Ik organiseer dingen voor ADHD kinderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aha! Heb jij nog iets leuks te vertellen vandaag trouwens?
Ik ben altijd in voor een leuk verhaal.
opbouwende kritiek, ik geniet ervanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:
Zie 't al,Een of andere mongol van een incompetente achtelijke hoerige kutmod heeft er een centraal topic van gemaakt.
Idem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:55 schreef sig000 het volgende:
Ik had me voorgenomen voor 2u te gaan slapen, dat gaat nog net lukken.
Tss...!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Ik organiseer dingen voor ADHD kinderen.
Zeker 3/4 zijn gewoon verwende kutblagen.
Je hebt ook nog strontverwende ADHD-ers met diagnose.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tss...!!![]()
Je hebt strontverwende kutblagen en en ADHD-ers met een diagnose.
De eersten zijn hopeloos, met die tweede groep moet je leren omgaan -hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.
Ben je een zorgboerderij begonnen ofzo?
Jij stoort Fok! dus niet zeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Het stoort me dat dit topic nu in de sc-zooi zit.
Daar heb me al even over laten gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Het stoort me dat dit topic nu in de sc-zooi zit.
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Lamon is juist een aanwinst tussen al die eenheidsworst.
Ik ben niet in de mood voor grappenquote:Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't er wel dik bovenop lag maar goed, kleun wel vaker mis met grappen maken.
Qua muziek heb ik een nogal afwijkende smaak.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor grappen![]()
Weet je wat goede muziek is: Explosions in the sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |