quote:
Als alles goed gaat binnen 1 uur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
hoelaat nederlandse tijd gaat hij de lucht in, kan iemand dat even posten.
Vast bedankt
kan je even de link hier neer zetten dat ik alleen aan hoef te klikken en erop zit??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Live stream? ik kijk via een andere, HD kwaliteit
Boven je Titaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je even de link hier neer zetten dat ik alleen aan hoef te klikken en erop zit??
zit wel geluid bij Titaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
zit alleen geen geluid bij he bij die stream of doe ik weer wat verkeerd en moet ik nog ergens op klikken.
quote:
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:10 schreef beequeen het volgende:
De vluchtleider wenst de asronauten succes Ik ook.
Astronauten ook. Nog 8 minuten.quote:
Als het maar geen Apple is.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:10 schreef beequeen het volgende:
De vluchtleider wenst de astronauten succes. Ik ook!
Check.quote:
Mooi, dan kun jij sneller cappen dan ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
De stream van de Nasa loopt bijna een minuut achter op de HD stream.
Mooie cap Chanel.quote:
Schumacher, eat your heart out.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die snelheid, in 8 minuten al over de 15000 mile per uur
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap Chanel.
Ja heksje, ik heb 'm opgeslagen.
Orbit betekent baan, als in baan om de aarde. Richting mag ook denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
hahahha BQ je weet mijn engels is zo slecht maar hoor hem wel orbit zeggen haha wat het betekent weet ik ook niet.
oke weer wat geleerd hahha maar moest wel lachen jij met je orb en hij maar steeds orbitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Orbit betekent baan, als in baan om de aarde. Richting mag ook denk ik.
maar heb de meeste opgeslagen en die van dat je de aarde er zo tussendoor ziet is nu buroachtergrond geworden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik bedacht me eerst maar caps maken en later plaatsen anders mis je zoveel. Wat een zenuwen werk..
Is een mooie hè, zag ik ook later pas, je bent er zo druk mee dat je in eerste instantie naar het totaal kijkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar heb de meeste opgeslagen en die van dat je de aarde er zo tussendoor ziet is nu buroachtergrond geworden.
jij en Bq zijn gewoon toppertjes en deze cap`s waren echt mooi en zo scherp, liet die van de aarde er tussen in net aan puberkind zien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een mooie hè, zag ik ook later pas, je bent er zo druk mee dat je in eerste instantie naar het totaal kijkt.
waar staan hun op te wachten oh ik zie het al, is van een andere kant gefilmd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://qik.com/video/6665767
http://www.mobypicture.com/user/arvid/view/6550442
ja heb hem al aan staan en net je link ff in het RLS topic gepost.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op datgene wat je op een bepaald moment ziet gebeuren. Kijk de hele filmpjes...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef stefan-WoW het volgende:
Is de vervanger van de spaceshuttle ook een beetje spectaculair om naar te kijken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Atlantis cabrio, lekker weer en vliegen met het dak open![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |