Dat is het hem natuurlijk, iedereen spreekt er schande over maar wil het wél hebben gelezen. Dus verkoopt het, en dat dat het enige is wat telt voor de Telegraaf is wel al even duidelijk. Voor kwaliteit moet je iig daar niet zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
Agh, zolang de 1+ miljoen lezers het maar tof vinden om zo'n exclusive te kunnen lezen.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit tof vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
Agh, zolang de 1+ miljoen lezers het maar tof vinden om zo'n exclusive te kunnen lezen.
Helaas, ik gok dat er juist veel mensen zijn die nu de Telegraaf zouden kopen om zoiets te kunnen lezen. Want zo zijn mensen, ramptoeristenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit tof vinden.
Ik denk dat ze een bonus krijgt nuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:46 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een hoer van een journalist ben je dan zeg. Een beetje krant zou d'r op staande voet op straat bonjouren maar bij de Telegraaf hoef je dit natuurlijk niet te verwachten..
Wie schrijft even een kort maar krachtig stukje wat iedereen vervolgens daar kan dumpen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:48 schreef DABAMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/contact/reageer/?redactie=25
Daar kunnen we klagen!
Nou ik zie alleen media die het zonder verder oordeel erover het klakkeloos overnemen of melding er van maken. Behalve een blogje op retecool tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
Echt diep en diep ziek dit.
Onbegrijpelijk waar ze het vandaan halen om te bellen. Echt totaal respectloos.
En denk dat zo heel nederland denkt, aangaande van reacties die het losmaakt.
In een tijd waarin normen, waarden en respect gepredikt worden door onze overheid, waarin de hufterigheid en de asocialiteit van onze samenleving mikpunt zijn van campagnes van de Overheid, presteert de Telegraaf het om een nieuw dieptepunt in de Nederlandse journalistiek te bereiken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie schrijft even een kort maar krachtig stukje wat iedereen vervolgens daar kan dumpen?
Prima beginnetje toch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
In een tijd waarin normen, waarden en respect gepredikt worden door onze overheid, waarin de hufterigheid en de asocialiteit van onze samenleving mikpunt zijn van campagnes van de Overheid, presteert de Telegraaf het om een nieuw dieptepunt in de Nederlandse journalistiek te bereiken.
Het is werkelijk onbegrijpelijk dat u als Telegraaf-redactie zonder blikken of blozen een interview durft uit te voeren en te plaatsen met een jongen wiens leven zojuist een dramatische wending heeft gekregen.
Zoiets? En dan nog wat erbij?
quote:Pers
Staatssecretaris Ank Bijleveld van Binnenlandse Zaken heeft een dringend beroep gedaan op de pers om zich terughoudend op te stellen jegens de nabestaanden van de slachtoffers.
Tijdens een bijeenkomst van nabestaanden kregen zij en minister Maxime Verhagen van nabestaanden te horen dat die zich aan sommige media en journalisten stoorden.
We zien dat foto's van sites als Hyves worden gekopieerd en gepubliceerd in kranten en op websites, aldus Bijleveld.
Emoties
Bijleveld vroeg de pers namens de nabestaanden hen met rust te laten. ''Bel niet aan, vraag niet om informatie. Respecteer dat wij heel veel emoties hebben die wij moeten verwerken.''
Ze zei dat de familie van de 9-jarige Ruben, de enige overlevende van de ramp, dat nadrukkelijk heeft aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |