Je hoort de stoma's klotsenquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werken Noek, met lagy gaga op zhe radio. Daar ga jij zaterdag naar toe, toch? M'n broer ook, dus als je denkt dat je mij ziet, dan is 't m'n broer.
Ooooh never mind, ik heb altijd Pietje nogquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met die kutPI's, kutsmileys en al die andere shit. Jullie zijn vrij, ik werk, dus ik bepaal.
zo.
Ja nee, ik ga niet. Kweenie waarom niet maar volgens mij heb ik gewoon niet betaald.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werken Noek, met lagy gaga op zhe radio. Daar ga jij zaterdag naar toe, toch? M'n broer ook, dus als je denkt dat je mij ziet, dan is 't m'n broer.
Trut...het moet trut zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Godver! En ik was in SEX ook al een frigide tut omdat ik geen sex met vrouwen blief.
Een truttige tut dan.quote:
Huh, ben je homo ofzo ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Godver! En ik was in SEX ook al een frigide tut omdat ik geen sex met vrouwen blief.
Ik zou 't je niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Ja nee, ik ga niet. Kweenie waarom niet maar volgens mij heb ik gewoon niet betaald.![]()
En toen had ik geen zin meer in het proces dus ik ga niet maar dat geeft niks want ik kan toch niet want morgen moet ik naar Apeldoorn. Sprankelend!![]()
Wel leuk voor je broer! Wat trekt die aan?
Hoeveel broers heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 't je niet kunnen vertellen.
Hier is de zon niet zo sterk. . . We gaan zo ff naar buiten maar we doen nog maar even de winterjassen aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb net even een teen naar buiten gestoken maar in de zon en uit de wind is het prima.
2 (oudere), en we lijken heul erg op elkaar, qua uiterlijk.quote:
Ja, als ik in jouw richting kijk zie ik een heel pak sluierbewolking.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier is de zon niet zo sterk. . . We gaan zo ff naar buiten maar we doen nog maar even de winterjassen aan
Ik ook maar ik lijk niet op ze. Thank god!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 (oudere), en we lijken heul erg op elkaar, qua uiterlijk.
Gelukkig, ik dacht al, krijg ik zo de vraag of ik wel in den haag benquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, als ik in jouw richting kijk zie ik een heel pak sluierbewolking.![]()
Eigenlijk wil ik even naar de action ook, maar die is zo pokkever fietsen.
27 en 29, de oudste is recent getrouwdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook maar ik lijk niet op ze. Thank god!
Hoe oud zijn die van jou?
* zet railaway-stem opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat opwindend.![]()
Mijn kous knelt. Kutterdekutkop!
Wat stom!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
* zet railaway-stem op
"Op de route tussen Apeldoorn en Arnhem bevinden zich twee natuurparken: Nationaal Pak De Hoge Veluwe en Nationaal Park De Veluwezoom. Passanten worden verblijd met prachtige vergezichten, danzkij het glooiende karakter van het landschap. Reist u in het voorjaar dan is dikwijls ook de Veluwse kwi-kwi aan te treffen: een klein parmantig vogeltje dat leeft van eekhoorn-faecaliën."
Heksje toch, iedereen is maar gewoon of bijzonder, tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
wil even zeggen bedankt lieve mensen, en ja ik weet mijn nederlands is niet altijd goed ( die kut D of T weet ik nooit te plaatsen) maar ik doe mijn best.
En ja ik weet ook mijn engels is al helemaal niet goed en van Politiek heb ik amper kaas gegeten, maar ik vind het zo leuk om mee te babbelen of als ik iemand zijn post lees met een link ik die dan ook ga bekijken en lezen ( zoals laatst dat jullie het over Frank Zappa hadden heb ik zitten surfen naar hem en een doc. erover bekenen)
Heb eerder gezegt ik leer ook van jullie op FOK en ben maar een gewone huismoeder zonder opleiding.
Wat leuk. Doen jullie ook veel dingen samen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
27 en 29, de oudste is recent getrouwd.
ik lijk wel sprekend op mijn moeder. Jij dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik lijk ook totaal niet op mijn broer en zus. Zelfs mijn moeder maakt grappen over de melkboer.
Dus je vindt het toch wel een béétje grappig. Gelukkig maar.quote:
Vond ik ook, maar 4 is weer top, echt waarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
starten met seizoen vier van Dexter na het ietwat tegenvallende derde seizoen - drankje(s) drinken.
Meiske trek het je niet aan...Je hart zit op de juiste plaats en in the end is dat het gene wat telt....niet of je de D en T goed neerzetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
wil even zeggen bedankt lieve mensen, en ja ik weet mijn nederlands is niet altijd goed ( die kut D of T weet ik nooit te plaatsen) maar ik doe mijn best.
En ja ik weet ook mijn engels is al helemaal niet goed en van Politiek heb ik amper kaas gegeten, maar ik vind het zo leuk om mee te babbelen of als ik iemand zijn post lees met een link ik die dan ook ga bekijken en lezen ( zoals laatst dat jullie het over Frank Zappa hadden heb ik zitten surfen naar hem en een doc. erover bekenen)
Heb eerder gezegt ik leer ook van jullie op FOK en ben maar een gewone huismoeder zonder opleiding.
Anders doen we een bi-ba-bongetje poule. Dat we hem omstebeurt nadoen. Alleen dan in versnelde modus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat stom!![]()
Op een bedje van poep. Ik mis Bong nu al.
Neuh, vroegaah gingen we wel regelmatig samen uit. Maar qua woonplaatsen is dat niet echt praktisch meer. Nu fixen we elkaars dingen, ik fix zijn computer en hij hangt mijn schilderij opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk. Doen jullie ook veel dingen samen?
Oh, dat klinkt sprankelend!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders doen we een bi-ba-bongetje poule. Dat we hem omstebeurt nadoen. Alleen dan in versnelde modus.
Dus in plaats van drie maandenposten en dan een keer door het lint gaan, doen we dat allemaal op één dag.
Ik moet het altijd nog een herkansing geven. Tijdens S4E1 had ik er ineens genoeg van, maar ik lees wel meer dat S4 OK is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar 4 is weer top, echt waar
Zie je mij lachen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je vindt het toch wel een béétje grappig. Gelukkig maar.
Jongedame....weet jij dan nu welke je moet kopen...nou? nou?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je mij lachen dan?![]()
Maar negeer lekker verder hoor, ik moet naar buiten! Bloemetjes voor in de tuin enzo.
Ik begin wel.quote:
Nu minder dan vroeger, maar als je een foto van mijn moeder als zesjarige en mijzelf als zesjarige naast elkaar legt: twee druppels water. Van mijn vaders kant heb ik helemaal niks, qua uiterlijk. Die zijn donker met bruine ogen en ik blond met grijsblauwe ogen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
ik lijk wel sprekend op mijn moeder. Jij dan?
Je moet eerst je laatste post aankondigen hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begin wel.![]()
VERACHTELIJKE CHOLERA HOER!!!!!![]()
Of is dat te snel?
Eh nee, ik doe nooit aan voorbereiding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jongedame....weet jij dan nu welke je moet kopen...nou? nou?
Tot een volgend keer!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
Het bloedt ook helemaal niet dood. We bloeden liefde.
Bitch slap op je zere kop, Bong! [ afbeelding ]
Bong
Aju!
Voel ze dan bij de plantjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee, ik doe nooit aan voorbereiding.
Ik doe dat op gevoel, het moet natuurlijk wel klikken tussen mij en mijn klimplanten. Gevoelsmens ik.
Kut. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet eerst je laatste post aankondigen hoor
ik vond aan het einde van seizoen 3 dat de echte "dark passenger", de anti-held zeg maar, een beetje op de achtergrond raakte. Seizoen 4 bouwt heerlijk op naar een geweldig (verrassende) climaxquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet het altijd nog een herkansing geven. Tijdens S4E1 had ik er ineens genoeg van, maar ik lees wel meer dat S4 OK is.
same here, maar dan naar de apotheekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je mij lachen dan?![]()
Maar negeer lekker verder hoor, ik moet naar buiten! Bloemetjes voor in de tuin enzo.
Boeienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
Als ik toch word genegeerd hier kan ik ook wel even melden dat vandaag de 132e space shutlle vlucht gepland staat.
[ afbeelding ]
NASA - STS-132 Mission Information
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |