Dit begrijp ik niet zo goed. Ik kan als Stali vierkant op mijn giechel gaan maar zou ik mezelf dan minder belachelijk voelen als ik hetzelfde gepost zou hebben onder bijv. de naam Krantenbak8?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klonen is soms gewoon leuk wanneer je niet met je orginele in een topic wilt ofzo toch?
Ik verdeel posts liever over klonen, deze sig is ook maar hier, maak er zo 001 van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet zo goed. Ik kan als Stali vierkant op mijn giechel gaan maar zou ik mezelf dan minder belachelijk voelen als ik hetzelfde gepost zou hebben onder bijv. de naam Krantenbak8?
Het blijft digitaal he? Ik hecht er niet zoveel waarde aan. En FOK! is vluchtig.
Hoevaak sta jij in mijn bescheiden lijstje?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verdeel posts liever over klonen, deze sig is ook maar hier, maak er zo 001 van.
Alleen met deze.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoevaak sta jij in mijn bescheiden lijstje?
Naar wiens lijstje ben jij benieuwd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:25 schreef svann het volgende:
Je kunt alleen je eigen lijstje opvragen, he?
Toen ik aan deze tipocreeks begon wist ik ook niet wat voor nare dingen over me heen zouden komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:25 schreef Stali het volgende:
Fok! kan net zo goed maar 1 persoon zijn met vele nare kantjes.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:41 schreef svann het volgende:
Volgens mij ook.
Van mij slechts twee, maar ik gebruik ze minder veelvuldig.
Alhoewel ze al sinds het prille begin in deze serie opduiken, zag ik laatst dankzij de nieuwe search.
Ik stond in jouw vriendenlijstje!quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:25 schreef Stali het volgende:
Fok! kan net zo goed maar 1 persoon zijn met vele nare kantjes.
Luiwammes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:36 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij heeft elke kloon van me weleens in dit topic gepost.
Ja, nou.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet! Dat kan niet. Ik ken je niet eens. Ja vaag van naam.
Volgens mij issie wel redelijk tof hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet! Dat kan niet. Ik ken je niet eens. Ja vaag van naam.
Je staat nog heel erg hoog in de totaalrang ook.quote:
Jij snapt duidelijk niet de essentie van dit topicquote:Op zondag 30 mei 2010 05:21 schreef Q.E.D. het volgende:
Deze topicreeks is een beetje dood aan het gaan hè?![]()
zG laat het lekker afweten uiteraard.quote:
Door wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Tijdmelding 2:26
* Ofyles2 de laatste dagen overpowered is...
Dat is altijd lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:03 schreef svann het volgende:
Altijd handig! Heb ik pas ook gedaan.
Niet dat ik ooit geband wordt, maar for old times sake.
En soms is een uitstapje wel leuk.
Boek, programma, wat is het, tell me!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Digitaal schrijfwerk.
En ik ben er nog niet klaar mee.
Een (meertalig) programma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een (meertalig) programma.Is dit het project waar je het eerder over had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dit het project waar je het eerder over had?
Te vrolijk voor mijn smaak, sorry, maar ik heb tenminste geklikt.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Te vrolijk voor mijn smaak, sorry, maar ik heb tenminste geklikt.
Aha! Heb jij nog iets leuks te vertellen vandaag trouwens?quote:
FOK! was bang dat ze mensen voortrokken en nu zijn we ineens gewoon een slowchat gewoorden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:43 schreef sig000 het volgende:
Waarom heeft dit topic ineens zo'n raar driekwart rond pijlding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |