Je hoort de stoma's klotsenquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werken Noek, met lagy gaga op zhe radio. Daar ga jij zaterdag naar toe, toch? M'n broer ook, dus als je denkt dat je mij ziet, dan is 't m'n broer.
Ooooh never mind, ik heb altijd Pietje nogquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met die kutPI's, kutsmileys en al die andere shit. Jullie zijn vrij, ik werk, dus ik bepaal.
zo.
Ja nee, ik ga niet. Kweenie waarom niet maar volgens mij heb ik gewoon niet betaald.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werken Noek, met lagy gaga op zhe radio. Daar ga jij zaterdag naar toe, toch? M'n broer ook, dus als je denkt dat je mij ziet, dan is 't m'n broer.
Trut...het moet trut zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Godver! En ik was in SEX ook al een frigide tut omdat ik geen sex met vrouwen blief.
Een truttige tut dan.quote:
Huh, ben je homo ofzo ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Godver! En ik was in SEX ook al een frigide tut omdat ik geen sex met vrouwen blief.
Ik zou 't je niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Ja nee, ik ga niet. Kweenie waarom niet maar volgens mij heb ik gewoon niet betaald.![]()
En toen had ik geen zin meer in het proces dus ik ga niet maar dat geeft niks want ik kan toch niet want morgen moet ik naar Apeldoorn. Sprankelend!![]()
Wel leuk voor je broer! Wat trekt die aan?
Hoeveel broers heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 't je niet kunnen vertellen.
Hier is de zon niet zo sterk. . . We gaan zo ff naar buiten maar we doen nog maar even de winterjassen aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb net even een teen naar buiten gestoken maar in de zon en uit de wind is het prima.
2 (oudere), en we lijken heul erg op elkaar, qua uiterlijk.quote:
Ja, als ik in jouw richting kijk zie ik een heel pak sluierbewolking.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier is de zon niet zo sterk. . . We gaan zo ff naar buiten maar we doen nog maar even de winterjassen aan
Ik ook maar ik lijk niet op ze. Thank god!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 (oudere), en we lijken heul erg op elkaar, qua uiterlijk.
Gelukkig, ik dacht al, krijg ik zo de vraag of ik wel in den haag benquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, als ik in jouw richting kijk zie ik een heel pak sluierbewolking.![]()
Eigenlijk wil ik even naar de action ook, maar die is zo pokkever fietsen.
27 en 29, de oudste is recent getrouwdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook maar ik lijk niet op ze. Thank god!
Hoe oud zijn die van jou?
* zet railaway-stem opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat opwindend.![]()
Mijn kous knelt. Kutterdekutkop!
Wat stom!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
* zet railaway-stem op
"Op de route tussen Apeldoorn en Arnhem bevinden zich twee natuurparken: Nationaal Pak De Hoge Veluwe en Nationaal Park De Veluwezoom. Passanten worden verblijd met prachtige vergezichten, danzkij het glooiende karakter van het landschap. Reist u in het voorjaar dan is dikwijls ook de Veluwse kwi-kwi aan te treffen: een klein parmantig vogeltje dat leeft van eekhoorn-faecaliën."
Heksje toch, iedereen is maar gewoon of bijzonder, tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
wil even zeggen bedankt lieve mensen, en ja ik weet mijn nederlands is niet altijd goed ( die kut D of T weet ik nooit te plaatsen) maar ik doe mijn best.
En ja ik weet ook mijn engels is al helemaal niet goed en van Politiek heb ik amper kaas gegeten, maar ik vind het zo leuk om mee te babbelen of als ik iemand zijn post lees met een link ik die dan ook ga bekijken en lezen ( zoals laatst dat jullie het over Frank Zappa hadden heb ik zitten surfen naar hem en een doc. erover bekenen)
Heb eerder gezegt ik leer ook van jullie op FOK en ben maar een gewone huismoeder zonder opleiding.
Wat leuk. Doen jullie ook veel dingen samen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
27 en 29, de oudste is recent getrouwd.
ik lijk wel sprekend op mijn moeder. Jij dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik lijk ook totaal niet op mijn broer en zus. Zelfs mijn moeder maakt grappen over de melkboer.
Dus je vindt het toch wel een béétje grappig. Gelukkig maar.quote:
Vond ik ook, maar 4 is weer top, echt waarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
starten met seizoen vier van Dexter na het ietwat tegenvallende derde seizoen - drankje(s) drinken.
Meiske trek het je niet aan...Je hart zit op de juiste plaats en in the end is dat het gene wat telt....niet of je de D en T goed neerzetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
wil even zeggen bedankt lieve mensen, en ja ik weet mijn nederlands is niet altijd goed ( die kut D of T weet ik nooit te plaatsen) maar ik doe mijn best.
En ja ik weet ook mijn engels is al helemaal niet goed en van Politiek heb ik amper kaas gegeten, maar ik vind het zo leuk om mee te babbelen of als ik iemand zijn post lees met een link ik die dan ook ga bekijken en lezen ( zoals laatst dat jullie het over Frank Zappa hadden heb ik zitten surfen naar hem en een doc. erover bekenen)
Heb eerder gezegt ik leer ook van jullie op FOK en ben maar een gewone huismoeder zonder opleiding.
Anders doen we een bi-ba-bongetje poule. Dat we hem omstebeurt nadoen. Alleen dan in versnelde modus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat stom!![]()
Op een bedje van poep. Ik mis Bong nu al.
Neuh, vroegaah gingen we wel regelmatig samen uit. Maar qua woonplaatsen is dat niet echt praktisch meer. Nu fixen we elkaars dingen, ik fix zijn computer en hij hangt mijn schilderij opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk. Doen jullie ook veel dingen samen?
Oh, dat klinkt sprankelend!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders doen we een bi-ba-bongetje poule. Dat we hem omstebeurt nadoen. Alleen dan in versnelde modus.
Dus in plaats van drie maandenposten en dan een keer door het lint gaan, doen we dat allemaal op één dag.
Ik moet het altijd nog een herkansing geven. Tijdens S4E1 had ik er ineens genoeg van, maar ik lees wel meer dat S4 OK is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar 4 is weer top, echt waar
Zie je mij lachen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je vindt het toch wel een béétje grappig. Gelukkig maar.
Jongedame....weet jij dan nu welke je moet kopen...nou? nou?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je mij lachen dan?![]()
Maar negeer lekker verder hoor, ik moet naar buiten! Bloemetjes voor in de tuin enzo.
Ik begin wel.quote:
Nu minder dan vroeger, maar als je een foto van mijn moeder als zesjarige en mijzelf als zesjarige naast elkaar legt: twee druppels water. Van mijn vaders kant heb ik helemaal niks, qua uiterlijk. Die zijn donker met bruine ogen en ik blond met grijsblauwe ogen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
ik lijk wel sprekend op mijn moeder. Jij dan?
Je moet eerst je laatste post aankondigen hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begin wel.![]()
VERACHTELIJKE CHOLERA HOER!!!!!![]()
Of is dat te snel?
Eh nee, ik doe nooit aan voorbereiding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jongedame....weet jij dan nu welke je moet kopen...nou? nou?
Tot een volgend keer!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
Het bloedt ook helemaal niet dood. We bloeden liefde.
Bitch slap op je zere kop, Bong! [ afbeelding ]
Bong
Aju!
Voel ze dan bij de plantjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee, ik doe nooit aan voorbereiding.
Ik doe dat op gevoel, het moet natuurlijk wel klikken tussen mij en mijn klimplanten. Gevoelsmens ik.
Kut. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet eerst je laatste post aankondigen hoor
ik vond aan het einde van seizoen 3 dat de echte "dark passenger", de anti-held zeg maar, een beetje op de achtergrond raakte. Seizoen 4 bouwt heerlijk op naar een geweldig (verrassende) climaxquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet het altijd nog een herkansing geven. Tijdens S4E1 had ik er ineens genoeg van, maar ik lees wel meer dat S4 OK is.
same here, maar dan naar de apotheekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je mij lachen dan?![]()
Maar negeer lekker verder hoor, ik moet naar buiten! Bloemetjes voor in de tuin enzo.
Boeienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
Als ik toch word genegeerd hier kan ik ook wel even melden dat vandaag de 132e space shutlle vlucht gepland staat.
[ afbeelding ]
NASA - STS-132 Mission Information
Bong dacht dat ie genegeerd werd....dat was niet zo....en na een gezellig geklets gisteravond ging iedereen slapen en toen werd bong als nog boosquote:
Oh, Bongquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bong dacht dat ie genegeerd werd....dat was niet zo....en na een gezellig geklets gisteravond ging iedereen slapen en toen werd bong als nog boos....je bent een minderwaardige usert
Eind van het vorige topic....en geen idee...we zijn allemall truttig en minderwaardigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Maar hoezo ben ik een minderwaardige usert dan![]()
Is het ver terug?![]()
Oh Kindje wil op de barbie-site.
Lees straks wel. Na het behangpeuteren.
"Stamt uit de jaren 80"..... OK, dan hebben ze waarschijnlijk ook nog 5 1/4 inch floppies om de routeplanner mee in te lezen.quote:
sTomTom 0.1aquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
"Stamt uit de jaren 80"..... OK, dan hebben ze waarschijnlijk ook 5 1/4 inch floppies om de routeplanner mee in te lezen.
Bong had teveel gedronken en daar reageert-ie agressief op. Die baalt nu alweer dat hij zich heeft laten gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bong dacht dat ie genegeerd werd....dat was niet zo....en na een gezellig geklets gisteravond ging iedereen slapen en toen werd bong als nog boos....je bent een minderwaardige usert
daarom vind ik hem nog steeds leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Bong had teveel gedronken en daar reageert-ie agressief op. Die baalt nu alweer dat hij zich heeft laten gaan.
Het was wel vermakelijk, maar het is natuurlijk een domme aktie. Als je agressief wordt van drank moet je niet drinken. En dit is niet de eerste en ook niet de tweede keer hè. Het is in het verleden al enkele malen fors uit de hand gelopen, met persoonlijke bedreigingen en de meest grove beledigingen. Dus ik vind het vooral dom, en heb wat minder een vergoeilijkend "die gekke Bongetje toch"-gevoel.quote:
Al twee keer gegeten en zolang als ze er zijn, en betaalbaar, zal ik ze iedere week wel een keer eten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iemand hier al verse asperges gehad? Ik ga ze nu kopen!
2 weken geledenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iemand hier al verse asperges gehad? Ik ga ze nu kopen!
Oh ja sorryquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje, ga je zaterdag ook naar Zwolle?![]()
Ik vraag het nog maar een keer want ik word genegeerd![]()
Zelf vind ik broccoli en asperge wel een lekkere combi, met een kaassausje over de broccoli en dan de asperge er in kleine stukjes doorheen. Kruimaardappelen met draadjesvlees en bijbehorende jus, jummie!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Coos, doe eens een asperge menu?
Met alles erop en eraan als je wil?
Want ik vind asperges wrl lekker denk ik (kleintjes uit pot wel iig) maar het enige wat ik aan asperge eet is de cup-a-soup
Geen idee wat ik met een struik asperge moet en wat je er bij eet. Saus enzo, vlees, vis?
Probeer ik het een keer te maken
Daar had Fann ook voor gewaarschuwd inderdaad, dat van die stiksels. En ik was alle baby- en kinderkleren op minimaal 60 gradenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
OMG een heel topic gemist en niet bijgelezen, dus mocht ik met deze opmerking iemand herhalen.... sorry.
Marrije, als je de babykleertjes wilt kleuren met zo'n kleurding, dan weet ik niet of het kleertjes zijn die je normaal op 60 graden wast, maar zo wel dan zou ik na het wassen eerst een keer op 60 graden testen of het dan niet afgeeft.
Ik heb 2 van de 4 eetkamerstoelhoezen overigens ook paars geverfd met dat spul, erg mooi geworden![]()
Alleen de stiksels bleken niet van katoen te zijn, zoals de stof wel is, en die zijn dus nog wit
Oh jammer!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja sorry. Nee ik ga niet, jij wel begrijp ik
?
Asperges groeien niet per struikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Want ik vind asperges wrl lekker denk ik (kleintjes uit pot wel iig) maar het enige wat ik aan asperge eet is de cup-a-soup
Geen idee wat ik met een struik asperge moet en wat je er bij eet. Saus enzo, vlees, vis?
Geschilde asperges NIET IN EEN ASPERGEPAN maar in een theedoek samen in een grote pan ca. 12 minuten koken. Leg een flinke hand van de schillen onder in de pan. Voor de smaak is dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Als iets geverfd is met een verf die wassen op 60 graden niet aankan dan kan het zijn dat het blijft afgeven... ik heb ook zo'n matrashoes, maar goed, die was ik gewoon met dingen die ook allemaal donkerblauw zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar had Fann ook voor gewaarschuwd inderdaad, dat van die stiksels. En ik was alle baby- en kinderkleren op minimaal 60 gradenIk gooi er dan als test wel een witte handdoek bij. Maar Fann had het over doekjes die kleur opnemen dus die gooi ik er dan ook bij, dan zou de overtollige kleur in dát doekje moeten gaan zitten en niet in de handdoek.
Ik heet geen Coos maar heb de afgelopen weken twee keer "de klassieker" gehad. En laat die nou ook nog eens heel simpel zijn. Asperges met (been)ham, ei en gesmolten roomboter. Met krieltjes erbij is het een complete maaltijd.. Goddelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Je kan zien of ze goed geschild zijn. Als je erlangs kijkt en het "glimt' nog wat moet je nog een beetje schillen.quote:
Als ik een man was had ik nu last van disturbing images en pijn in de kloten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En o ja, bij het koppie beetpakken en van boven naar beneden met de dunschiller er overheen.
De allerbeste dunschiller is van het merk Rex en kost geen kloten.
leuk !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Marrije het volgende:
Om de vertrutting in stand te houden, Fann, ik heb de textielverf gekocht, zelfde merk als jij liet zien en zoals ik al zei, navy blue (Kruidvat had er maar 3, jeans blue, navy blue en black velvet). t Was inderdaad 8 euroIk ga de boel nog niet meteen verven. Eerst een dag of 2 de tijd nemen om te bekijken wat ik allemaal navy blue wil hebben.
Jammer dat je geen pb aan hebt staan, als je niet terug leest dan reageer je niet op mijn post en denk ik maar zo dat je me negeert
-edit- en ik moet ook nog een kilo zout in huis halen bedenk ik me net![]()
Precies!!! Die bewaar ik ook altijd voor het laatst.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
En uitkijken dat het koppie niet afbreekt want dat is het lekkerste
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef D. het volgende:
Het koppie hoef je niet te schillen?
moet die theedoek mee de pan in Coos ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Geschilde asperges NIET IN EEN ASPERGEPAN maar in een theedoek samen in een grote pan ca. 12 minuten koken. Leg een flinke hand van de schillen onder in de pan. Voor de smaak is dat.
Smelt zachtjes 150 gram boter au bain Marie doe daar drie eierdooiers door, blijven roeren, maar houdt in de gaten dat het niet gaat schiften. snufje zout, parikapoeder, veel cayennepeper en twee hard gekookte gekruimelde eieren erdoor of erover.
Stoom in vijf tot acht minuten een kabeljouwhaasje precies gaar.
Doe wat kartoffelsalad er bij en voila binnen een halfuur een heerlijke maaltijd.
Ja. Dan kan je ze na die 12 minuten er in een keer uitscheppen en terwijl ze nog even nagaren en heet blijven kan je de saus afmaken.quote:
Oke thanks ! had ik nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Dan kan je ze na die 12 minuten er in een keer uitscheppen en terwijl ze nog even nagaren en heet blijven kan je de saus afmaken.
En nu ga ik boodschappen doen en eens kijken of ik het gevoel dat het vandaag zaterdag is kan kwijtraken.
jouw onderschriftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Oke thanks ! had ik nog nooit van gehoord...
schapze
Ja maar ik weet toch niet hoe ik dat klaar moet makenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heet geen Coos maar heb de afgelopen weken twee keer "de klassieker" gehad. En laat die nou ook nog eens heel simpel zijn. Asperges met (been)ham, ei en gesmolten roomboter. Met krieltjes erbij is het een complete maaltijd.. Goddelijk.![]()
Maar schil die krengen goed hè!
[ afbeelding ]
Die van mij ligt vast wel binnen je kunnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet hoe ik dat klaar moet maken![]()
Ik moet een stappenplan! Anders werkt het niet
Eieren in de pan en hard kokenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eieren in de pan en hard koken
aspergers schillen ,wassen in theedoek doen (goed idee van Coos)
Schillen is de truck, de rest is peuleschil. Als je denkt dat je ze geschild hebt, haal nog maar een keer het mes erover. En vergeet niet een cm of 2 van het kontje af te halen, dat kan weg, de vuilnisbak in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Z'n laatste tochtje dacht ik?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
En voor de streamers natuurlijk: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
Schillen met een vrachtwagen?? Is dat niet een beetje overdreven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schillen is de truck, de rest is peuleschil. Als je denkt dat je ze geschild hebt, haal nog maar een keer het mes erover. En vergeet niet een cm of 2 van het kontje af te halen, dat kan weg, de vuilnisbak in.
Weet je meteen zeker dat het koppie afbreektquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schillen met een vrachtwagen?? Is dat niet een beetje overdreven?
Het duurde zeker drie minuten voordat ik het doorhadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schillen met een vrachtwagen?? Is dat niet een beetje overdreven?
Ja, ook dat, en dat is haske zondequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je meteen zeker dat het koppie afbreekt
Darn, en dan te bedenken dat die post er al een half uur stond voor ik m las..... Cc zal wel geen tijd voor FOK! hebben ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het duurde zeker drie minuten voordat ik het doorhad
Je hoeft hier echt niet te melden wanneer je een stijve hebt hoor...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:58 schreef Gert het volgende:
Wat een verrukkelijk weertje. Da's toch altijd weer feest na zo'n herfstachtige week. Maar nu even uit de zon want de fucker heeft power!
bijna weekend,dus de zon is inmiddels weg hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:58 schreef Gert het volgende:
Wat een verrukkelijk weertje. Da's toch altijd weer feest na zo'n herfstachtige week. Maar nu even uit de zon want de fucker heeft power!
Een stijve?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft hier echt niet te melden wanneer je een stijve hebt hoor...![]()
Ik weet dat we hier allemaal heel openhartig zijn, maar dit is toch een gevalletje TMI
Westen / zuidwesten hebben ook morgen veel zon!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bijna weekend,dus de zon is inmiddels weg hier
Het zal tijd worden, ik heb vitamine D nodig en dan niet uit een potje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Westen / zuidwesten hebben ook morgen veel zon!
De fucker heeft powerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Een stijve?
Heb ik een typfout gemaakt ergens?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:12 schreef CarOnline het volgende:
Nou zit ik uiterst westen, maar nog geen zon gezien![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
't Is ook krap hoor. Je ziet nog nét Noord-Holand en het reepje weskust onder het wolkendek uitkomen.![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, dáár heb je je meeste zonuren dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
't Is ook krap hoor. Je ziet nog nét Noord-Holand en het reepje weskust onder het wolkendek uitkomen.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, das meer mijn ding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef Soury het volgende:
AspergesIk had dit sausje erbij .. Ben niet zo op de kant en klaar maar deze is echt heerlijk erbij.
[ afbeelding ]. Alleen even opwarmen
Zelfs ik heb ze een keer gemaakt, dat moet jou ook lukken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, das meer mijn ding.
Maar ik ga nu voor 'echt' zeg maar. Misschien ook wel een keer leuk.
Als het lukt
Dat zei ik vorig jaar ook, maar toen kreeg ik de hele goegemeente over mij heen. Coos had het over 8 minuten en Dementor had het volgens mij toen over 10 minuten. Voor mij is dat tekort. Vijftien minuten zeker, dan kun je ze lekker wegzuigen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Juud79 het volgende:
Dan nat bewaren totdat je ze kookt, je doet heet water in de pan, aan de kook brengen met een beetje zout en een schep suiker, dat maakt ze nog lekkerder... Ik gebruik een schuimspaan om ze eruit te scheppen, als ze een beetje gebogen over de schuimspaan hangen zijn ze gaar genoeg. Meestal als ze aan de kook zijn moeten ze nog 15 minuten.
Muh, wat is dat met dat schillen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb ze een keer gemaakt, dat moet jou ook lukken.
Ik vind ze alleen niet lekker.![]()
Schillen heb ik ze wel veel gedaan, wat een rotwerk is dat, Heb een jaar bij een groentenzaak gewerkt en de meeste klanten wilden ze geschild. Dat mochten wij dan doen. Met de hand.
Nee, geen rotwerk, maar veel werk. En als je een plekje vergeet is die stengel gelijk niet meer te kanen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Muh, wat is dat met dat schillen!
Is dat zo erg en zo'n rotwerk?
Nee maar het moet heel precies, het is niet lekker als je een stukje vergeet. En er blijft nogal makkelijk een draadje hangen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
12 minuten Ariequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zei ik vorig jaar ook, maar toen kreeg ik de hele goegemeente over mij heen. Coos had het over 8 minuten en Dementor had het volgens mij toen over 10 minuten. Voor mij is dat tekort. Vijftien minuten zeker, dan kun je ze lekker wegzuigen.
Welnee, ik schil een ruime kilo in een kwartiertje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb net in het zonnetje mijn grasmaaier zitten repareren. Héérlijk dus maar nog lang geen strandweer helaas.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dáár heb je je meeste zonuren dus.
Doe anders het kaartje er nog een keer in
Gelijk heeft ie, je zou wel gek zijn als je zo'n wachtgeldregeling zou laten schieten.quote:Jack de Vries treedt af als staatssecretaris van Defensie.
Kassa!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, je zou wel gek zijn als je zo'n wachtgeldregeling zou laten schieten.
Is die regeling er ook als je zelf weggaat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, je zou wel gek zijn als je zo'n wachtgeldregeling zou laten schieten.
Dat eerstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunnen maar twee dingen zijn
1. Aspergers
2. McDonalds
Ja, voor zover ik weet wel. Maar je mag er wel afstand van doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Is die regeling er ook als je zelf weggaat?
Zo is dat Dquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat eerste
McDonalds heb ik deze week al gehad, en moet wel aan de calorieën denken he
Vooral rechts denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jack de Vries gaat vast niet uit zichzelf weg. Die heeft links en rechts wat rond zitten vragen en is verteld dat het beter voor het CDA is als......etc.
Dus geen kapsalon?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat eerste
McDonalds heb ik deze week al gehad, en moet wel aan de calorieën denken he
Gaat ie vast doen jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, voor zover ik weet wel. Maar je mag er wel afstand van doen
Jij hebt een topwijf, zuinig op zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
En dat terwijl mijn vrouw voorstelde het wel te doen, maar ik heb haar omgepraat
Heeft ie daar afstand van genomen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet, hij kon ook eenvoudig afstand nemen van zijn vrouw en kinderen![]()
CDA'ers mogen niet aan buitenvrouwen doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie daar afstand van genomen dan?
Ik dacht dat die vriendin voor 'erbij' was``
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie daar afstand van genomen dan?
Ik dacht dat die vriendin voor 'erbij' was``
Ja, dat is een teken dat ze van je houdt en je niet kwijt wil. Vrouwen mestten je dan haske vet zodat geen enkele andere je meer wil hebbenquote:
In de Bijbel heten dat bijvrouwen Remlofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
CDA'ers mogen niet aan buitenvrouwen doen
Bij mij staat die bijbel naast Grimm in de boekenkatstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de Bijbel heten dat bijvrouwen Remlof![]()
En veelwijverij wordt het ook wel genoemd
Hij deed het ook niet buiten maar in een container heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
CDA'ers mogen niet aan buitenvrouwen doen
Dus heule dikke mensen hebben gewoon een liefhebbende echtgenote?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is een teken dat ze van je houdt en je niet kwijt wil. Vrouwen mestten je dan haske vet zodat geen enkele andere je meer wil hebben
Koop je het als "backup" Laat Coos maar lullen met die E nummers.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, das meer mijn ding.
Maar ik ga nu voor 'echt' zeg maar. Misschien ook wel een keer leuk.
Als het lukt
ja die heten feedersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dus heule dikke mensen hebben gewoon een liefhebbende echtgenote?
Van wie kreeg jij die doos gebak ?quote:
Asperges die in je keel blijven hangenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
Pagina's vol met gezever over asperges....wat een getrut....
![]()
Hoi....wij gaan zo uit eten...geen asperges....want dan blijven die velletjes zo hangen in je keel![]()
![]()
Syndroom van Asperges!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Asperges die in je keel blijven hangen![]()
Je moet ze ook niet deep throaten![]()
Jonguhhhhhhquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Asperges die in je keel blijven hangen![]()
Je moet ze ook niet deep throaten![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
JonguhhhhhhStomme trut die je dr rondloopt
Fijne avondquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
![]()
Hoi....wij gaan zo uit eten...geen asperges....want dan blijven die velletjes zo hangen in je keel![]()
![]()
Echt? Smaakstoffen en E-nummers in kant-en-klaarproducten? Dat dit kán in Nederland!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef Coos het volgende:
En Soury lees voor de lol eens de achterkant van dat zakkie. Zitten 387 E-nummers in en kunstmatige smaakstoffen.
En die hebben ze ook niet in het frietkot.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
We gaan niet eens naar de patatekestentquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En die hebben ze ook niet in het frietkot.
Een E-nummer kan ook gewoon wat natuurlijks zijn! Das niet allemaal rommel!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Smaakstoffen en E-nummers in kant-en-klaarproducten? Dat dit kán in Nederland!
Chez Mac?quote:
Nee....echt etenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Chez Mac?
Ik heb daarnet ingeslagen voor een dinertje morgen met vrienden. Niet eens extravagant, maar wel nét wat betere wijn en port erbij enzo. Nou... daar kun je al met al dus gewoon voor naar een restaurant.
Het was ironisch bedoeld. Ik heb niks tegen af en toe een pakje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een E-nummer kan ook gewoon wat natuurlijks zijn! Das niet allemaal rommel!
Maar niet als toetje!quote:
Een kaasplankje met port is toch meestal na de hoofdmaaltijdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet als toetje!
(stiekem wel hoor maar niet tegen Noek zeggen)
Uhuh. Maar Noek verzuctte laatst dat ze niet snapt wat kaasplankjes toch op de dessertkaart doen. Of dat mensen dat überhaupt bestellen. DA'S TOCH NIET ZOET!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een kaasplankje met port is toch meestal na de hoofdmaaltijd
Dat is een grapje zeker? Als je lekker uiteten gaat, met dezelfde drank die je nu gekocht hebt erbij, dan ben je niet klaar met ¤ 50,- ppquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Chez Mac?
Ik heb daarnet ingeslagen voor een dinertje morgen met vrienden. Niet eens extravagant, maar wel nét wat betere wijn en port erbij enzo. Nou... daar kun je al met al dus gewoon voor naar een restaurant.
Hou eens op...ik heb hongerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Maar Noek verzuctte laatst dat ze niet snapt wat kaasplankjes toch op de dessertkaart doen. Of dat mensen dat überhaupt bestellen. DA'S TOCH NIET ZOET!!![]()
Ik snap het wel.. eigenlijk ook wel een beetje apart, om ná de hoofdmaaltijd nog wat hompen kaas weg te gaan werken.
Maar soms is het zó lekker! Vooral als je nog wat aan het naborrelen bent en geen trek hebt in ijs of zo.
Ik heb voor morgen citroentaart. Lichtzurig, en daar koop ik dan nog heel zoet ijs bij, dat was ik nog vergeten. Toffee-ijs of zo. Hoi tandarts.
Vrouwenvleesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vlees! Meer heb je niet nodig!
[ afbeelding ]
Tja dit is alles op fokquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Jian het volgende:
Lijkt wel een soort culinair topic hier, het gaat over niets anders als etennah ja, behalve niet roken, stofzuigen, poetsen en wasjes dan
Je vergeet zwangerschappenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Jian het volgende:
Lijkt wel een soort culinair topic hier, het gaat over niets anders als etennah ja, behalve niet roken, stofzuigen, poetsen en wasjes dan
Het was ook overdreven, maar het verbaasde me net weer hoe makkelijk je flink boven de 100 euro uitkomt als je inslaat voor een etentje voor vier. Waarbij er dan uiteraard meer drank is gehaald dan er opgaat, maar toch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een grapje zeker? Als je lekker uiteten gaat, met dezelfde drank die je nu gekocht hebt erbij, dan ben je niet klaar met ¤ 50,- pp
Mwah... TV-series, muziek, politiek, vliegtuig-ongelukken, de media.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Jian het volgende:
Omdat ik zo aardig benquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een verborgen "rot ergens anders naar toe" opmerking .. waarom nou toch
Integendeel, het lijkt maar allemaal heel erg lekker, maar ik hou het vanavond bij een broodje, dus dan heb ik liever niet dat al die delicatessen voorbij komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je wilde even laten weten dat je het maar niets vindt. Genoteerd.
Volgens de TT ben jij een trut en een ondermens!quote:
100 euro is niets. Ik was hout halen, wat betonijzer, paar beugeltjes, schroeven, moeren en bouten. 220 euro, bijna 500 gulden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was ook overdreven, maar het verbaasde me net weer hoe makkelijk je flink boven de 100 euro uitkomt als je inslaat voor een etentje voor vier. Waarbij er dan uiteraard meer drank is gehaald dan er opgaat, maar toch.
En dan hebben we morgen niet eens tournedos of hertenbiefstuk op het menu staan, want dan ben je alleen dáár al 50 euro voor kwijt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar hier ben je meestal een draak
Ik ken sos en rosé, maar sosé...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Zelfs draak klinkt me nu lekker in de oren![]()
hebben jullie de sosé al open?
Niet! we gaan gewoon zomaar op goed geluk richting die griekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken sos en rosé, maar sosé...
Hoe laat hebben jullie gereserveerd dan , hongerlap?
Heer, laat uw zegen komen over ons en over deze maaltijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, als jullie even stil willen zijn, dan kan ik even bidden voor het Godswonder dat asperge heet
Oremus. Benedic, Domine, nos et hæc tua dona, quæ de tua largitate sumus sumpturi. Per Christum, Dominum nostrum. Amen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, als jullie even stil willen zijn, dan kan ik even bidden voor het Godswonder dat asperge heet
Bouwmarkten... daar ben je ook zomaar kapitalen kwijt, en dat is dan exclusief alle tijd die je daarna nog met de koopwaar bezig bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
100 euro is niets. Ik was hout halen, wat betonijzer, paar beugeltjes, schroeven, moeren en bouten. 220 euro, bijna 500 gulden.
Eén voordeel, een paar moeren en bouten vullen sneller dan het eten dat jij gehaald hebt
Onder zachte dwang denk ik hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:01 schreef Jian het volgende:
Hij is trouwes zojuist afgetreden Teun, zoals verwacht
vast ook de telegraaf weerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoorde dat het de schuld was van de media, want die bleef er maar over bezig
Oe , op zaterdagavond. Een béétje Griek laat de ouzo dan scheutig rond gaan terwijl de sirtaki door de boxen schalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet! we gaan gewoon zomaar op goed geluk richting die griek
Voor 50 euro koop je de hele vitrine bij de Turk leeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan hebben we morgen niet eens tournedos of hertenbiefstuk op het menu staan, want dan ben je alleen dáár al 50 euro voor kwijt.
Tis toch vrijdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe , op zaterdagavond. Een béétje Griek laat de ouzo dan scheutig rond gaan terwijl de sirtaki door de boxen schalt.
En vergeet niet de borden tegen de muur te tiefen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe , op zaterdagavond. Een béétje Griek laat de ouzo dan scheutig rond gaan terwijl de sirtaki door de boxen schalt.
Terwijl er genoeg andere zaken waren om over door te zeikenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoorde dat het de schuld was van de media, want die bleef er maar over bezig
Van mij had ie mogen blijven, ik heb meer vertrouwen in zo'n rondneukende losbol, een gewoon mens zeg maar, als in die zogenaamde "nette" heren en damesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij zonder zonde is werpe de eerste steen! Laat hem toch!
Zo is 't maar net! ! Wéér zo'n nuttig pedanterietje van onze culi goeroe.. Wat heb jij het toch goed voor mekaar allemaal ouwe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor 50 euro koop je de hele vitrine bij de Turk leeg.![]()
En kwaliteit waar onze Holladsche Keurslager niet aan kan tippen.
Ja raar hè?? Ik denk ook al de hele dag dat het zaterdag is. Maar gelukkig toen ik boodschappen ging doen besefte ik dat het toch echt vrijdag is en als goed katholiek heb ik de maaltijd daarop afgestemd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis toch vrijdagOf is de denkbeeldige port me al naar mn hoofd gestegen
Die "nette" heren en dames zijn de ergste!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij had ie mogen blijven, ik heb meer vertrouwen in zo'n rondneukende losbol, een gewoon mens zeg maar, als in die zogenaamde "nette" heren en dames
Gooi jij toch lekker je geld over de balk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is 't maar net! ! Wéér zo'n nuttig pedanterietje van onze culi goeroe.. Wat heb jij het toch goed voor mekaar allemaal ouwe.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis toch vrijdagOf is de denkbeeldige port me al naar mn hoofd gestegen
Visquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja raar hè?? Ik denk ook al de hele dag dat het zaterdag is. Maar gelukkig toen ik boodschappen ging doen besefte ik dat het toch echt vrijdag is en als goed katholiek heb ik de maaltijd daarop afgestemd.![]()
Zal als ik ga koken zo er effe een foto van maken.
Vooral het varkensvlees koop je daar voor een prikkie!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi jij toch lekker je geld over de balk.
Voor een mooi stuk ossehaas ben je al snel 10 euro p.p.kwijt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi jij toch lekker je geld over de balk.
Ik vind 'm een lul. Als je jonge kinderen hebt dan wacht je maar met shoppen totdat ze groot zijn. Die kids vragen daar allemaal niet om hè, om een pa die z'n lul achterna loopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij had ie mogen blijven, ik heb meer vertrouwen in zo'n rondneukende losbol, een gewoon mens zeg maar, als in die zogenaamde "nette" heren en dames
Er stond eens een kakwijf dat vroeg om gehakt half om half.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooral het varkensvlees koop je daar voor een prikkie!
Je had liever gezien dat paps zijn bek dicht had gehouden en gewoon 21 jaar stiekem zijn tuinslang in dr natte spons had leeg gespoten voordat de kinderen dat mochten weten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind 'm een lul. Als je jonge kinderen hebt dan wacht je maar met shoppen totdat ze groot zijn. Die kids vragen daar allemaal niet om hè, om een pa die z'n lul achterna loopt.
Waar staat schapenmeuk??? Ook Turken eten ossenhaas enzo.......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een mooi stuk ossehaas ben je al snel 10 euro p.p.kwijt.
Kun jij wel weer met die schapenmeuk aan komen zetten van die halal harrie van je, maar dan zou ik de knoflooksaus maar laten zitten want daar zit wel wat anders in dan E-nummers.
ff serieus....bij de Lidl...4 stuks voor maar 4,99 en lekker dat die is...echtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een mooi stuk ossehaas ben je al snel 10 euro p.p.kwijt.
Kun jij wel weer met die schapenmeuk aan komen zetten van die halal harrie van je, maar dan zou ik de knoflooksaus maar laten zitten want daar zit wel wat anders in dan E-nummers.
Als zijn vrouw er niet zo moeilijk over had gedaan, was er niks aan de hand geweest. Dat onnatuurlijke gedoe, met één zo'n echtgenotequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind 'm een lul. Als je jonge kinderen hebt dan wacht je maar met shoppen totdat ze groot zijn. Die kids vragen daar allemaal niet om hè, om een pa die z'n lul achterna loopt.
Schijnt je nogal dwars te zitten dat die ouwe kan koken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh..... nee dat komt door Coos Oliver. Die had de zaterdag in z'n kop.
En OK, ik ben even wat wijn aan het voorproeven.
Dat mens was gewoon nog niet ingeburgerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Er stond eens een kakwijf dat vroeg om gehakt half om half.![]()
Die Turk nog halve kilo runder en een halve kilo lamsgehakt pakken maar ze wilde varken.
Dat ze daar moeilijk over zou doen wist ie vast wel. Dan kun je buiten de pot piesen, maar als je willens en wetens een buitenechtelijke relatie aangaat, daar mee door blijft gaan, de consequenties kent en het rumoer dat zal volgen ook, dan ben je een zakkenwasser als je je kinderen daaraan bloot stelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Als zijn vrouw er niet zo moeilijk over had gedaan, was er niks aan de hand geweest. Dat onnatuurlijke gedoe, met één zo'n echtgenote
Leuk, kun je straks 't grapje maken dat je al betaald hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Topic dood door al het getrut.......eten tot later
Whehehe, en dan zo'n post ook "xenofobisch" noemen,. meneer "ik laat me nooit op de kast jagen".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Schijnt je nogal dwars te zitten dat die ouwe kan koken.
4 stuks osssenhaas voor 4,99. Ja dat zijjn die uit de diepvries. Best te eten hoor! Waar voor je geld. Maar: écht andere kwaliteit dan bij de slager.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff serieus....bij de Lidl...4 stuks voor maar 4,99 en lekker dat die is...echt
Soms ben ik jaloers op je. Maar goed, als je een beetje kunt neuken regel je een wijf die weer voor jou kan koken. En zo is het cirkeltje weer mooi rondquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Schijnt je nogal dwars te zitten dat die ouwe kan koken.
Vlees is niet alleen lekker Teun, 't is ook zwakquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ze daar moeilijk over zou doen wist ie vast wel. Dan kun je buiten de pot piesen, maar als je willens en wetens een buitenechtelijke relatie aangaat, daar mee door blijft gaan, de consequenties kent en het rumoer dat zal volgen ook, dan ben je een zakkenwasser als je je kinderen daaraan bloot stelt.
Ja, je kunt best een keer scheef gaan, maar dit speelt gewoon een lange tijd hè. Ik heb gewoon geen clementie voor die gastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Vlees is niet alleen lekker Teun, 't is ook zwak
veel plezier en laat het jullie lekker smakenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Topic dood door al het getrut.......eten tot later
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor 50 euro koop je de hele vitrine bij de Turk leeg.![]()
En kwaliteit waar onze Holladsche Keurslager niet aan kan tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |