Je bedoelt dat je je bewuster wordt van alles wat je hebt en kan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:53 schreef sig000 het volgende:
Weet je, heb de betrekkelijkheid van het leven nog beter leren kennen, daardoor kan ik nu beter mijn eigen ding doen.
idd, wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:28 schreef sig000 het volgende:
Deze overlapt haast het bikkel gebeuren maar ach, wat maakt het uit?
Ik dacht dat ik dat wel wist maar ben er toch anders tegenaan gaan kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:25 schreef svann het volgende:
Je bedoelt dat je je bewuster wordt van alles wat je hebt en kan?
Zo gaat het toch in elk land?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:30 schreef Jason__ het volgende:
[..]
idd, wat maakt het uit?
Maar kijk als je het bekijkt vanuit een ander gebied kom je tot de conclusie:
Komt een Argentijn bij de dokter
Zegt de dokter: "Ruim je het zelf ook weer op?"
Ik was ingestort na nacht doorhalen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:16 schreef Stali het volgende:
Liggen jullie soms allemaal reeds onder de zoden?
Nu wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:21 schreef Jason__ het volgende:
Huh hoe kan dit in ´´myn actieve topics´´ staan? Ik heb hier niks gepost
Grappig. Maar iemand een idee?quote:
Zelf stort ik nu ter plekke in maar ik toch nog wel graag weten of je vroeger in het bezit was van zo'n stoere hanenkam.quote:
Ik had meer zo'n kapsel.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Zelf stort ik nu ter plekke in maar ik toch nog wel graag weten of je vroeger in het bezit was van zo'n stoere hanenkam.
(Ter verduidelijking, ik werd voor hippie uitgemaakt en jij molesteerde ze volgens eigen zeggen vroeger nogal graag.. )
Heb je nog steeds dat wilde aap kapsel of is het inmiddels gefatsoeneerd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb al 2,5 week vakantie, dus het is verwonderlijk dat ik hier niet al veel eerder gepost had.
Ik ben al een maand of 8 niet naar de kapper geweest, en nu ik langzaam een mat begin te krijgen is het toch wel druk nodig (foto in fobo was 4,5 maand geleden). Nu hoorde ik van een vriendin dat ze iemand kende die voor een Vet Hippe Kapsalon mensen zocht die gratis geknipt wilden worden voor afstuderen oid, dus dat zou vorige week plaatsvinden, maar toen ging het niet door omdat ze niet duidelijk gecommuniceerd hadden. Vandaag weer geprobeerd, maar het ging weer niet goed en het zou morgen zijn etc. Nou ja, omdat ik toch vakantie heb, de kapper vlakbij zit en het gratis is ga ik het morgen nogmaals proberen, zoniet dan ga ik wel naar m'n vertrouwde kapper.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dat wilde aap kapsel of is het inmiddels gefatsoeneerd?
Ok herkenbaar, het gaat wel goedkomen denk ik, anders kun je altijd de tondeuse er overheen halen maar dat is nogal bewerkelijk achteraf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben al een maand of 8 niet naar de kapper geweest, en nu ik langzaam een mat begin te krijgen is het toch wel druk nodig (foto in fobo was 4,5 maand geleden). Nu hoorde ik van een vriendin dat ze iemand kende die voor een Vet Hippe Kapsalon mensen zocht die gratis geknipt wilden worden voor afstuderen oid, dus dat zou vorige week plaatsvinden, maar toen ging het niet door omdat ze niet duidelijk gecommuniceerd hadden. Vandaag weer geprobeerd, maar het ging weer niet goed en het zou morgen zijn etc. Nou ja, omdat ik toch vakantie heb, de kapper vlakbij zit en het gratis is ga ik het morgen nogmaals proberen, zoniet dan ga ik wel naar m'n vertrouwde kapper.
Wat een ellende he. Ondersteunend voor-na materiaal zal ik verzorgen als het achter de rug is.
Ja, dat zei ik ook al tegen die kapster, maar op een of andere manier vinden alleen mensen-met-wie-ik-op-dat-moment-een-relatie-heb mijn getondeuserde hoofd leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok herkenbaar, het gaat wel goedkomen denk ik, anders kun je altijd de tondeuse er overheen halen maar dat is nogal bewerkelijk achteraf.
Mijn inhammen worden wel steeds dieper maar mag nog steeds genieten van lange blonde lokken op mijn hoofd voor wat het waard is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al tegen die kapster, maar op een of andere manier vinden alleen mensen-met-wie-ik-op-dat-moment-een-relatie-heb mijn getondeuserde hoofd leuk.
Nou ja, we zien het wel, en ooit zijn we toch allemaal kaal.
Koester ze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn inhammen worden wel steeds dieper maar mag nog steeds genieten van lange blonde lokken op mijn hoofd voor wat het waard is.
Jij ging maffen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:51 schreef Stali het volgende:
Met film en ook tof om je weer tegen te komen.
Wat zoek je?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:07 schreef Stali het volgende:
Sorry, ik dacht dat het al veel later zou zijn.![]()
Even struinen dan nog.
Ik ben eens op mijn eigen gefokte paarden gaan zoeken en kwam paar mooie foto's tegen.quote:
Krijg haast spijt dat ik die ooit verkocht heb als ik die zo weer terugzie, maar goed je kan niet alles houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Die merrie lijkt wel op een dalmatier, mooi kleurenpatroon.
Maar je hebt wel een tevreden klant, dat telt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijg haast spijt dat ik die ooit verkocht heb als ik die zo weer terugzie, maar goed je kan niet alles houden.
Ze was op zoek naar wat meer info, heb 'r een mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een tevreden klant, dat telt.
Nu raak ik in verwarring, ff checken dit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:45 schreef Lamonnn het volgende:
1 of ander newbie adje dacht dat ie me wel even kon bannen dus ik woon ineens in Duitsland.
Maar ingeslapen, no way;
Klonen is soms gewoon leuk wanneer je niet met je orginele in een topic wilt ofzo toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:03 schreef svann het volgende:
Altijd handig! Heb ik pas ook gedaan.
Niet dat ik ooit geband wordt, maar for old times sake.
En soms is een uitstapje wel leuk.
Dit begrijp ik niet zo goed. Ik kan als Stali vierkant op mijn giechel gaan maar zou ik mezelf dan minder belachelijk voelen als ik hetzelfde gepost zou hebben onder bijv. de naam Krantenbak8?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klonen is soms gewoon leuk wanneer je niet met je orginele in een topic wilt ofzo toch?
Ik verdeel posts liever over klonen, deze sig is ook maar hier, maak er zo 001 van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet zo goed. Ik kan als Stali vierkant op mijn giechel gaan maar zou ik mezelf dan minder belachelijk voelen als ik hetzelfde gepost zou hebben onder bijv. de naam Krantenbak8?
Het blijft digitaal he? Ik hecht er niet zoveel waarde aan. En FOK! is vluchtig.
Hoevaak sta jij in mijn bescheiden lijstje?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verdeel posts liever over klonen, deze sig is ook maar hier, maak er zo 001 van.
Alleen met deze.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoevaak sta jij in mijn bescheiden lijstje?
Naar wiens lijstje ben jij benieuwd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:25 schreef svann het volgende:
Je kunt alleen je eigen lijstje opvragen, he?
Toen ik aan deze tipocreeks begon wist ik ook niet wat voor nare dingen over me heen zouden komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:25 schreef Stali het volgende:
Fok! kan net zo goed maar 1 persoon zijn met vele nare kantjes.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:41 schreef svann het volgende:
Volgens mij ook.
Van mij slechts twee, maar ik gebruik ze minder veelvuldig.
Alhoewel ze al sinds het prille begin in deze serie opduiken, zag ik laatst dankzij de nieuwe search.
Ik stond in jouw vriendenlijstje!quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:25 schreef Stali het volgende:
Fok! kan net zo goed maar 1 persoon zijn met vele nare kantjes.
Luiwammes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:36 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij heeft elke kloon van me weleens in dit topic gepost.
Ja, nou.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet! Dat kan niet. Ik ken je niet eens. Ja vaag van naam.
Volgens mij issie wel redelijk tof hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet! Dat kan niet. Ik ken je niet eens. Ja vaag van naam.
Je staat nog heel erg hoog in de totaalrang ook.quote:
Jij snapt duidelijk niet de essentie van dit topicquote:Op zondag 30 mei 2010 05:21 schreef Q.E.D. het volgende:
Deze topicreeks is een beetje dood aan het gaan hè?![]()
zG laat het lekker afweten uiteraard.quote:
Door wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Tijdmelding 2:26
* Ofyles2 de laatste dagen overpowered is...
Dat is altijd lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:03 schreef svann het volgende:
Altijd handig! Heb ik pas ook gedaan.
Niet dat ik ooit geband wordt, maar for old times sake.
En soms is een uitstapje wel leuk.
Boek, programma, wat is het, tell me!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Digitaal schrijfwerk.
En ik ben er nog niet klaar mee.
Een (meertalig) programma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een (meertalig) programma.Is dit het project waar je het eerder over had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dit het project waar je het eerder over had?
Te vrolijk voor mijn smaak, sorry, maar ik heb tenminste geklikt.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Te vrolijk voor mijn smaak, sorry, maar ik heb tenminste geklikt.
Aha! Heb jij nog iets leuks te vertellen vandaag trouwens?quote:
FOK! was bang dat ze mensen voortrokken en nu zijn we ineens gewoon een slowchat gewoorden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:43 schreef sig000 het volgende:
Waarom heeft dit topic ineens zo'n raar driekwart rond pijlding?
Ik organiseer dingen voor ADHD kinderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aha! Heb jij nog iets leuks te vertellen vandaag trouwens?
Ik ben altijd in voor een leuk verhaal.
opbouwende kritiek, ik geniet ervanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:
Zie 't al,Een of andere mongol van een incompetente achtelijke hoerige kutmod heeft er een centraal topic van gemaakt.
Idem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:55 schreef sig000 het volgende:
Ik had me voorgenomen voor 2u te gaan slapen, dat gaat nog net lukken.
Tss...!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Ik organiseer dingen voor ADHD kinderen.
Zeker 3/4 zijn gewoon verwende kutblagen.
Je hebt ook nog strontverwende ADHD-ers met diagnose.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tss...!!![]()
Je hebt strontverwende kutblagen en en ADHD-ers met een diagnose.
De eersten zijn hopeloos, met die tweede groep moet je leren omgaan -hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.
Ben je een zorgboerderij begonnen ofzo?
Jij stoort Fok! dus niet zeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Het stoort me dat dit topic nu in de sc-zooi zit.
Daar heb me al even over laten gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Het stoort me dat dit topic nu in de sc-zooi zit.
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Lamon is juist een aanwinst tussen al die eenheidsworst.
Ik ben niet in de mood voor grappenquote:Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't er wel dik bovenop lag maar goed, kleun wel vaker mis met grappen maken.
Qua muziek heb ik een nogal afwijkende smaak.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor grappen![]()
Weet je wat goede muziek is: Explosions in the sky
Gabber Piet zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Qua muziek heb ik een nogal afwijkende smaak.
Ik ken hem niet, verklaar u nader.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:21 schreef sig000 het volgende:
En Nederlandstalig: Pieter de Rastaman van Bertus Staigerpaip uiteraard.![]()
![]()
Wat klooien met de up- en downloadsnelheden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oy dat ken ik nog niet, is dat nieuw?
Heb al ooit zoveel gedownload dat de rest van mijn leven niet lang genoeg is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat klooien met de up- en downloadsnelheden.
Kunnen we nu denken aan Petabytes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb al ooit zoveel gedownload dat de rest van mijn leven niet lang genoeg is.
In Frankrijk zijn ze er ook niet dol opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet niets van de Algerijnen hebben eerlijk gezegd.
Niet echt hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:19 schreef Stali het volgende:
Q.E.D.
Ben jij nu ook een beetje fan van de Algerijnen in het WK of heb ik er echt totaal geen sjoege van?
Ik vond het vandaag wel heel jammer voor ze.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:43 schreef zarGon het volgende:
Goed, je ziet het op een gegeven moment aankomen, maar ik was blij verrast. Zeer leuk gefilmd, heb ervan genoten.
Die zou in deze dagen verkeerd volk kunnen trekken, dus die kan beter op het FOK!kerkhof blijven, met een spreekwoordelijke grafsteen vol goede herinneringen en mooie verstilde momenten.quote:
Ik wist even niet naar wie of wat je refereerde met Billy, maar na even zoeken kwam ik erachter dat het gaat over Billy en Six Feet Under. Dat laatste ken ik (jammer genoeg?) niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik niet. Want ik herken de acteur als Billy en in een film als het zwakzinnige broertje van J D.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik erger me suf aan het feit dat ik geen slaap heb, terwijl ik ook geen zin heb om wakker te zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Meneer Zaagmans is zojuist langsgekomen om het jaar doormidden te zagen...
Tevens goedenacht aan allen. Brand los, was ist los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ik geloof niet in onheilspellende voorspellingen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik erger me suf aan het feit dat ik geen slaap heb, terwijl ik ook geen zin heb om wakker te zijn.
Oh, en de wereld vergaat in 2012, maar dat is bijzaak.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
Ten eerste posten jullie 6 minuten respectievelijk 1 minuut te vroeg in dit majestueuze topique, ten tweede is het warm en heb ik tevens geen slaap. Wearde heerschappen (en dames) ik ga een blik Warsteiner openen om mijn geest tot kalmte aan te zetten en daarbij nuttig ik een Paprika Superchipsje.Het is een doordeweekse nacht, ik heb mooi op mijn beurt gewacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig al een paar uur met een laptop in bed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:18 schreef Q.E.D. het volgende:![]()
Heb nu de laptop naast mn bed staan, nu komt er natuurlijk niets meer van slapen terecht.
Trouwens druk in de kroeg, iedereenh wil morgen brak zijn als Oranje speelt.
Dat kan je op twee manieren opvatten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lig al een paar uur met een laptop in bed.
En met dit soort tijden ben ik morgen sowieso brak.
Hoeveel wordt het morgen?
Brand los, niks is taboe op Fok.quote:Ja, ik kan natuurlijk ook wel vragen hoe jullie met de buitenwereld omgaan, maar ja. dan krijg je weer oeverloos geneuzel over kleding. Vandaar dat ik liever vraag naar jullie voorspellingen.
Nee, was mijn fout. Ik moet ook niet reageren op een onzekere puber. Zo is het ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat kan je op twee manieren opvatten.![]()
Het wordt 1-1 of het wordt 33 graden.
[..]
Brand los, niks is taboe op Fok.
De nacht stelt ook geen donder meer voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga sowieso slapen voordat het licht wordt, en dat is al over 35 minuten. [ afbeelding ]
Waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, was mijn fout. Ik moet ook niet reageren op een onzekere puber. Zo is het ook.
Zou mooi zijn.quote:Ik denk hoop 2-1 Nederland en 36 graden. Voorspelling is 37 graden hier, dus ik zit er sowieso allemaal weinig naast.
Tot maandagnacht.quote:
En dat ik eerder niet alleen de uitslag van de wedstrijd wist te voorspellen maar zelfs Erwin Krol versloeg, dat negeer je gemakshalve maar he.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef svann het volgende:
Je had een vooruitziende blik, sig!
Wat is je prognose voor zondag?
Nee, jij laat aan iedereen weten dat voetbal aan jou niet besteed is en gaat in je neus peuteren want de winkels zijn niet open om het anders nog wat extra te benadrukken.quote:
Nee foto's maken van lege straten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, jij laat aan iedereen weten dat voetbal aan jou niet besteed is en gaat in je neus peuteren want de winkels zijn niet open om het anders nog wat extra te benadrukken..
Nou ik wel met eerst BBQ en veul kratten bier, de uitslag zal me dan wel weer aan de reet roesten, ben voor het team die het meest effectief is.quote:
Ik hou gewoon niet van voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Das ook iets.
Als je je maar weet te onderscheiden van het klootjesvolk, nietwaar?
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voetbal.
Dat kan..
Dat weet ik want je laat ook werkelijk geen kans onbenut om dit te laten blijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voetbal.
Dat kan..
Da's een mooie hobby, zijn echt hele mooie verlaten plekken die de teloorgang van de industriele revolutie laten zien, er komen er alleen maar bij.quote:
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat weet ik want je laat ook werkelijk geen kans onbenut om dit te laten blijken.
Mijn 3x keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Ieder zijn ding. Ik heb er niets tegen als mensen kijken, alleen ik kijk niet, want ik vind het geen mooie sport.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, maar Nederland in de finale maak je maar 1x in je leven mee.
Ok, misschien een paar keer, maar bijzonder is het zeker, dus kijk ik ook
Nou, je bent een zeer nobel mens, Lamon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee, en ik heb gezegd dat ze van mij best mogen winnen, dus ik misgun niemand iets.
Dit is camp want heb ook werkelijk waar geen flauw benul van voetbal of de weersvoorspellingen maar ik hou mijn hart vast. Het Spaanse elftal heeft qua voetbal en techniek veel gemeen met Oranje alleen weten ze het niet af te maken qua goals.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:43 schreef svann het volgende:
Ik hou van mooi spannend voetbal, niet van dat alledaagse.
Nu ga ik dus zeker kijken. Maar als het eindeloos taktisch gedraal wordt, ga ik wat anders doen.
En sorry Stali, wat is jouw prognose?
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.quote:
In 88 was je zeker ook boodschapjes doen?quote:
Okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mocht Nederland winnen is de kans groot dat al dat klootjesvolk zomaar op woonboten gaat staan springen en daar kunnen die boten niet zo goed tegen.
Voetbal is voetbal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:56 schreef sig000 het volgende:
*btw schat ik een Olympische gouden medaille persoonlijk wat hoger in maar blijkbaar gelden in voetbal andere wetten.
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:01 schreef Stali het volgende:
Lieve schatten, ik doe het nooit maar hier:
Slaap lekker, ik heb zometeen de schilders voor mijn neus staan..
Ja, precies, die. Anders zou ik het nl. wel heel leuk gevonden hebben. Mag om kwart over zes vrolijk zijn. Grmbl. Ga die jongens wel voorzien van ijs en drankjes want het wordt voor Nederlandse begrippen en voor mij dus ook weer bloedverziekend heet heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen creatieve maar voor de kozijnen.
De idioterie van de fabrikanten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een goedkope Zanussi en dat ding doet alweer 8 jaar zonder gezeik.![]()
Dat is wat waard dat je geen gezeur krijgt met al die apparaten tegenwoordig.
Het worden er steeds meer.![]()
Morgenavond weer ff lekker met de knol door het bos , mijn hoed op, muziekje erbij en ga ff lekker 3 uur weg.
Alle mechanische dingen blijven het fijn doen en alles met zo'n vernuftig printplaatje gaat kapot. Het is allemaal geouwehoer en niks vernieuwing.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een goedkope Zanussi en dat ding doet alweer 8 jaar zonder gezeik.![]()
Dat is wat waard dat je geen gezeur krijgt met al die apparaten tegenwoordig.
Het worden er steeds meer.![]()
Morgenavond weer ff lekker met de knol door het bos , mijn hoed op, muziekje erbij en ga ff lekker 3 uur weg.
Het mooiste is veulens alles te leren en die daarna nog tot hun oude dag te houden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:30 schreef Stali het volgende:
Overigens krijg ik een steeds betere verstandhouding met paarden. Vond het voorheen maar onbetrouwbare knollen. Inmiddels begrijp ik dat het net roedelhondjes zijn en gaat het vele malen beter.
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel ergens over toch, alleen verliezen we de basis wel eens uit het oog ofzo?
Is er wel een basis?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel ergens over toch, alleen verliezen we de basis wel eens uit het oog ofzo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?
Mwah, ik heb nog redelijk volle haardos.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De basis = kalende mannen met een muziekfetish?
Ik ben gek op spruitjes, dus dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
Wat ontzettend fijn dat Mainport er weer is. Echt, fantastisch. Hulde. Deze jongen is nl. zo interessant, heeft zoveel te vertellen en hij weet natuurlijk als geen ander deze reeks weer naar de spruit(jes) te brengen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben gek op spruitjes, dus dat is goed nieuws.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zweer dat hier ooit werd beweerd dat deze reeks draaide om kalende mannen met existentiële vraagstukken. Of zoiets.
Je haalt kant-en-klare spruitjes bij Appie, je flikkert ze in een pan met kokend water en mjam mjam.quote:
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:17 schreef Lamon. het volgende:
Levensvraagstukken blijven, maar de 2 meest bezorgde users betreffende het kaalheidvraagstuk waren I.R. en ik, en we zijn allebei nog niet kaal, dus dan blijven de levensvraagstukken over. Beter, want dan kunnen de mensen zonbder kaalheidsangst ook meedoen.
Hij komt me wel bekend voor door een nogal nihilistisch postgedrag al een tijd geleden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
Wat ontzettend fijn dat Mainport er weer is. Echt, fantastisch. Hulde. Deze jongen is nl. zo interessant, heeft zoveel te vertellen en hij weet natuurlijk als geen ander deze reeks weer naar de spruit(jes) te brengen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je haalt kant-en-klare spruitjes bij Appie, je flikkert ze in een pan met kokend water en mjam mjam.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
Nu begrijp ik ineens veel beter dat je zo zuur bent om andere users achter hun rug om belachelijk te maken op taalfoutjes.
IR is degene die zich daar druk over maakt, voor Lamon kan ik niet oordelen en mijn inhammen worden slechts wat groter.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.
Sorryquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef sig000 het volgende:
Dit gaat ineens te snel voor me, ben ook al dagje ouder.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben jarenlang gedebatteerd over het kaalheidsvraagstuk terwijl jullie nog zat haar op jullie hoofd hebben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ineens veel beter dat je zo zuur bent om andere users achter hun rug om belachelijk te maken op taalfoutjes.
Ach ja, je moet toch wat met je tijdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:26 schreef Lamon. het volgende:
Heerlijk toch, problemen maken die er nooit waren, we hebben ons er jaren mee vermaakt.
Bitchfight.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er iemand zuur is, ben jij het wel. Altijd wat te zeiken. Ik vind het verder best.
Neuh, daar ga ik mijn tijd niet meer aan verdoenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp gewoon dat topic in TTK niet.
Iemand maakt een fout en dan gaan steeds dezelfde flauwe usertjes die foutjes van een ander daar posten.
Mind you, ik ben er niet genoemd, dus daar gaat het niet om. Maar ik stoor me aan die reeks.
Waarom doe je zoiets? Om jezelf beter te voelen?
Toevallig hebben daar bepaalde lieden uit deze reeks enorm behoefte aan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er iemand zuur is, ben jij het wel. Altijd wat te zeiken. Ik vind het verder best.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, daar ga ik mijn tijd niet meer aan verdoen
Laat ik hier dan maar bloedserieus op antwoorden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp gewoon dat topic in TTK niet.
Iemand maakt een fout en dan gaan steeds dezelfde flauwe usertjes die foutjes van een ander daar posten.
Mind you, ik ben er niet genoemd, dus daar gaat het niet om. Maar ik stoor me aan die reeks.
Waarom doe je zoiets? Om jezelf beter te voelen?
Toevallig hebben daar bepaalde lieden uit deze reeks enorm behoefte aan.
Krek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:35 schreef sig000 het volgende:
Ik zie het posten op dit forum als een soort van vermaak en stiekum leer je naast het relativeren ook users die je vaker tegenkomt wel of niet waarderen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:36 schreef sig000 het volgende:
Toch gaan ze gewoon door, dat is vrouwen eigen denk ik.
Neeeeeeeeee. Alleen met vrouwen of alleen met mannen werken, dat is ook niks. Mixen moeten wequote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat ik hier dan maar bloedserieus op antwoorden.
Ten eerste maak ik bezwaar tegen "achter hun rug", wat je eerder postte. Dit is een openbaar forum, het is een langlopende en bekende reeks, iedereen kan zien wat we daar posten.
Ten tweede, en laat ik nu alleen voor mezelf spreken maar ik gok dat dat ook voor de rest geldt, gaat taalverloedering me aan het hart. Als je ziet welke bagger hier allemaal wordt gepost, dan wil je dat kwijt. Er zal best een element van leedvermaak in zitten. Ter lering ende vermaeck, zoals dat heet.
En heb je daar helemaal niks mee, dan post je daar niet. Simpel.
quote:
Grappig dat deze post volledig in tegenspraak is met deze:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:41 schreef Stali het volgende:
FOK! is wel zo klein en iedereen kan alles volgen wat een ander over hem of haar post.
Maar het is leedvermaak he? Stumpertje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:34 schreef Stali het volgende:
Ik heb het niet nodig andere mensen achter hun rug af te zeiken om mezelf een beetje op te pimpen.
Amen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
Beetje respect voor elkaar ondanks alle verschillen maakt het leven een stuk aangenamer.
Waarom ga je jezelf tot zulke posts verlagen terwijl je zoveel beter kunt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:41 schreef Stali het volgende:
[..]
FOK! is wel zo klein en iedereen kan alles volgen wat een ander over hem of haar post.
Maar het is leedvermaak he? Stumpertje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stali haar reacties mag ik altijd graag lezen, ben het lang niet altijd met 'r eens want een beetje dramaqueen is het wel.
Beetje respect voor elkaar ondanks alle verschillen maakt het leven een stuk aangenamer.
Mannen kunnen dat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit ruzie gehad in 9 jaar tijd, terwijl we compleet anders zijn, en elkaar nog ontmoet hebben ook.
Wel cool eigenlijk.
En zo nemen het topic weer over.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mannen die het goede voorbeeld geven, we're so cool.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Hiep hiep hoera voor mannen. Jullie kunnen mij quoten.
Heb inderdaad nogal ordinair gescholden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf tot zulke posts verlagen terwijl je zoveel beter kunt?
Ik zou het subtieler aanpakken.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb inderdaad nogal ordinair gescholden..
Weet ook niet precies waarom ik me zo erger aan die reeks. Een leuke of grappige taalfout is geinig maar er worden daar users zonder dat ze het weten achter hun rug om belachelijk gemaakt.
Er is trouwens een tegenhanger van die reeks die positief is.Pareltjes op FOK! Volkomen kansloos uiteraard want afzeiken is voor een hoop users kennelijk vele malen leuker en dat vind ik wel een beetje jammer.
Maar goed, het sop is de kool niet waard en schelden is inderdaad zwak.
Jij kent Vosss?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:02 schreef sig000 het volgende:
Ik kom niet zo vaak in reeksen en snap niets van al die onderlinge verhoudingen op Fok!![]()
Lamon ken ik door 1x een deal via V&A en met Vosss rij ik mee om 'm de weg te wijzen naar meeting op 11 september.
Het gesprek zodanig afwikkelen dat mijn tegenstander de volle eindrekening krijgt...quote:
Linkje naar die topic/reeks?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
Er is trouwens een tegenhanger van die reeks die positief is.Pareltjes op FOK!
Ah, kijk. Bedankt. [Volg topic].quote:
Weer eens herondekt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, sig heeft Johnny Cash ontdekt.
* Ofyles2 er 200 euro op durft te wedden dat dit nummer gebruikt wordt om een nieuw rotseizoen van Feyenoord samen te vatten...quote:
Hij kon alles coveren.quote:
Leuk dat hij niet vergeten is. de film is al een paar jaar geleden, maar de muziek spreekt voor zichzelf, en dan met name zijn manier van zingen, of het nu U2 is of Nine Inch Nails, hij maakt het nummer,quote:
Waar ligt Wierden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:07 schreef sig000 het volgende:
*btw Lamon ga je mee vreten en zuipen ergens in Wierden?
In een spontane opwelling gaan vosss en ik daar de boel al onveilig maken.![]()
![]()
Wij gaan er gewoon heen, een Fokker met groot erf, BBQ en veel bier, dat kan haast niet misgaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ver, als jullie in de randstad ergens wat gaan doen, ben ik er graag bij.
Haha, waarom kom je dat in dit topic melden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:19 schreef Mainport het volgende:
Haha, die stali, die laat zich even mooi opnaaien.
Lukt het jodelen al of is dat Oostenrijks?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten en een bijzonder hartelijke groet vanuit Zwitserland.
Geweldig die wiki.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Jodelen.
Maar je mag van mij ook jodelen in Sneek of Boxtel
Je hoort me ook zeker niet klagen. Het is groen, en wijds, en ik zit in het huisje van de ouders van een vriend, dus ook nog low budget (al heb ik 200 euro betaald voor bergschoenen maat 49,5, dus dat compenseert behoorlijk, gelukkig heb ik vandaag gebergwandeld en ga ik dat zondag en maandag 2x5 uur doen). Maar goed, in mijn niet-vakantieleven verwaarloos ik dit topic behoorlijk, waarvoor mijn excuses.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie I.R., jij boft maar met je vakantiebestemming. Hartelijke groeten terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |