Het is een RK school ze hebben niks met die sekte te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo maakt de leiding van de school een grote fout? Als je kinderen alleen laat doen wat ze leuk vinden, dan leren ze geen drol.
Welke kledingregels?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor school moest ik ooit eens in het kader van KCV (een of ander schijtvak) een kerk bezoeken. Ik had mij toen net zo goed te houden aan de kledingregels aldaar. Niet gaan was geen optie (immers anders een onvoldoende!). Ik doe daar niet moeilijk over.
Wat een onzin, als je in Zuid-Europa in sommige RK kerken in je bikini binnen wandelt, dan wordt je er echt wel uitgestuurd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
RK kerk verplicht niemand om een kruisje te dragen, hoofdoek af te zetten dan wel te dragen.
Dat je niet in bikini hoeft binnen te wandellen, en graag heeft (lees niet verplicht) dat je de schouders bedekt. (heb je de gemiddelde bruidsjurk gezien?). Maar een schooluniform is keurig gekleed
Dus de RK school mag geen moskee bezoeken, maar de moslimschool moet wel een kerk bezoeken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het is een RK school ze hebben niks met die sekte te maken.
Volgens de christelijke leer is Mahound geen profeet.
Laat die moslims maar eens wat christelijke gebouwen ed bezoeken. Of provoceren de beeltenissen de tere zieltjes teveel. Want ze leven tenslotte in een overwegend joods-christelijke cultuur
Je wordt dan ook niet verplicht om naar DIE kerken te gaan, wat dus wel het geval is bij deze moskee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je in Zuid-Europa in sommige RK kerken in je bikini binnen wandelt, dan wordt je er echt wel uitgestuurd.
Net als synagoges overigens. Daar moet je ook uit respect een keppeltje op doen
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je wordt dan ok niet verplicht om naar DIE kerken te gaan, wat dus wel het geval is bij deze moskee.
Zeg mij eens, wat moest je aan of uit trekken voordat je daar naar binnen mocht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor school moest ik ooit eens in het kader van KCV (een of ander schijtvak) een kerk bezoeken. Ik had mij toen net zo goed te houden aan de kledingregels aldaar. Niet gaan was geen optie (immers anders een onvoldoende!). Ik doe daar niet moeilijk over.
Ik moest een lange broek aan en mocht geen T-shirt aantrekken. Eigenlijk dezelfde regels als in een moskee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg mij eens, wat moest je aan of uit trekken voordat je daar naar binnen mocht?
Ik zei ook een bikini is wat overdreven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je in Zuid-Europa in sommige RK kerken in je bikini binnen wandelt, dan wordt je er echt wel uitgestuurd.
Net als synagoges overigens. Daar moet je ook uit respect een keppeltje op doen
Huh welk land was dat dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moest een lange broek aan en mocht geen T-shirt aantrekken. Eigenlijk dezelfde regels als in een moskee.
In Jerusalem hangen borden of je een keppeltje op wil doen voordat je de synagoge binnengaat, maar dit is nergens verplicht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik zei ook een bikini is wat overdreven.
je hooft ook niet in bi/mono kini een gemeentehuis supermarkt in te wandellen.
Een garage is weer wat anders
En nee ik hoef in een synagoge geen keppeltje op.
Niet IN een moskee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef jaronsch het volgende:
Religieuze kledingvoorschriften in een vrij, seculier land is lachwekkend.
In Nederland. Kan je wel zo verontwaardigd doen, maar we hebben hier gewoon gemeenschappen waar dergelijke kledij not done is (in de kerk althans).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Huh welk land was dat dan?Want in elke keer waar ik ooit ben geweest, in Nederland, mocht je gewoon met een korte broek en t-shirt naar binnen. En in Italie is dat ook. En Spanje. En Griekenland. Dus verlicht me
In een kerk?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moest een lange broek aan en mocht geen T-shirt aantrekken. Eigenlijk dezelfde regels als in een moskee.
Tuurlijk, uitgerekend jij moest naar al die RK-kerken in Zuid-Europa.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ja.
Verplicht.
Door een school.
God, the horror.
Ja, want ik ben ook echt een moslim.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:41 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tuurlijk, uitgerekend jij moest naar al die RK-kerken in Zuid-Europa.
Toen ik nog op school zat gingen we naar musea in plaats van gedwongen naar gebedshuizen.
Daar leer je echt iets van.
Moslims die dit topic kapen omdat het nieuwsbericht hen niet aanstaat.
Ik ben geen vrouw, dus dat verklaart een hoop. Ten tweede wilden ze geen T-shirt zien. En dat respecteer ik, want dat waren hun huisregels. Net als dat ik in de rechtszaal een Toga aan moet trekken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
In een kerk?
Lul niet
Ik weet niet wat voor calvinistisch bolwerk jij bezocht hebt maar bedekte schouders is zover als die jongens gaan. En dan zien ze je als vrouw weer niet graag in broek
Medunkt dat je uit je nek kletst
Dat is jarusalem..... niet west europa, en dan nog...niet verplicht zoals je zegtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Jerusalem hangen borden of je een keppeltje op wil doen voordat je de synagoge binnengaat, maar dit is nergens verplicht.
Het feit dat je zo geprikkeld reageert, maar nog meer dat je je door mij aangsproken voelt, geeft te denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ook echt een moslim.![]()
Wel als je met school op excursie bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je wordt dan ook niet verplicht om naar DIE kerken te gaan, wat dus wel het geval is bij deze moskee.
Nohgmaals welk calvinistisch bolwerk ben jij geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, dus dat verklaart een hoop. Ten tweede wilden ze geen T-shirt zien. En dat respecteer ik, want dat waren hun huisregels. Net als dat ik in de rechtszaal een Toga aan moet trekken.
Laten we alle kerken in NL bezoeken in een korte broek en blote schouders, dan gaan we alle moskees af zonder hoofddoekjes (we nemen bitches mee) en met schoenen aan. Dan berekenen we het precentage van kerken en moskees waar we niet naar binnen mochten en trekken we daarna de conclusie over wie het meest dom doet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
In een kerk?
Lul niet
Ik weet niet wat voor calvinistisch bolwerk jij bezocht hebt maar bedekte schouders is zover als die jongens gaan. En dan zien ze je als vrouw weer niet graag in broek
Medunkt dat je uit je nek kletst
Misschien verkracht jij wel kinderen, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef huhggh het volgende:
[..]
Het feit dat je zo geprikkeld reageert, maar nog meer dat je je door mij aangsproken voelt, geeft te denken natuurlijk.
Meer zeg ik niet.
Ik ben daar nog nooit toe verplicht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wel als je met school op excursie bent.
Wat ik wil zeggen is dat joden ook niet zo dom doen. Misschien bij hun heiligste plaatsen, maar dat doet elk geloof. Voor de rest zijn ze niet zo extreemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is jarusalem..... niet west europa, en dan nog...niet verplicht zoals je zegt
Als die een RK school in Abu Dhabi geweest was had je me niet gehoord hoor...... maar oh religieus onderwijs anders dan de islam mag daar officieel niet.
Nee, maar je bent dan wel een respectloze lul als je geen keppeltje op doet en die synagoge binnen wandelt. En de school is verantwoordelijk voor de leerlingen. Daarom zegt de school: keppeltje/hoofddoekje op als we straks een bezoek brengen aan de synagoge/moskee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik zei ook een bikini is wat overdreven.
je hooft ook niet in bi/mono kini een gemeentehuis supermarkt in te wandellen.
Een garage is weer wat anders
En nee ik hoef in een synagoge geen keppeltje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |