Ik organiseer dingen voor ADHD kinderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aha! Heb jij nog iets leuks te vertellen vandaag trouwens?
Ik ben altijd in voor een leuk verhaal.
opbouwende kritiek, ik geniet ervanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:
Zie 't al,Een of andere mongol van een incompetente achtelijke hoerige kutmod heeft er een centraal topic van gemaakt.
Idem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:55 schreef sig000 het volgende:
Ik had me voorgenomen voor 2u te gaan slapen, dat gaat nog net lukken.
Tss...!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Ik organiseer dingen voor ADHD kinderen.
Zeker 3/4 zijn gewoon verwende kutblagen.
Je hebt ook nog strontverwende ADHD-ers met diagnose.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tss...!!![]()
Je hebt strontverwende kutblagen en en ADHD-ers met een diagnose.
De eersten zijn hopeloos, met die tweede groep moet je leren omgaan -hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.
Ben je een zorgboerderij begonnen ofzo?
Jij stoort Fok! dus niet zeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Het stoort me dat dit topic nu in de sc-zooi zit.
Daar heb me al even over laten gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Het stoort me dat dit topic nu in de sc-zooi zit.
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Lamon is juist een aanwinst tussen al die eenheidsworst.
Ik ben niet in de mood voor grappenquote:Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't er wel dik bovenop lag maar goed, kleun wel vaker mis met grappen maken.
Qua muziek heb ik een nogal afwijkende smaak.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor grappen![]()
Weet je wat goede muziek is: Explosions in the sky
Gabber Piet zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Qua muziek heb ik een nogal afwijkende smaak.
Ik ken hem niet, verklaar u nader.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:21 schreef sig000 het volgende:
En Nederlandstalig: Pieter de Rastaman van Bertus Staigerpaip uiteraard.![]()
![]()
Wat klooien met de up- en downloadsnelheden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oy dat ken ik nog niet, is dat nieuw?
Heb al ooit zoveel gedownload dat de rest van mijn leven niet lang genoeg is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat klooien met de up- en downloadsnelheden.
Kunnen we nu denken aan Petabytes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb al ooit zoveel gedownload dat de rest van mijn leven niet lang genoeg is.
In Frankrijk zijn ze er ook niet dol opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet niets van de Algerijnen hebben eerlijk gezegd.
Niet echt hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:19 schreef Stali het volgende:
Q.E.D.
Ben jij nu ook een beetje fan van de Algerijnen in het WK of heb ik er echt totaal geen sjoege van?
Ik vond het vandaag wel heel jammer voor ze.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:43 schreef zarGon het volgende:
Goed, je ziet het op een gegeven moment aankomen, maar ik was blij verrast. Zeer leuk gefilmd, heb ervan genoten.
Die zou in deze dagen verkeerd volk kunnen trekken, dus die kan beter op het FOK!kerkhof blijven, met een spreekwoordelijke grafsteen vol goede herinneringen en mooie verstilde momenten.quote:
Ik wist even niet naar wie of wat je refereerde met Billy, maar na even zoeken kwam ik erachter dat het gaat over Billy en Six Feet Under. Dat laatste ken ik (jammer genoeg?) niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik niet. Want ik herken de acteur als Billy en in een film als het zwakzinnige broertje van J D.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik erger me suf aan het feit dat ik geen slaap heb, terwijl ik ook geen zin heb om wakker te zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Meneer Zaagmans is zojuist langsgekomen om het jaar doormidden te zagen...
Tevens goedenacht aan allen. Brand los, was ist los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ik geloof niet in onheilspellende voorspellingen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik erger me suf aan het feit dat ik geen slaap heb, terwijl ik ook geen zin heb om wakker te zijn.
Oh, en de wereld vergaat in 2012, maar dat is bijzaak.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
Ten eerste posten jullie 6 minuten respectievelijk 1 minuut te vroeg in dit majestueuze topique, ten tweede is het warm en heb ik tevens geen slaap. Wearde heerschappen (en dames) ik ga een blik Warsteiner openen om mijn geest tot kalmte aan te zetten en daarbij nuttig ik een Paprika Superchipsje.Het is een doordeweekse nacht, ik heb mooi op mijn beurt gewacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig al een paar uur met een laptop in bed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:18 schreef Q.E.D. het volgende:![]()
Heb nu de laptop naast mn bed staan, nu komt er natuurlijk niets meer van slapen terecht.
Trouwens druk in de kroeg, iedereenh wil morgen brak zijn als Oranje speelt.
Dat kan je op twee manieren opvatten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lig al een paar uur met een laptop in bed.
En met dit soort tijden ben ik morgen sowieso brak.
Hoeveel wordt het morgen?
Brand los, niks is taboe op Fok.quote:Ja, ik kan natuurlijk ook wel vragen hoe jullie met de buitenwereld omgaan, maar ja. dan krijg je weer oeverloos geneuzel over kleding. Vandaar dat ik liever vraag naar jullie voorspellingen.
Nee, was mijn fout. Ik moet ook niet reageren op een onzekere puber. Zo is het ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat kan je op twee manieren opvatten.![]()
Het wordt 1-1 of het wordt 33 graden.
[..]
Brand los, niks is taboe op Fok.
De nacht stelt ook geen donder meer voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga sowieso slapen voordat het licht wordt, en dat is al over 35 minuten. [ afbeelding ]
Waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, was mijn fout. Ik moet ook niet reageren op een onzekere puber. Zo is het ook.
Zou mooi zijn.quote:Ik denk hoop 2-1 Nederland en 36 graden. Voorspelling is 37 graden hier, dus ik zit er sowieso allemaal weinig naast.
Tot maandagnacht.quote:
En dat ik eerder niet alleen de uitslag van de wedstrijd wist te voorspellen maar zelfs Erwin Krol versloeg, dat negeer je gemakshalve maar he.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef svann het volgende:
Je had een vooruitziende blik, sig!
Wat is je prognose voor zondag?
Nee, jij laat aan iedereen weten dat voetbal aan jou niet besteed is en gaat in je neus peuteren want de winkels zijn niet open om het anders nog wat extra te benadrukken.quote:
Nee foto's maken van lege straten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, jij laat aan iedereen weten dat voetbal aan jou niet besteed is en gaat in je neus peuteren want de winkels zijn niet open om het anders nog wat extra te benadrukken..
Nou ik wel met eerst BBQ en veul kratten bier, de uitslag zal me dan wel weer aan de reet roesten, ben voor het team die het meest effectief is.quote:
Ik hou gewoon niet van voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Das ook iets.
Als je je maar weet te onderscheiden van het klootjesvolk, nietwaar?
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voetbal.
Dat kan..
Dat weet ik want je laat ook werkelijk geen kans onbenut om dit te laten blijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voetbal.
Dat kan..
Da's een mooie hobby, zijn echt hele mooie verlaten plekken die de teloorgang van de industriele revolutie laten zien, er komen er alleen maar bij.quote:
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat weet ik want je laat ook werkelijk geen kans onbenut om dit te laten blijken.
Mijn 3x keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Ieder zijn ding. Ik heb er niets tegen als mensen kijken, alleen ik kijk niet, want ik vind het geen mooie sport.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Nou, je bent een zeer nobel mens, Lamon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.
Dit is camp want heb ook werkelijk waar geen flauw benul van voetbal of de weersvoorspellingen maar ik hou mijn hart vast. Het Spaanse elftal heeft qua voetbal en techniek veel gemeen met Oranje alleen weten ze het niet af te maken qua goals.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef svann het volgende:
Ik hou van mooi spannend voetbal, niet van dat alledaagse.
Nu ga ik dus zeker kijken. Maar als het eindeloos taktisch gedraal wordt, ga ik wat anders doen.
En sorry Stali, wat is jouw prognose?
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.quote:
In 88 was je zeker ook boodschapjes doen?quote:
Okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.
Voetbal is voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:56 schreef sig000 het volgende:
*btw schat ik een Olympische gouden medaille persoonlijk wat hoger in maar blijkbaar gelden in voetbal andere wetten.
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:01 schreef Stali het volgende:
Lieve schatten, ik doe het nooit maar hier:
Slaap lekker, ik heb zometeen de schilders voor mijn neus staan..
Ja, precies, die. Anders zou ik het nl. wel heel leuk gevonden hebben. Mag om kwart over zes vrolijk zijn. Grmbl. Ga die jongens wel voorzien van ijs en drankjes want het wordt voor Nederlandse begrippen en voor mij dus ook weer bloedverziekend heet heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |