Ductape aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
Persoonlijk zou ik dan voor te strak gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ductape aan de binnenkant?
Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet.
Waar voel jij jezelf het beste bij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet.
te strak want linnen loopt ontzettend uit. ik heb broeken die bij t aantrekken net te strak op mn boevnbenen zitten, maar na anderhalf uur heb ik een cm ruimte op mn been... te loszittend linnen sowieso niet doen, dat toont heel erg hobbezakkerig, tenzij t een perfect model daarvoor is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou... daar komt ie:
O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana
Interessant hè!
Graag. En post zelf ook een lijstje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Nou, ik zou nog wat meer eten vandaag, anders val je om. Oh, en je sultana is natuurlijk een T, dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Graag. En post zelf ook een lijstje!
De kleinste, liever nog een maat kleiner want linnen loopt 2 maten uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ik heb een roze, met hartjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte(bijna al die krengen zijn roze bij de DA
)
Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte(bijna al die krengen zijn roze bij de DA
)
Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
Ik heb een legergroene met allemaal vage legercodes eropquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een roze, met hartjesjuist omdattie zo lelijk was
!
strakke, wat iedereen hier al zegt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |