Deze.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Stefan het volgende:
De dood van dat sletje van Ralph deed me wel wat door de manier waarop de mannen ermee omgingen, Ralph beschermen en dat meisje gewoon dumpen.
Nee, Junior wilde in Vesuvio zijn oude rivaal Little Pussy Malanga vermoorden. Tony kreeg dit te horen en probeerde hem op andere ideeen te brengen; een moord in het restaurant zou zijn vriend Artie geen goed doen. Toen Junior bij zijn oorspronkelijke plan bleef heeft Tony het restaurant in de fik laten steken. Zo kon de hit op Little Pussy daar niet plaatsvinden en Artie zou van het verzekeringsgeld een nieuw restaurant kunnen openen zonder slechte publiciteit die een maffiamoord opgeleverd zou hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij werd de tent door junior in de fik gestoken buiten Artys medeweten
Ralphs dood was zeker nodig, wat een mafkeesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Nielsch het volgende:
De dood van Ralph Cifaretto vond ik ook erg zonde, omdat dit mijn favoriete personage was. Was ook nergens voor nodig om deze moord te plegen.
Hier sluit ik me wel bij aan ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Bobby Baccala in die treinwinkel vond ik de ergste dood, ook omdat zijn kinderen nog klein waren en daarvoor al hun moeder waren verloren (auto-ongeluk). Nu zitten ze dan met die debiele Janice opgescheept.
De dood van Ralph Cifaretto vond ik ook erg zonde, omdat dit mijn favoriete personage was. Was ook nergens voor nodig om deze moord te plegen.
Verder leek Jackie Aprile mij ook wel een tof personage, dus vond het jammer dat hij er al zo snel uitging.
Ralph was fucking mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ralphs dood was zeker nodig, wat een mafkees
Deze scene is echt zo geweldig mooi! Hij speelt in deze serie en in Lilyhammer trouwens altijd met een pruik omdat hij bijna kaal is geworden na een auto-ongeluk. Als hij optreedt heeft hij altijd een bandana om.quote:
pff das toevallig! om 22.25 startte ik met een een vriendin de eerste aflevering op dvd, ze kent de serie nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Sloggi het volgende:
Herinnering: om 22:40 wordt de allereerste aflevering van The Sopranos uitgezonden op Canvas.
*jaloers*quote:Op maandag 24 juni 2013 01:05 schreef Daskaar het volgende:
[..]
pff das toevallig! om 22.25 startte ik met een een vriendin de eerste aflevering op dvd, ze kent de serie nog niet
"kill me now!"quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben maar weer vooraan begonnen. Moeder Soprano, godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |