. Niemand die mij vertelt heeft dat ik daarvoor naar Amsterdam moetquote:
Hoe kom ik in Amsterdam zonder geld of rijbewijs?quote:
wat voor baan gaat het dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sollicitatiegesprek. Niemand die mij vertelt heeft dat ik daarvoor naar Amsterdam moetWaarom word ik dan in godsnaam in leeuwarden aangesproken erover
Liftenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kom ik in Amsterdam zonder geld of rijbewijs?
Met je OV.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Promotie.quote:
Hell no.quote:
mn OV? Sinds wanneer heb ik OV?quote:
Admiraal de Ruijterweg.quote:
Snel even aanvragen dus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
mn OV? Sinds wanneer heb ik OV?
Dan zou het ook wel handig zijn als vriendfiguur hier was en niet in Haarlem aan ;t werk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Snel even aanvragen dus!
Maar heeft je vriendje geen rijbewijs om je even te brengen?
Tegenvaller.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tjah, iemand moet het doen. En het is niet echt vervelend werk ofzo.
Vraag of iemand je belt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. in mijn kamer gewoon kwijt. Ik had hem gistere nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Huistelefoon.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan ik mijn eigen telefoon bellen zonder telefoon.
Oef... Ja als hij helemaal in Amerika zit is het moeilijk even terug te komen ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zou het ook wel handig zijn als vriendfiguur hier was en niet in Haarlem aan ;t werk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan ik mijn eigen telefoon bellen zonder telefoon.
quote:
Ik ga ze zo wel bellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oef... Ja als hij helemaal in Amerika zit is het moeilijk even terug te komen ja.
Hmm tjah dan wordt het inderdaad lastig. Familie wellicht?
Ja ik ben serieus.quote:
Zwartrijdenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Amsterdam? Op vrijdagmiddag? Grapjasquote:
Waar?quote:
Ja, waarom niet? Gewoon bontkraag aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Amsterdam? Op vrijdagmiddag? Grapjas
Capuchon ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Gewoon bontkraag aan.
Oke, het is al goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar mijn tweede zin maakte het helemaal goed toch?
Wat moet ik doen om het goed te maken!?!
Nee dat helptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Gewoon bontkraag aan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oef gelukkig maar, anders zou ik de hele dag depressief zijn.
Je kan ook gaan hardlopen. Dan heb je ook meteen je portie sport voor de rest van de maand gehad.quote:
daar ben ik echt veel te lui voorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan hardlopen. Dan heb je ook meteen je portie sport voor de rest van de maand gehad.
Zo simpel gaat dat niet hoor. Luiheid komt altijd terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je luiheid kun je ook aan de kant zetten
Ik wacht nog steeds op smsjes terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel smsjes gemist. Dat vind ik niet tof.
ik lees liever een goed boek dan dat ik ga hardlopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je luiheid kun je ook aan de kant zetten
Ik heb al terug gesmst. Maar ze waren niet van jou.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op smsjes terug.
Ow... Ik heb wel smsjes richting jou gestuurd. Als je even je nummer pm'd dan kan ik controleren of ik ze wel naar het goede nummer heb gestuurd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al terug gesmst. Maar ze waren niet van jou.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer, maar voor jou wil ik wel weer beginnen hoor.
Dan zijn ze bang voor je.quote:
Ik ook maar ik ben dan ook a sportiefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lees liever een goed boek dan dat ik ga hardlopen
Maar je kan nu toch nog reageren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel smsjes gemist. Dat vind ik niet tof.
Dat stuurde ik ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het waren, ik ga nu slapen, slaaplekkersoort van smsjes
ik ook heb er totaal geen intresse inquote:
Soms gewoon lekker lui zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:37 schreef DeLuna het volgende:
Hoe kun je nou geen interesse hebben in sportIk kan me dat niet voorstellen he.
Ohquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het waren, ik ga nu slapen, slaaplekkersoort van smsjes
Dan ben ik alsnog niet om 4 uur in Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan hardlopen. Dan heb je ook meteen je portie sport voor de rest van de maand gehad.
Ik ben 3 turven hoog man, no way dat ze bang voor me zijnquote:
ik heb daar gewoon niks mee mijn intresses liggen in andere dingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:37 schreef DeLuna het volgende:
Ja, dat kan ook heus wel.quote:
Wacht daar nog maar even mee, anders is het hier zo stilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook heus wel.Maar gewoon geen interesse. Helemaal niks. Ik ga doooood.
Zegt de Oranjefan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik haat sport en alles wat er mee te maken heeft.
komt omdat jij wel met sport bezig bentquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook heus wel.Maar gewoon geen interesse. Helemaal niks. Ik ga doooood.
Nee jij niet. De enige interesses die ik heb qua sport zijn dansen en thaiboksen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:37 schreef DeLuna het volgende:
Maar het is goed voor je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt omdat jij wel met sport bezig bent
ik niet nooit gedaan ook vind het gewoon niet leuk
ik ben veel blijer met een goed boek
Da's nog beter dan niks.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jij niet. De enige interesses die ik heb qua sport zijn dansen en thaiboksen.
Goede boekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt omdat jij wel met sport bezig bent
ik niet nooit gedaan ook vind het gewoon niet leuk
ik ben veel blijer met een goed boek
Ik vind het heel leuk om naar te kijken trouwensquote:
mja aftrekken is ook goed voor jequote:
Ik bedoel ook niet mensen die niet aan sport doen. Maar mensen die gewoon totaal geen interesse in sport hebben. Dus ook niet even leuk een samenvatting van bijvoorbeeld (!) het schaatsen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om naar te kijken trouwens
Oh en ik wil ook nogsteeds rugby doen.
Gewoon zeggen dat je aids hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 3 turven hoog man, no way dat ze bang voor me zijn
Nee niet op tv kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet mensen die niet aan sport doen. Maar mensen die gewoon totaal geen interesse in sport hebben. Dus ook niet even leuk een samenvatting van bijvoorbeeld (!) het schaatsen kunnen kijken.
En dan mezelf helemaal opensnijden zodat anderen besmet worden?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan mezelf helemaal opensnijden zodat anderen besmet worden?
Ik vind sport best leuk maar allleen om er naar te kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik haat sport en alles wat er mee te maken heeft.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben gewoon niet sportief en ik vind het ook niet erg
Dat scheelt dan nog.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind sport best leuk maar allleen om er naar te kijken
Kijken hoe anderen zich in ;t zweet werken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind sport best leuk maar allleen om er naar te kijken
Ik vind zwemmen heel leuk om naar te kijken. En kom er dus net achter dat ik een beetje heb gejokt want zwemmen vind ik heerlijk om te doen. En is toch ook een sport.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat scheelt dan nog.Ik had het meer over mensen die niet aan sport doen en er verder ook niet naar willen kijken.
Zwemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen heel leuk om naar te kijken. En kom er dus net achter dat ik een beetje heb gejokt want zwemmen vind ik heerlijk om te doen. En is toch ook een sport.
Kunstschaatsen vind ik ook heel leuk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijken hoe anderen zich in ;t zweet werken?
Niks aan de handquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen heel leuk om naar te kijken. En kom er dus net achter dat ik een beetje heb gejokt want zwemmen vind ik heerlijk om te doen. En is toch ook een sport.
Kunstschaatsen vind ik ook heel leuk. En boksen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan mezelf helemaal opensnijden zodat anderen besmet worden?
Hoewel jezelf in ;t zweet werken soms ook leuk isquote:
En ik denk niet dat je lichaam dat erg leuk vind.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil trouwens nog wel meer sporten kunnen, mja, dan heb ik helemaal geen tijd meer over
Ik train alleen maar bepaalde spiergroepen, verder ook geen tijd. Maar ik ben wel constant op dieet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil trouwens nog wel meer sporten kunnen, mja, dan heb ik helemaal geen tijd meer over
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik denk niet dat je lichaam dat erg leuk vind.
Ik snap nog steeds niet waarom je op dieet bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik train alleen maar bepaalde spiergroepen, verder ook geen tijd. Maar ik ben wel constant op dieet.
Nog een uurtje en dan weer een klein beetje eten.
dieet doe ik ook wel aan ik snaai niet meer zoveelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik train alleen maar bepaalde spiergroepen, verder ook geen tijd. Maar ik ben wel constant op dieet.
Nog een uurtje en dan weer een klein beetje eten.
nogalquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je op dieet bent.
Modderworstelen met onze slumberparty dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zelf kan ik eigenlijk niet meer sporten. Vroeger wel veel gezwommen (6 zwemdiploma's).
Al wilde ik een WWE Diva worden en die meiden in elkaar meppen
Altijd al willen doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Modderworstelen met onze slumberparty dus?
Ik ookquote:
vind je?quote:
Zodat je er lijp van wordt.quote:
Help neequote:
quote:
Dan zie je ineens 4 tieten.quote:
Zal ik je een geheimpje verklappen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik zie het probleem nietquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?Pics or it didnt happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Ja opzich niet, ik hoef er niet mee te lopen.quote:
nee indd nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja opzich niet, ik hoef er niet mee te lopen.
Die had ik je sowieso beloofdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Maandag ga ik even voor volgende maand boeken dus dat wordt een vlaai halen.
Ik snap je niet helemaalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Maandag ga ik even voor volgende maand boeken dus dat wordt een vlaai halen.
En een toer.quote:
Wat snap je niet mijn beste Trevquote:
Mijn vriend ziet hem nietquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend ziet hem niet
Ik ben bang dat het alleen in mn hoofd zo is
Vliegtickets om naar Nederland te vliegen (ik woon in Dublin) en dan wil ik een vlaai eten omdat ik naar Limburg ga.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ga je boeken en waarom een vlaai behalve dat ze lekker zijn![]()
Ah zo, ja als je in limburg ben dan geef ik je geen ongelijk om een vlaai te halenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Vliegtickets om naar Nederland te vliegen (ik woon in Dublin) en dan wil ik een vlaai eten omdat ik naar Limburg ga.![]()
Grappig mannettjequote:
*bakker om de hoek heeft met heeeele lekkere vlaai*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah zo, ja als je in limburg ben dan geef ik je geen ongelijk om een vlaai te halen
Dan moet ik maar eens bij jou op bezoek komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
*bakker om de hoek heeft met heeeele lekkere vlaai*
Moet nog welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens bij jou op bezoek komen
Wordt nog druk hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens bij jou op bezoek komen
Ohh ok, ja dan een mental imagequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend ziet hem niet
Ik ben bang dat het alleen in mn hoofd zo is
Preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah zo, ja als je in limburg ben dan geef ik je geen ongelijk om een vlaai te halen
Gaan we die samen uitzoeken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
*bakker om de hoek heeft met heeeele lekkere vlaai*
ik niet op en top veluwse boerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies
En ik ben een halve Limburger
Nou ja, mijn pa was een Limburger, maar ik ben in Assen geboren.quote:
Ik een ras echte Achterhoekerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies
En ik ben een halve Limburger
das wel effe een eind van limburg vandaan danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou ja, mijn pa was een Limburger, maar ik ben in Assen geboren.
Praat je dan ook zo raar?quote:
Denk om je bloeddruk pandaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Minister Rouvoet had kritiek op de Telegraaf. "Hoe haal je het in je hoofd", schrijft hij op twitter. Hij noemt de actie van de krant "schaamteloos".
Verklaring
De hoofdredactie van de krant heeft rond het middaguur een verklaring online gezet, waarin staat dat er tot publicatie is besloten "omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie". "Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben."
De krant benadrukt dat de verslaggeefster in het telefoongesprek niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.
En weer probreren ze hun eigen straatje schoon te vegen
Jep kloptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel effe een eind van limburg vandaan dan
Net zo raar als hij typtquote:
Gaat het?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Minister Rouvoet had kritiek op de Telegraaf. "Hoe haal je het in je hoofd", schrijft hij op twitter. Hij noemt de actie van de krant "schaamteloos".
Verklaring
De hoofdredactie van de krant heeft rond het middaguur een verklaring online gezet, waarin staat dat er tot publicatie is besloten "omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie". "Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben."
De krant benadrukt dat de verslaggeefster in het telefoongesprek niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.
Ze hebben het twitteraccount 'telegraafboycot' ookal geblokkeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Verklaring
Weet ik. Dank jequote:
telegraaf is vies ik vind dit gewoon smakeloosquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Verklaring
De telegraafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Verklaring
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?Olifant of olifantJE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
koeienvlaaiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
Godverdomme, laat die vlaai maar voor mij zitten.
Ik las makkumerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
sorry meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Advocaat?quote:
jazeker advocaatquote:
Ik houd niet van advocaatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker advocaat
ik vind die wel zo enorm lekker
Ik ben er ook niet zo gek op. Ik heb liever iets hartigs. Jammer dat er geen bitterballenvlaai of frikandelspeciaalvlaai bestaatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van advocaat
Sowieso niet van vlaaien. Hoewel de banaankokosvlaai van de hema me wel yummie lijkt
[ afbeelding ]
Hij is best grootquote:
Ik wil er wel eentje voor je makenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo gek op. Ik heb liever iets hartigs. Jammer dat er geen bitterballenvlaai of frikandelspeciaalvlaai bestaat
whehehe zou wel vet zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo gek op. Ik heb liever iets hartigs. Jammer dat er geen bitterballenvlaai of frikandelspeciaalvlaai bestaat
Boeken lukt niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
Godverdomme, laat die vlaai maar voor mij zitten.
ik vind advocaat heerlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van advocaat
Sowieso niet van vlaaien. Hoewel de banaankokosvlaai van de hema me wel yummie lijkt
[ afbeelding ]
dank jequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zou wel vet zijn
best wel zin in een frikandel speciaal nu
en een patatje oorlog erbijquote:
bladerdeeg op de bodem. frikandellen erover heen, garen in de oven en als de taart gaar is curry, mayo en uien eroverheen mikkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik alleen wel weten hoe ik die bodem maak
Prijs is verdubbelt en kan alleen op vrijdag vliegen omdat op donderdag niks naar Eindhoven vliegt.quote:
Ik zat zelf te denken aan brood als bodemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bladerdeeg op de bodem. frikandellen erover heen, garen in de oven en als de taart gaar is curry, mayo en uien eroverheen mikken
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bladerdeeg op de bodem. frikandellen erover heen, garen in de oven en als de taart gaar is curry, mayo en uien eroverheen mikken
ook goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan brood als bodem
oewww en ik heb al zon hongerquote:
wat eet jij graag dan?quote:
okequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker
[..]
Mij eigenlijk wel
Oke dan ga ik dat eens proberen
Neequote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
He je geen granny smith?
[..]
Dan krijg je wel te horen of het lekker is
ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
He je geen granny smith?
[..]
Dan krijg je wel te horen of het lekker is
mja duh maar zoals wat dan?quote:
Shoarmapizza heerschtquote:
jaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij dan maar liever eentje met döner
Bijna alles lust ik wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja duh maar zoals wat dan?
hollandse kost ofzo?
oow ik heb toch echt wel voorkeur voor gewoon groente aardappels en vleesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna alles lust ik wel.Maar niet in het vet doorweekt en geen paprika
. En ik houd gewoon niet van taart.
pastas ben ik dus niet zo dol op ik vind het echt niet lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van pasta's. In alle soorten. Maar gewoon hollands kan ook.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat weekend vieren, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Lang zal hij leven! Lang zal hij..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat weekend vieren, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van pasta's. In alle soorten. Maar gewoon hollands kan ook.
wat let je?quote:
Paprikaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna alles lust ik wel.Maar niet in het vet doorweekt en geen paprika
. En ik houd gewoon niet van taart.
okequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen auto bij huis en niet al te grote trek
We missen jequote:
gij werkt in den horeca?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan moet jij eens komen werken waar ik werk
Oke dan niet.quote:
aah zwaardvechten met prei dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee bij een groente kwekerij die voornamelijk met prei bezig is
Oké.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
HET DOET EINDELIJK GEEN PIJN MEER ALS IK MN PINKIE BEWEEG IN HET GIPS![]()
![]()
Want?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan moet jij eens komen werken waar ik werk
Dat deed eerst vet veel pijn hoorquote:
Ik ben de 28e weer op schoolquote:
ik heb vrienden van me gehad die werkten bij de boni en hun hebben me een lijst gegeven wat ik vooral daar niet moest halen omdat hun er wat mee uitgespookt haddenquote:
Wat heb je precies gebroken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee bij een groente kwekerij die voornamelijk met prei bezig is![]()
Yippiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
dat heb ik dus met taartquote:
Farfetch;edquote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat heb ik dus met taartGelukkig mag ik dit weekend wel lekkere taart eten
wat voor taart?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat heb ik dus met taartGelukkig mag ik dit weekend wel lekkere taart eten
quote:
daar heb ik een speedcore versie vanquote:
Dan is het tijd om er kutjes mee te vullen.quote:
leef je uitquote:
Je kan er ook wel iemand mee spankenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan is het tijd om er kutjes mee te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |